Δυο σώματα Α και Β με μάζες m1=10kg και m2=20kg αντίστοιχα, είναι δεμένα στα άκρα ιδανικού ελατηρίου σταθεράς k=40Ν/m και ηρεμούν σε λείο οριζόντιο επίπεδο. Σε μια στιγμή t0=0 ασκούμε στο Α σώμα μια σταθερή οριζόντια δύναμη μέτρου F=40Ν, όπως στο σχήμα, με αποτέλεσμα τα σώματα να κινηθούν και τη στιγμή t1=2s το σώμα Α να έχει ταχύτητα υ1=1,6m/s, ενώ το ελατήριο έχει επιμήκυνση Δl=0,6m.
- Ποιος ο αρχικός ρυθμός μεταβολής της ορμής κάθε σώματος;
- Να υπολογιστεί η ορμή του συστήματος των δύο σωμάτων τη χρονική στιγμή t1.
- Να βρεθεί την παραπάνω στιγμή η ορμή και ο ρυθμός μεταβολής της ορμής κάθε σώματος.
- Να υπολογιστεί η μετατόπιση του Α σώματος στο χρονικό διάστημα t0 έως t1.
ή
Η ορμή και η ενέργεια σε ένα σύστημα.
Η ορμή και η ενέργεια σε ένα σύστημα.
Η ορμή και η ενέργεια σε ένα σύστημα.
(Visited 986 times, 1 visits today)
Πολύ καλή.
Ο Νίκος Ανδρεάδης είχε δίκιο.
Διαβάζονται πιο εύκολα στο πάουερ πόιντ.
Την ώρα της παρουσίασης κάνεις μεταγωγή σε "μαρκαδόρο" και σημειώνεις ή επεξηγείς.
Παρουσιάζονται μόνο τα επίμαχα τμήματα και όχι ένα κατεβατό.
Δυστυχώς θέλει πολλή ώρα για να στηθεί ή έστω μετατραπεί σε ppt.
Καλησπέρα Γιάννη.
Η αλήθεια είναι ότι η μετατροπή σε pptx θέλει ώρα…
Αλλά μιας και βρισκόμαστε σε φάση "εξ αποστάσεως", ας το κάνουμε, προκειμένου να διευκολύνουμε κάποιους συνάδελφους.
Μετά το βλέπουμε…
Καλησπέρα στους από πάνω ορόφους.
Ωραίο θέμα από την έναρξή του και διερωτήθηκα μια στιγμή ,μαθητής της Γ την λύνει;
Φτιάχνοντας κι εγώ ppt αγκομαχούσα ,αλλά αφού κι εσείς δηλώνετε τις χρονικές απαιτήσεις …, ελπίζω πως με τη χρήση θα μάθουμε τα κουμπιά της …"Αλέξαινας"
Καλησπέρα Παντελή.
Σε ευχαριστώ για το σχολιασμό.
Η άσκηση θα μπορούσε να απασχολήσει και τους μαθητές της Γ. με κάποια ίσως επιπλέον ερωτήματα…
Χαιρετώ τους φίλους και συνοδοιπόρους.
Για τον Γιάννη μπορώ να γράψω απλά ότι είναι κορυφαίος στις παρουσιάσεις και υποκλίνομαι.
Ο Διονύσης και ο Παντελεήμων (και οι δύο αναξιολόγητοι) σε δύο μέρες “έμαθαν” να δημιουργούν παρουσιάσεις υψηλής ποιότητας.
Ο “άσχετος” Θοδωρής μας έδωσε καταπληκτικό υλικό για ασύγχρονη διδασκαλία.
Ο Νεκτάριος ξαναδιαμορφώνει τις 500 ερωτήσεις που απαιτεί τεράστιο κόπο.
Ο Γιάννης Μπατσαούρας μας έδωσε 33 λυμένα θέματα στις ταλαντώσεις σε επεξεργάσιμο word.
Πολλοί άλλοι φίλοι κατέθεσαν χρήσιμο επεξεργάσιμο υλικό (δεν αναφέρω ονόματα μήπως ξεχάσω κάποιον).
Περίμενα ότι σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση κάποιοι αξιολογημένοι “προσοντούχοι” με τίτλους όπως
π.χ αντιπρόεδρος της τάδε ένωσης που έχει αδυναμία σε λαγωνικά (τυχαία τον αναφέρω) θα έβαζαν “πλάτη” που λέμε.
Αλλά ΔΕΝ…
Το mail-box μου περιμένει μάταια υλικό για σύγχρονη διδασκαλία από τους “προσοντούχους”, οι οποίοι έχουν εξαφανιστεί αυτές τις μέρες.
Όταν περάσει αυτή η δύσκολη κατάσταση θα εμφανιστούν και θα μας κουνάνε το δάχτυλο.
Εγώ θα τους πάρω κυνήγι με το “σκουπόξυλο” και ας υποστώ τις συνέπειες.
Θα είναι τίτλος τιμής.
ΥΓ.
Η σωστή παρουσίαση με το PowerPoint έχει κάποιες απαιτήσεις τις οποίες δεν θέλω να θίξω εδώ.
Απλά ευχαριστώ τους φίλους που ανιδιοτελώς ανταποκρίθηκαν και μας έδωσαν από καρδιάς αυτό που
ΔΕΝ μπορούν οι και καλά “προσοντούχοι”.
Καλημέρα Νίκο
Συμφωνώ σε όλα μα τους αδικείς και λίγο τους "προσοντούχους".
Μεταπτυχιακό στη μεσογειακή διατροφή και τη διαχείριση έργων έχουν οι άνθρωποι, τι μπορούν να κάνουν;
Να μας έδιναν και οδηγίες για σωστή διατροφή τις μέρες της καραντίνας καλά θα ήτανε, αλλά ούτε καν αυτό.
Καλημέρα Νίκο, καλημέρα Γρηγόρη.
Πολύ επιθετικούς σας βλέπω…
Όταν συνολικά 5.000.000 μαθητές εκπαιδεύονται εξ αποστάσεως, δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα.
Να ξέρεις πάντως Διονύση, αύριο την κάνω στις 11 στο Γθετ και στις 13 στο Βθετ
Ενδιάμεσα θα ψάχνω αυτό το…"μεταγωγή σε μαρκαδόρο"….
Ρεε τι τραβάμε…..