Γεια χαρά σε όλες & όλους ! Εύχομαι Υγεία πρώτα απ’όλα και όλα τα υπόλοιπα είναι εύκολα (σαν κι αυτό το διαγώνισμα) !
Το διαγώνισμα περιέχει υλικό με βάση την τελική υλη (Ημερομηνία 9-4-2020).
Εδώ έχουμε ένα 3ο Επαναληπτικό/Συνολικό Διαγώνισμα στη Χημεία Ομάδας Προσανατολισμού Γ Λυκείου στο σύνολο της τελικής ύλης. Δοκίμασα να ενσωματώσω όσο τον δυνατόν, περισσότερες ιδέες σχετικά με τον κορωνοϊό COVID-19, (όσο άβολο και άχαρο και αν φαίνεται) με σκοπό τη διαφορετικότητα, το ενδιαφέρον αλλά φυσικά και τις απαιτήσεις των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Κλικ από κάτω!
ΧΗΜΕΙΑ Coronavirus – 3ο Συνολικό Διαγώνισμα 2020
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ – ΧΗΜΕΙΑ Coronavirus – 3ο Συνολικό Διαγώνισμα 2020
Ελπίζω σε όσα σημεία υπάρχει σύνδεση με την καθημερινότητα οι μαθητές να δουν τις επιστήμες της Χημείας/Βιολογίας/Φυσικής με πιο ενδιαφέρουσα οπτική! Ελπίζω και οι καθηγητές να βρουν σε αυτό ενδιαφέροντα σημεία! Σε ορισμένα σημεία υπάρχει μια πιο απλοποιημένη προσέγγιση για να ταιριάζει με την φιλοσοφία των μαθητών.
Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και κατά τμήματα σαν ασκήσεις.
Αναμένω σχόλια / προτάσεις για διόρθώσεις, καθώς και την γνώμη σας για τα θέματα.
Υγεία σε όλους !
Καλή δύναμη και καλή επιτυχία!
Από κάτω το 1ο διαγώνισμα καθώς και παλαιότερα φετινά διαγωνίσματα !
Διαγώνισμα στο Κεφάλαιο 1 – Διαμοριακές Δυνάμεις & Ωσμωτκή Πίεση (2019-2020)
…για περαιτέρω ιδέες:
ΚΟΡΟΝΩΙΟΣ
https://en.wikipedia.org/wiki/Coronavirus
https://en.wikipedia.org/wiki/Paracetamol
https://en.wikipedia.org/wiki/Natural_rubber
https://en.wikipedia.org/wiki/Hemagglutinin_esterase
https://www.bbc.com/future/article/20200317-covid-19-how-long-does-the-coronavirus-last-on-surfaces
https://gre.kyhistotechs.com/diversity-cell-surface-sialic-acid-presentations-implications-43599070
https://en.wikipedia.org/wiki/Esterase
ΧΛΩΡΟΚΙΝΗ
https://en.wikipedia.org/wiki/Chloroquine
https://en.wikipedia.org/wiki/Hydroxychloroquine
https://www.iatropedia.gr/eidiseis/koronoios-eftasan-sti-chora-5-tonoi-chlorokini-apo-tin-india/129164/
https://www.ethnos.gr/ellada/96708_hlorokini-palio-farmako-gia-tin-elonosia-kai-pos-dra-kata-toy-koronoioy
ΑΖΙΘΡΟΜΥΚΙΝΗ +
https://en.wikipedia.org/wiki/Favipiravir
https://en.wikipedia.org/wiki/Azithromycin
https://www.galinos.gr/web/drugs/main/substances/favipiravir
https://www.galinos.gr/web/drugs/main/substances/azithromycin
Παναγιώτη μας κάνεις πλάκα, έτσι; Δηλαδή συνέλεξες όλη αυτή την πληροφορία και έφτιαξες ένα τέτοιο διαγώνισμα; Εάν φίλε αυτή η δουλειά που κάνεις είναι προσωπική σου δουλειά, υποκλίνομαι! Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να σχολιάσω κάτι παραπάνω για το διαγώνισμα. Και μόνο ο κόπος – και η γνώση – που χρειάζεται για να δομηθεί κάτι τέτοιο, δεν μου επιτρέπουν να κάνω κάποιο άλλο σχόλιο. Συγχαρητήρια. Αλήθεια έχεις τέτοια πράγματα στο βιβλίο που εξέδωσες πρόσφατα;
Καλησπέρα φίλε Θοδωρή , σε ευχαριστώ που ασχολήθηκες ! …. έχω καιρό να σου αφιερώσω διαγώνισμα σωστά; Το διαγώνισμα αν εννοεις ειναι προσωπική δημιουργία, αν με πιστεύεις με όσα διαβάζω για τον ιό (δες τα http) το έκανα πρώτα για εμένα για να μάθω ορισμένα πράγματα και μετά να δω αν μπορώ να τα εφαρμόσω σε διαγώνισμα. Ορισμένα θέματα είναι υπερβολικα απλοικά πχ Δ1 αλλά ελπίζω χρήσιμα.
Λοιπον σου αφιερώνω τα Δ2 και Δ4 και περιμένω τις υποδείξεις / διορθώσεις σου αγαπητέ φίλε.
Μέσα στο βιβλίο υπάρχουν και τέτοια θέματα όπως στο διαγώνισμα και απλοικα και πιο περιπλοκα.
Καλη υγεία και δύναμη και τα ξαναλεμε! Σε ευχαριστώ πολύ Θοδωρή!
ζηλεύουμε αγόρι!
Καλησπέρα Παναγιώτη.
Να υποθέσω ότι έχεις μείνει στο σπίτι στη Σαντορίνη και το έριξες στις μελέτες για το κορονοϊό, αλλά και τα φάρμακα για την αντιμετώπισή του;
Να σε ευχαριστήσω για το νέο σου διαγώνισμα που μοιράστηκες μαζί μας.
Ελπίζω να φανεί χρήσιμο σε συναδέλφους και μαθητές.
Να είσαι καλά…
Καλησπέρα σου φίλε Διονύση, εσύ να είσαι καλά και όλο το Υλικονετ (και ο περιξ κόσμος προφανώς!).
Εγώ σε ευχαριστώ για την φιλοξενία. Στο θέμα Γ5, ήθελα να ονoμάσω την ουσία Covid-X, αρχικά ως ΥLIK-Covid-X-Net, αλλά ξέρω ότι θα σου φαινόταν βαρετό!
Ειμαστε ολοι Σαντορινη (ψευδονησιώτες) και μελεταμε τις διαφορες μεταξύ χλωροκίνης και υδροξυχλωροκινης!
Καλη δυναμη σε ολους με ΥΓΕΙΑ !
Καλησπέρα φίλε Γιώργο Φασουλοπουλε ! Καταβαινεις πόσες φορές σε θυμήθηκα , δοκιμάζοντας να διαβάσω με δυσκολία χημικούς τύπους όπως η αζυθρομυκινη κτλ ! Εγώ ζηλεύω τις αναρτήσεις σου με την επιστήμη στην πόλη ! …..φαίνεται ότι η συνάντησή μας στο μυστηριώδες Χαϊδάρι…..αναβάλλεται για το καλοκαίρι, αντί για το Πάσχα ! Καλό βράδυ φίλε !
…άνεβηκαν οι λυσεις !
……μερικές πρόσφατες ιδέες !
Το διαγώνισμα ενημερώθηκε και περιέχει υλικό με βάση την τελική υλη (Ημερομηνία 9-4-2020).
Καλησπέρα! Εχω την εξης απορία στο κεφαλαιο της Ο/Α.
Λεει η ασκηση:
Σε ποιες απο τις επομενες οργανικες αντιδρασεις, η οργανικη ενωση οξειδωνεται ή αναγεται;
CH3Cl + KCN -> CH3CN + KCl
Με μπερδευει το κομματι με το κυανιο..
Καλησπερα και καλη δυναμη.
η ερωτηση δεν υπαρχει σε αυτο το διαγωνισμα και με βαση την νεα υλη ειναι εκτος.
Ωστόσο η αντιδραση που αναφέρετε δεν ειναι οξειδοαναγωγικη (υποκατασταση αλκυλαλογονιδιου) .
Καλησπέρα!
Γνωριζω οτι δεν ειναι στο διαγωνισμα, ομως δεν ηξερα που να σας στειλω..
Ειναι στην υλη αυτων που δινουν με το παλαιο συστημα.
Το βλεπω οτι δεν ειναι οξειδοαναγωγικη, αλλα θα μπορουσατε λιγο να μου εξηγησετε το κυανιο; Τι ΑΟ εχει ο ανθρακας και τι το αζωτο;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!