Καλησπέρα Γιάννη. Σε ευχαριστώ πολύ για τον καλό σου λόγο.
Η αλήθεια είναι ότι δεν φοβάμαι τη ''λανθασμένη χρήση της γλώσσας'' προκειμένου τα παιδιά να καταλάβουν…
Να σου πω μερικές φράσεις που χρησιμοποιώ με γλωσσικά ατοπήματα που όμως μένουν στα παιδιά:
– Εφαρμόζω Θ.Μ.Κ.Ε για μια μαζούλα ρευστού. (κάπου το έχω ακούσει αυτό!!)
– …Βάρος μπιλακίου… όταν στην άκρη μιας ράβδου υπάρχει μια σημειακή μάζα.
– …Κοπτηράκι πίτσας… όταν στην άκρη μιας ράβδου υπάρχει ένας ελεύθερος δίσκος που περιστρέφεται.
-.. Πάμε να κάνουμε την ασκηση αφαιρώ κομμάτι… όταν από ένα δίσκο ή κύλινδρο αφαιρούμε κομμάτι και ψάχνουμε τη ροπή αδράνειας.
-…Πρώτα δουλεύω με τον ασθενή συνολικά και μετά κάνω εγχείρηση… όταν πρέπει να μελετήσω ένα σύστημα σωμάτων για να βρώ π.χ. γωνιακή ταχύτητα συστήματος και στη συνέχεια να βρω τα μεγεθη που χρειάζομαι για κάθε σώμα χωριστά (π.χ. στροφορμή ενός σώματος).
κτλ…
Και δύο ωραία που ακούω συχνά από τα παιδιά…
Κύριε θα εφαρμόσουμε Στου και ΣΦου (Δηλαδή Στ = Ιαγων και ΣF = ma).
Κύριε θα εφαρμόσουμε Λολ,αρχ = Λολ,τελ (Δηλαδή Lολ,αρχ = Lολ,τελ).
Πολύ καλή!
Μου άρεσε που δεν φοβάσαι "παραγωγές θερμότητας". Κάνω το ίδιο παρά την ορθότητα.
Πως λένε:
– Αμάρτησα για τα παιδιά μου.
Καλησπέρα Γιάννη. Σε ευχαριστώ πολύ για τον καλό σου λόγο.
Η αλήθεια είναι ότι δεν φοβάμαι τη ''λανθασμένη χρήση της γλώσσας'' προκειμένου τα παιδιά να καταλάβουν…
Να σου πω μερικές φράσεις που χρησιμοποιώ με γλωσσικά ατοπήματα που όμως μένουν στα παιδιά:
– Εφαρμόζω Θ.Μ.Κ.Ε για μια μαζούλα ρευστού. (κάπου το έχω ακούσει αυτό!!)
– …Βάρος μπιλακίου… όταν στην άκρη μιας ράβδου υπάρχει μια σημειακή μάζα.
– …Κοπτηράκι πίτσας… όταν στην άκρη μιας ράβδου υπάρχει ένας ελεύθερος δίσκος που περιστρέφεται.
-.. Πάμε να κάνουμε την ασκηση αφαιρώ κομμάτι… όταν από ένα δίσκο ή κύλινδρο αφαιρούμε κομμάτι και ψάχνουμε τη ροπή αδράνειας.
-…Πρώτα δουλεύω με τον ασθενή συνολικά και μετά κάνω εγχείρηση… όταν πρέπει να μελετήσω ένα σύστημα σωμάτων για να βρώ π.χ. γωνιακή ταχύτητα συστήματος και στη συνέχεια να βρω τα μεγεθη που χρειάζομαι για κάθε σώμα χωριστά (π.χ. στροφορμή ενός σώματος).
κτλ…
Και δύο ωραία που ακούω συχνά από τα παιδιά…
Κύριε θα εφαρμόσουμε Στου και ΣΦου (Δηλαδή Στ = Ιαγων και ΣF = ma).
Κύριε θα εφαρμόσουμε Λολ,αρχ = Λολ,τελ (Δηλαδή Lολ,αρχ = Lολ,τελ).