μερικά "ψιλά", μιας και τα είδα: στην πρώτη άσκηση, στο σχήμα το βάρος είναι "φωναχτά" πολύ μικρό, διόρθωσε και την τριβή, στην αρχή, σε 2,4Ν και όχι 6Ν, στην δεύτερη άσκηση, επειδή η περιγραφή της ταχύτητας είναι δύσκολη, (πάνω σε κάθετη τομή του κεκλιμένου επιπέδου, που, μάλλον, δεν γνωρίζουν οι μαθητές τί είναι), καλύτερα το σχήμα να ήταν στην εκφώνηση ως βοήθεια
προσωπικά θεωρώ σωστότερο και περισσότερο "πειθαρχημένο", η αντικατάσταση για τον υπολογισμό ενός ζητουμένου να γίνεται αφού αυτό βρεθεί μόνο του στο πρώτο μέλος μιας εξίσωσης και όχι όταν αυτό είναι στον "δρόμο", αλλά και ότι η αντικατάσταση περιλαμβάνει και τη μονάδα μέτρηση, εννοείται στο ίδιο σύστημα μετρήσεων
Καλησπέρα Βαγγέλη και σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου. Πάντα ευπρόσδεκτες.
Συμφωνώ σε όλα…
Μερικές φορές προσωπικά το τι είναι ευκολότερο να δουλευτεί από τα παιδιά κερδίζει το τι είναι σωστότερο να γραφτεί από εμένα.
Εξάλλου ζητάμε τα παιδιά να μάθουν τόσα πολλά σε τόσο λίγο χρόνο στην Α΄ Λυκείου…
Ας κάνουμε και τα στραβά μάτια αν δεν φτάσουν σε τελικό τύπο ή αν δεν κουβαλούν μαζί τους τις μονάδες μέτρησης (αρκεί βέβαια να τις έχουν βάλει όλες στο S.I.).
καλημέρα σε όλους
καλή η μεθοδολογία, Νεκτάριε
μερικά "ψιλά", μιας και τα είδα: στην πρώτη άσκηση, στο σχήμα το βάρος είναι "φωναχτά" πολύ μικρό, διόρθωσε και την τριβή, στην αρχή, σε 2,4Ν και όχι 6Ν, στην δεύτερη άσκηση, επειδή η περιγραφή της ταχύτητας είναι δύσκολη, (πάνω σε κάθετη τομή του κεκλιμένου επιπέδου, που, μάλλον, δεν γνωρίζουν οι μαθητές τί είναι), καλύτερα το σχήμα να ήταν στην εκφώνηση ως βοήθεια
προσωπικά θεωρώ σωστότερο και περισσότερο "πειθαρχημένο", η αντικατάσταση για τον υπολογισμό ενός ζητουμένου να γίνεται αφού αυτό βρεθεί μόνο του στο πρώτο μέλος μιας εξίσωσης και όχι όταν αυτό είναι στον "δρόμο", αλλά και ότι η αντικατάσταση περιλαμβάνει και τη μονάδα μέτρηση, εννοείται στο ίδιο σύστημα μετρήσεων
Καλησπέρα Βαγγέλη και σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου. Πάντα ευπρόσδεκτες.
Συμφωνώ σε όλα…
Μερικές φορές προσωπικά το τι είναι ευκολότερο να δουλευτεί από τα παιδιά κερδίζει το τι είναι σωστότερο να γραφτεί από εμένα.
Εξάλλου ζητάμε τα παιδιά να μάθουν τόσα πολλά σε τόσο λίγο χρόνο στην Α΄ Λυκείου…
Ας κάνουμε και τα στραβά μάτια αν δεν φτάσουν σε τελικό τύπο ή αν δεν κουβαλούν μαζί τους τις μονάδες μέτρησης (αρκεί βέβαια να τις έχουν βάλει όλες στο S.I.).
Καλή Ανάσταση σου εύχομαι.