Περιέχονται 40 ερωτήσεις… Καθώς και άλλα άτομα έχουν δώσει ερωτήσεις ταλαντώσεων το “γύρισα” λίγο σε πιο “παιχνιδιάρικά” θεματάκια. Μέχρι τη ερώτηση 20 είναι τυπικές ερωτήσεις…μετά είναι μάλλον παιχνίδι με ελατήρια … σαν μικρά θέματα Β…ο μαθητής πρέπει να πάρει χαρτί και στυλό…αν κάποιος είναι αρκετά εξοικειωμένος μπορεί να τα κάνει στο μυαλό του σκεπτόμενος φυσικά μήκη, θέσεις ισορροπίας και να μετράει…δεν υπάρχουν σχήματα …οπότε πρέπει να κατανοεί και την εκφώνηση…
Εγώ στο μυαλό μου τα έκανα το ένα μετά το άλλο και ελπίζω να μη μου ξέφυγε κάτι…υπάρχει κάποια λογική αλληλουχία..
στους μαθητές μου δεν τα έδωσα ακόμη…αφού τα άλλαξα όλα σήμερα για να έχουν λόγο ύπαρξης…οπότε δεν έχω δει πως “τσουλάνε”…το παιχνίδι με τα ελατήρια το κάνω όμως συχνά..
…spoiler…αρκετές προτάσεις είναι σωστές (καθώς δεν προλαβαίνω να φτιάξω λύσεις είπα τουλάχιστον όποιος κάνει λάθος να προσπαθήσει να βρει τη σωστή απάντηση)…
Ο μαθητής που θα τα λύσει μην ανησυχήσει δεν αποτελούν αυτές οι ερωτήσεις θέματα τύπου Α..πιο πολύ μπορούν να τον βοηθήσουν σε Β ή σε κάποια άσκηση.
Το μικρό τεστάκι εδώ
και σε “θραύσματα” όπως πρότεινε ο Θοδωρής
20 ερωτήσεις στις μηχανικές ταλαντώσεις
20 ερωτήσεις σε ζητήματα ελατηρίων
Τα προηγούμενα:
Μικρή επανάληψη θεωρίας #5 -Ταλαντώσεις (Μέρος Α)
Επανάληψη θεωρίας #3-Μηχανική στερεού 1/2
Πολύ μικρή επανάληψη θεωρίας #2- Επαγωγή
Μικρή επανάληψη θεωρίας #1 -Ηλεκτρομαγνητισμός.
Τα αποτελέσματα των προηγούμενων "τεστακίων" έχουν κάποιο ενδιαφέρον
Το πρώτο (Η/Μ) απαντήθηκε από 242 άτομα και αυτά είναι τα αποτελέσματα
Το δεύτερο (επαγωγή) απαντήθηκε από 139 άτομα και αυτά είναι τα αποτελέσματα.
Το τρίτο (στερεό) απαντήθηκε από 65 άτομα (τα λιγότερα …φαντάζομαι μη χρηστικότητας λόγω περικοπής) και αυτά είναι τα αποτελέσματα.
Το προηγούμενο (ταλαντώσεις) απαντήθηκε από 86 άτομα και αυτά είναι τα αποτελέσματα.
Καλησπέρα Δημήτρη, έξυπνη συλλογή ερωτήσεων, σημαντικής διδακτικής αξίας …
Απάντησα μέχρι την 23 μετά ζορίζει και είναι αργά για….. ζόρια
Ερώτηση 10:
Ερώτηση 20:
Γράψε μόνο x4 γιατί ξέφυγε το x1 δύο φορές
Ερώτηση 8: Θα πρότεινα να έγραφες:
"Η τοπικά μέγιστη ανά περίοδο ταχύτητα…. στη θέση χ=0 όπου τελικά θα ηρεμήσει"
Αύριο το υπόλοιπο……κράτησε σε παρακαλώ το βαθμό….θα δώσω με "προόδους"
Ευχαριστώ Θοδωρή
Ερώτηση 20:
Γράψε μόνο x4 γιατί ξέφυγε το x1 δύο φορές…ευχαριστώ έγινε..
Ερώτηση 8: Θα πρότεινα να έγραφες:
"Η τοπικά μέγιστη ανά περίοδο ταχύτητα…. στη θέση χ=0 όπου τελικά θα ηρεμήσει"…δίκιο…το έφτιαξα…ανά μισή "περίοδο"…
Θοδωρή ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σού και τις παρατηρήσεις.
Καλημέρα
Να είσαι καλά.
Μάλλον αυτό το ψηφιακό τεστάκι δεν είναι πολύ επιτυχημένο…
Έχουν απαντήσει 34 άτομα μέχρι αυτή τη στιγμή αλλά μετά την ερώτηση 20 με 23 συνεχίζουν να απαντάνε περίπου 10 άτομα..
που μάλλον είναι καθηγητές (ή πολύ καλοί μαθητές) γιατί τα ποσοστά είναι πολύ καλά… 8/10 τουλάχιστον απαντάνε σωστά…ενώ προηγοουμένως σε πιο εύκολες ερωτήσεις τα ποσοστά είναι χειρότερα
Φαντάζομαι πως μαθητές δυσκολεύτηκαν πολύ μετά την 20 και τα παράτησαν.
Πιθανώς να έχει μεγαλύτερη να χρησιμοποιηθεί με τη βοήθεια του καθηγητή τους.
Εγώ ακόμη δεν το έχω δώσει σε μαθητές μου…εντός ημερών θα το δώσω και θα δω πως θα πάει.
Σου είχα πει "αύριο το υπόλοιπο"…..άργησα λίγο περισσότερο και πάλι δεν το πήγα μέχρι τέλους…..
Σήμερα έκανα από 24 μέχρι 35 αφήνοντας την 28 γιατί εκεί έπρεπε να πάρω μολύβι και δεν….είχα
πρόχειρο….
Δημήτρη είναι πολύ καλό….αλλά δεν είναι "μικρή επανάληψη θεωρίας"
Είναι μάλλον μια ολοκληρωμένη επανάληψη θεωρίας και μικρών ασκήσεων
Εξαντλείς τα μοντέλα…..ι) κατακόρυφο ελατήριο σώμα
ιι) κατακόρυφο ελατήριο ΄και 2 σώματα το ένα πάνω στο άλλο
ιιι) κατακόρυφο ελατήριο σώμα και δύναμη ( στην 32 θυμήθηκα το σχόλιό σου στην ανάλογη του Διονύση)
ιv) οριζόντιο ελατήριο σώμα και οριζόντια δύναμη
v) ελατήριο δύο σώματα συνδεδεμένα με νήματα
Πλήρης δουλειά….δύσκολο όμως κάποιος να απαντήσεις μονοκοπανιά και τις 40….
θα σου πρότεινα να το σπάσεις τουλάχιστον σε δύο…Θα είναι πιο χρηστικό και το όφελος το ίδιο
Στην 24 θα πρότεινα το "κρεμάμε ένα σώμα" να το κάνεις "συνδέουμε ένα σώμα"…
Το "κρεμάμε" το χρησιμοποιούμε συνήθως για το κάτω άκρο…έτσι τουλάχιστον νομίζω…
Σου χρωστάω τα νήματα…..
Καλημέρα Θοδωρή
ευχαριστώ τόσο για τον κόπο σου να ασχοληθείς όσο και για τις παρατηρήσεις σου…
προφανώς δεν είναι μικρή επανάληψη θεωρίας ….αλλά είπα να συνεχίσω όπως ξεκίνησα…έβαλα όμως ".."
Δίκιο έχεις για το σπάσιμο…θα το κάνω …έχουν και αυτοτέλεια 20 γενικές…20 ελατήρια (τύπου θέματα Β)
Το κάνανε και μαθητές μου …στους καλούς άρεσε πολύ (το χάρηκαν…νευρίαζαν όταν την πατάγανε κλπ…)…δυσκόλεψε τους πιο αδύναμους..
την 28 εγώ την έχω κάπως "τακτοποιήσει" ως εξής: αν b=k τότε η συνισταμένη ίση με a…άρα σταθερή και ομαλά επιτaχυνόμενη
αν b>k πάντα "κερδίζει" η F… άρα ποτέ πισωγύρισμα ούτε καν μείωση επιτάχυνσης
αν b<k έρχεται κάποια στιγμή που η Fελ "κερδίζει"…Η συνισταμένη δύναμη είναι a-(k-b)x….αατ λοιπόν με k-b σταθερά επαναφοράς και ΘΙ όχι τη ΘΦΜ….
το "κρεμάμε" το άλλαξα
Να είσαι καλά και ευχαριστώ και πάλι
Σε “θραύσματα” όπως πρότεινε ο Θοδωρής
20 ερωτήσεις στις μηχανικές ταλαντώσεις
20 ερωτήσεις σε ζητήματα ελατηρίων
τα έβαλα και πάνω..