Ερωτησούλες Α Λυκείου σε ppt

Για τον Θοδωρή, τον Νίκο και όσους εργάζονται για την Α Λυκείου με ppt. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που μπορούν να αναπτύξουν σύντομη κουβεντούλα για τους Νόμους Νεύτωνα και λίγο για την κινηματική. Νομίζω πως περίπου 15 λεπτά με 20 λεπτά με τη συζήτηση, τις υπενθυμίσεις κλπ είναι ο χρόνος που απαιτείται.

Ελπίζω πως είμαι εντός του πλαισίου αναγκών τους αυτή τη φορά…προφανώς και λόγω της φύσης του πανεύκολα εμπλουτίζεται ή προσαρμόζεται.

Το αρχείο εδώ

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
13 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Θοδωρής Παπασγουρίδης

Δημέτρη καλησπέρα, σε ευχαριστώ και για την προσφορά αυτή.

Το ppt σε προβολή παρουσίασης, με τους κεραυνούς να "αστράφτουν" έχει πλάκα 

γιατί διεγείρει τη φαντασία….

Εγώ θα το έβλεπα ως μια διδακτική εξ αποστάσεως ώρα, 15 ερωτήσεις είναι…

Να τους αφήσεις να σκεφτούν, να σηκώσουν χεράκι, να απαντήσουν, να δώσεις δεύτερη

ευκαιρία για να επιβεβαιώσεις την εμπιστοσύνη στην άποψή τους, να διορθώσεις αν χρειαστεί…

πάει η ώρα πέρασε ……

Δημήτρη, θα μου επιτρέψεις κάποιες παρατηρήσεις

Ερώτηση 3: Θα έβαζα διάγραμμα θέσης-χρόνου, νομίζω το διάστημα την t=0 πρέπει

να είναι μηδέν

Ερώτηση 4: Θα έβαζα ύψος συγκρίσιμο με την ακτίνα της Γης h=R/10=640Km

Για ύψος 2Km η μείωση του g είναι ασήμαντη (Να μην τους λέμε άλλα του χρόνου)

Ερώτηση 5: Μάλλον ξεχάστηκε το "οριζόντια" για να είναι σωστή απάντηση το μηδέν

Θα μπορούσε σε λείο κεκλιμένο να ισχύει: Βx=Fx–> mgημφ=Fσυνφ–>F=mgεφφ

Για F=8N και m=4Kg με g=10m/s^2 οδηγούμαστε σε εφφ=0,2 και φ=11,5 μοίρες 

Για να είμαι ειλικρινής επειδή είδα ΠΔΦ σκέφτηκα αρχικά το κεκλιμένο

Αλλά αυτό χωρίς γραφίδα καίγεται…..δεν είμαστε στην τάξη…

Ερώτηση 6: Θα πρόσθετα στο"κέντρο της Γης"

Ερώτηση 7: Θα πρόσθετα "αριθμητική"….για να χαρεί ο Διονύσης

Ερώτηση 10: Θα πρόσθετα " Αν χαρακτηρίσουμε στη διάρκεια της ομαλής κίνησης το βάρος της σφαίρας – μπάλας"

" Η ελκτική δύναμη που ασκεί η μπάλα στη Γη στο κέντρο της Γης"

Επειδή μας τα δίνεις σε επεξεργάσιμη μορφή, εγώ σκοπεύω να τα αλλάξω και στο επόμενο

μάθημα να το χρησιμοποιήσω

Σε ευχαριστούμε για άλλη μια φορά

 

Νίκος Ανδρεάδης
Αρχισυντάκτης
21/04/2020 11:46 ΜΜ

Δημήτρη ευχαριστώ για τον κόπο που κατέβαλες για αυτή
την όμορφη, χρήσιμη και επεξεργάσιμη παρουσίαση.

Εγώ έστειλα τις ερωτήσεις σε παιδιά της Β τάξης (προσανατολισμού).
Την Πέμπτη μετά τη "σύγχρονη" θα γράψω παρατηρήσεις.
Προβλέπω πως θα δυσκολευτούν σε αρκετές.

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Να σου εξηγήσω Δημήτρη το σκεπτικό μου

Ερώτηση 3: Διάστημα ορίζουμε το μήκος της τροχιάς. Τη στιγμή t=0 ποια τροχιά έχει διαγράψει; Αντίστοιχα και για 

διάγραμμα μετατόπισης χρόνου , την t=0 η αρχική και τελική θέση συμπίπτουν, οπότε Δχ=0

Ερώτηση 5: Κρίμα αν αυτή η ερώτηση ήταν σε ΠΔΦ…πολύ "λίγη" για ΠΔΦ….όχι γιατί η απάντηση είναι απλή,

αλλά γιατί δίνει τιμή μάζας, περιττό στοιχείο για να μπερδέψει….

Ερώτηση 6: Εφόσον δίνει ως επιλογή το έδαφος, που ανήκει στη "Γη" καλό θα ήταν να τα διαχωρίσουμε

Ερώτηση 7: Η αριθμητική μέση ταχύτητα ταυτίζεται με το μέτρο της διανυσματικής

Ερώτηση 10: Για να δώσουμε έμφαση στο γεγονός ότι αποκτά οριακή-σταθερή ταχύτητα, οπότε υπάρχει

δύναμη αντίστασης την οποία δεν θεωρούμε αμελητέα

Είδες,  ο Ανδρεάδης τα έδωσε σε μαθητές Β Προσ και προβλέπει να δυσκολευτούν….

Και εσύ μας είπες 15-20 λεπτά μαζί με τις παρατηρήσεις….

Φαίνεται Δημήτρη πως δεν κάνεις Α' Λυκείου, γι αυτό και έχει πολλαπλή αξία το ppt που μας πρόσφερεςangry

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Δημήτρη. Πολύ χρήσιμο set και θα βοηθήσει όσους μαθητές θέλουν να επαναλάβουν την κινηματική και τη δυναμική άνευ τριβής και με τις επισημάνσεις του Θοδωρή, έγινε ακόμα καλύτερο.
Σε ευχαριστούμε!

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Δημήτρη ήθελα να στο γράψω από το μεσημέρι, αλλά …

Στο ένα τμήμα της Α Λυκ, έκανα τις……μισές από τις ερωτήσεις, νομίζω μέχρι την 8….

Πήγε καλά….έγινε κουβέντα σε αρκετά….

Τι θα έλεγες αν στην ερώτηση 3 υπάρχει και άλλη διόρθωση που πρέπει να γίνει….

Και αυτό δεν το είδα εγώ, αλλά ο Γιώργος, δηλαδή ένας μαθητής ….παλαιάς κοπής…

Απαντάνε, συζητάμε, βλέπω στην οθόνη χεράκι….

– Κύριε, από το διάγραμμα θέσης-χρόνου μπορούμε να συμπεράνουμε πως η επιτάχυνση είναι σταθερή;

Ξεροκαταπίνω…….

-Κοιτάξτε παιδιά, το διάγραμμα θέσης -χρόνου δίνει πληροφορίες για την ταχύτητα μέσω της στιγμιαίας κλίσης 

 ……Σίγουρα μπορούμε να δούμε πως η κλίση, άρα και η ταχύτητα αυξάνει……Όμως…..μέχρι εκεί.…Δεν μπορούμε

να ξέρουμε το ρυθμό μεταβολής της ταχύτητας……Έχεις δίκιο Γιώργο…..Μπράβο που το είδες και το σκέφτηκες….

Θα έπρεπε να λέει απλά πως το σώμα εκτελεί επιταχυνόμενη κίνηση….

Νίκο, οι δικοί σου που είναι και…."προσανατολισμένοι" να δούμε θα το δουν;;;

Εκτός και αν το μάτι του …έμπειρου το είδε και το άλλαξε και δεν μας το είπε….

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Ναι Δημήτρη, το έγραψες αλλά δεν το πρόσεξα, γιατί είχα "εστιάσει" στην αλλαγή του θέση -χρόνος…

και μάλλον δεν με είχε προβληματίσει αν εξασφαλίζει το "σταθερή"….

Το γεγονός ότι είναι του σχολικού, προσωπικά δεν μου λέει τίποτα…..

Το συγκεκριμένο βιβλίο έχει πλήρη αναντιστοιχία μεταξύ θεωρίας και ασκήσεων….

Επιμένω πάντως, δεν μπορεί να είναι διάστημα….και τη στιγμή t=0 να έχει τιμή

Μία γραφική παράσταση, δίνει πληροφορία γι αυτό που απεικονίζει

Βρίσκεται ακίνητο στη θέση xo, οπότε το διάστημα δλδ το μήκος της τροχιάς είναι μηδενικό για t>0