Αναπροσαρμογή εξεταστέας ύλης παν. εξετάσεων 2020

Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί και με δεδομένη την γενική αναστολή λειτουργίας των σχολείων από την 11η Μαρτίου 2020, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προχωρά στον επανακαθορισμό της εξεταστέας ύλης για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, με αναλογική μείωση σε όλα τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα στην Γ’ τάξη του συνόλου των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας, σύμφωνα με την πρόοδο που είχε πραγματοποιηθεί στη διδασκαλία της ύλης, μέχρι την ημερομηνία που ανεστάλη καθολικά η λειτουργία των σχολείων. Επισυνάπτονται οι σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις.

Παράλληλα, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων διαψεύδει πληροφορίες και δημοσιεύματα που αναφέρονται σε πιθανές ημερομηνίες διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων και διαβεβαιώνει προς πάσα κατεύθυνση ότι καμία σχετική απόφαση δεν έχει ληφθεί αναφορικά με αυτό το ζήτημα, εν αναμονή των σχετικών εισηγήσεων των ειδικών.

Από την πρώτη στιγμή της εκδήλωσης του κορωνοϊού, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ βρίσκεται σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, καθορίζοντας από κοινού τα επόμενα βήματα για την διαχείριση της κρίσης που έχει προκύψει με αφορμή την πανδημία του Covid-19 και τις συνέπειές της στη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών της χώρας.

Η υπουργική απόφαση για τα ΓΕΛ

Η υπουργική απόφαση για τα ΕΠΑΛ

Πηγή: minedu.gov.gr

(Visited 2,097 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
16 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Παντελεήμων Παπαδάκης
Editor

Καλησπέρα στη νησίδα.

Με ρώτησαν και ρωτώ ,η νέα εξεταζόμενη ύλη αφορά και τα παιδιά που ξανα δίνουν ;

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Παντελή στραβολαίμιασες από χτες που διάβασες του Φασουλόπουλου το τετράδιο και σου έμεινε;

Μαλάμης Γρηγόρης
1 έτος πριν

Καλησπέρα Παντελή.

Αυτούς που δίνουν με το ΝΕΟ σύστημα σίγουρα τους αφορά.

Εκείνους που θα δώσουν με το παλιό δεν νομίζω να τους αφορά.

 

Παντελεήμων Παπαδάκης
Editor

Ευχαριστώ Γρηγόρη

 

Διονύσης Μάργαρης
Admin
1 έτος πριν

Ως τις 10 Μαΐου παρατείνεται το κλείσιμο των σχολείων και εκπαιδευτικών δομών της χώρας με Κοινή Υπουργική απόφαση που δημοσιεύεται σήμερα.

Μετά τις διακοπές του Πάσχα θα αποφασιστεί εάν τελικά θα ανοίξουν ξανά φέτος τα σχολεία της χώρας ή όχι, όποτε θα πάμε κατευθείαν στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Συγκεκριμένα, με την ΚΥΑ «αποφασίζεται η παράταση της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών δομών, όπως αυτή ρυθμιζόταν στην προηγούμενη ΚΥΑ, έως και τις 10 Μαΐου 2020, για προληπτικούς λόγους, κατόπιν εισήγησης της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας έναντι του κοροναϊού COVID-19».

Κωστας Πυροβολου
11 μήνες πριν

Αρχικώς λέω κι εγώ με τη σειρά μου χρόνια πολλά σε όλους και Χριστός Ανέστη και γρήγορα να ξελευθερωθούμε από αυτό το "πράγμα" που ζούμε

Έχω λοιπόν την εξής ερώτηση που θα ήθελα όποιος ξέρει να με βοηθήσει

Έστω λοιπόν ότι κάποιος μαθητής στις εξετάσεις αντιμετωπίσει ένα θέμα με όλα αυτά που θεωρούνται εκτός ύλης  λόγω σχολείου, φροντιστηρίου ή στο τέλος τέλος επειδή ξέρει , καταφέρνει και φτάνει στο σωστό αποτέλεσμα

Τι θα είναι η απάντησή του ;

Θα πάρει όλους τους πόντους ή θα του "κόψουν" το θεματάκι;

Εγώ νομίζω ότι θα πρέπει να το πάρουν ως σωστή λύση γιατί το βλέπω με τη λογική ότι ένας των ιατρικών που έχει τρέλα με τα μαθηματικά λύσει κάτι με παράγωγο και ολοκλήρωμα

Δημήτρης Τσάτσης
11 μήνες πριν

Καλημέρα Κώστα

Χρόνια Πολλά

Συνήθως δεν μπαίνω σε τέτοιες συζητήσεις…αλλά το συζητάμε σοβαρά αν κάποιος μαθητής λύσει κάτι σωστά με "ύλη" που δεν υπάρχει στο σχολικό ή στην ύλη που κόπηκε ή δεν ξέρω τι αν θα πάρει όλα τα μόρια;;

Δεν ήμουν ποτέ βαθμολογητής αλλά μου φαίνεται παράξενο να το συζητάμε. Ας βοηθήσουν οι ειδικοί εδώ μέσα. Υπάρχει πιθανότητα κάποιος μαθητής να λύσεις κάτι σωστά και ολοκληρωμένα (είτε παραγωγίζοντας, είτε ενεργειακά, είτε με διαιρέτη τάσης, είτε με δεύτερο Kirchhoff κλπ) και να μην πάρει όλα τα μόρια του ερωτήματος; Δηλαδή να τιμωρηθεί αντί να "πριμοδοτηθεί" έστω με ένα χαμόγελο από τον εξεταστή.

Αλήθεια πολλές φορές έχω εντυπωσιαστεί από παρόμοιες κουβέντες. Τώρα νομίζω πως έχω σοβαρή απορία…

Γιάννης Κυριακόπουλος
Editor

Καλημέρα παιδιά.

Μιλάτε για θέμα Κινηματικής στερεού ή Στατικής στερεού που θα λυθεί με επίκληση ροπής αδράνειας ή θεμελιώδους νόμου στην στροφική ή έργου ροπής ή επίκληση διατήρησης ενέργειας;

Δημήτρης Τσάτσης
11 μήνες πριν

Καλημέρα Γιάννη

Εγώ μιλάω για οτιδήποτε… Υπάρχει περίπτωση μια σωστή λύση να βαθμολογηθεί ως λάθος υπό οποιοδήποτε πρίσμα;; 

Διονύσης Μάργαρης
Admin
11 μήνες πριν

Καλησπέρα παιδιά.

Χρόνια πολλά Κώστα.

Στο ερώτημά σου δεν βλέπω πού ένας μαθητής θα χρησιμοποιήσει την ύλη που αφαιρέθηκε για να απαντήσει σε ερώτημα εξετάσεων.

Επί της αρχής, δεν χάνει μόρια ένας μαθητής για απάντηση που είναι επιστημονικά σωστή, άσχετα σε ποια γνώση (διδαχθείσα ή μη) στηρίζεται…

Γιάννης Κυριακόπουλος
Editor
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Συμφωνώ με τον Διονύση για την επιστημονικά σωστή απάντηση.

Δεν βλέπω ούτε εγώ πως θα μπορούσε να εμπλακεί η εξαιρεθείσα ύλη σε κάποιο θέμα στερεού.

Παντελεήμων Παπαδάκης
Editor

Καλημέρα στην παρέα.

Γιάννη μπορεί ο μαθητής της φαντασίας μου …σε σχόλιο μου εδώ 

Εννοείται πως εγώ παρ'όλο που έκανα την ερώτηση ήξερα πως θα αξιολογούσα με βάση την "επιστημονικά τεκμηριωμένη…"

Υπάρχει και κάτι άλλο …"για μετά" ,που ψάχνω

Παντελεήμων Παπαδάκης
Editor

Το βρήκα…  ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕς 2005

Σήμερα εκτός ύλης ,απλά για τον τρόπο που έφτιαξαν το 1ο ερώτημα και για να μην παρεξηγηθώ το δίνω σαν μια φανταστική μεν αλλά ίσως και πραγματική περίπτωση που θα μπορούσε να προβληματίσει μεν ,αλλά όχι αρνητικά για το μαθητή …πιστεύω.

O μαθητής της φαντασίας μου (που μάλλον αντιδρά ενίοτε στην πεπατημένη) μου λέει:

κύριε εγώ τη ροπή αδράνειας του ομογενούς και συμπαγούς κυλίνδρου τη βρήκα με ολοκλήρωση όπως είχαμε συζητήσει όταν λέγαμε πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις μαθηματικές γνώσεις μας και στη Φυσική και δεν χρησιμοποίησα τα δεδομένα παρά μόνο τα m και R . Μετά σκέφτηκα …λες να μην είναι συμβατά τα δεδομένα με το αποτέλεσμα και

πήγα με το ΣF=…  και  Στ=.. και τη σχέση μη ολίσθησης και έβγαλα το ίδιο, υπάρχει βέβαια και ενεργειακή λύση. Άφησα την λύση με την ολοκλήρωση αφού δεν με υποχρέωνε το ερώτημα να χρησιμοποιήσω και τα δεδομένα Ucm και l .

Αν όμως η ερώτηση ήταν : Να υπολογίσετε τη ροπή αδράνειας του κυλίνδρου ως προς τον άξονα περιστροφής του (χωρίς χρήση του τύπου που την δίνει αλλά και χωρίς την απόδειξή του.)  Τότε εννοείται θα πήγαινα με την πεπατημένη.

 

Γιάννης Κυριακόπουλος
Editor

Παντελή ο υποθετικός μαθητής δεν παρακάμπτει την ερώτηση, διότι ενεργειακά ή δυναμικά δουλεύει. Αυτό του ζήτησαν.

Πρέπει να βρούμε μια ερώτηση στην οποία να παρακάμπτει αυτό που του ζητούν.