Subscribe
Ειδοποίηση για
32 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Δημήτρης Τσάτσης
1 έτος πριν

Καλησπέρα Νεκτάριε

χωρίς να πάρω χαρτί και στυλό εξαιρετικό το διαγώνισμα…

δεν θα εκπλήξει τον προετοιμασμένο μαθητή αλλά θα τον ζορίσει όσο πρέπει για να τον κάνει να σκεφτεί, να κοπιάσει και να βιαστεί λίγο..

εξετάζει σε πολλά επίσης και νομίζω διαχωρίζει βαθμολογικά τους μαθητές πάρα πολύ καλά…

τα συγχαρήτήριά μου

Να είσαι καλά

 

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Καλησπέρα Νεκτάριε και συγχαρητήρια για το τελικό διαγώνισμά σου!!

Είναι ρεαλιστικό και πολύ κοντά πνεύμα των Πανελληνίων!! Κάτι που στο δικό μου δεν συμβαίνει, λόγω της έφεσής μου προς το δύσκολο.

Καλύπτεις μεγάλο μέρος της εξεταστέας ύλης. Αν ο υποψήφιος περάσει από τον δικό σου ''κάβο'' δυσκολίας, θα έχει μια καλή εικόνα των δυνατοτήτων του.

Να είσαι καλά. 

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Συγχαρητήρια Νεκτάριε.

Εντυπωσιακό το αυτοκίνητο!

5151

Και στους κινητήριους και στους άλλους προς τη Δύση.

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Νεκτάριε.

Αν ήμουν μαθητής και είχα λύσει τόσα και τόσα διαγωνίσματα δεν μπορεί …καλά θα απέδιδα.

Στο Β2 θα γινόταν άραγε κριτική περί περιττού δεδομένου ; Ε δεν νομίζω…

Στο 3ο μη βλέποντας την παραλληλία την πάτησα αρχικά .

Μου άρεσε στο σύνολο. Επίπεδο αξιοπρεπέστατο!

Καλή δύναμη 

Νίκος Ανδρεάδης
Αρχισυντάκτης
1 έτος πριν

Καλησπέρα Νεκτάριε.
Ευχαριστώ πολύ εσένα και το team των Φυσικών του σχολείου σου για την προσφορά.
Μόλις τελείωσα την ανάγνωση.
Πρόκειται για πλούσιο και διαβαθμισμένο διαγώνισμα.

Στο Α1 εγώ θα ζητούσα την κατεύθυνση της συνισταμένης ροπής ως προς το κέντρο του τροχού.
Οι μαθητές δεν γνωρίζουν από συστήματα πέδησης.
Στο Α4 δεν μου αρέσει η έκφραση "δεν ισχύει η αρχή διατήρησης της μηχανικής ενέργειας"
θα προτιμούσα "η μηχανική ενέργεια του μαγνήτη δεν διατηρείται σταθερή".
Και τα 3 Β θέματα είναι πολύ καλά.
Για Γ θέμα θα προτιμούσα ρευστά. Είναι όμως ένα γεμάτο θέμα και μου αρέσει.
Τέλος στο Δ θέμα που θυμίζει 2011 επαναληπτικά, θα ξεχωρίσει ο καλά διαβασμένος.
Το Δγ θα το λύσουν λίγοι μαθητές και το Δδ έχει τη δυσκολία του.

Ποταμιανάκης Κώστας

Νεκτάριε καλησπέρα.

Όπωςμ έχεις συνηθίσει πάντα, άψογη δουλειά προσαρμοσμένη στη νέα κατάσταση.

Στο θέμα Γ1 ίσως πρέπει να αναφερθεί ότι το μαγνητικό πεδίο των αγωγών ΜΝ και ΑΑ' είναι αμελητέο.

Δημήτρης Αγαλόπουλος

Νεκτάριε συγχαρητήρια για το όμορφο  τελικο διαγώνισμα που μας προσφερες μαζί με τους συναδέλφους του σχολειου

Στην τάξη θα θύμιζα , την  ηλεκτρονική..,οτι :

Για θεμα 3: ρυθμός προσφερομενης ίσος με θερμικής για την οριακή ταχύτητα, ο λογος της θερμικής ενέργειας σε καθε ενα απο τους αντιστατες ίση με το λόγο των αντιστατων,και το άθροισμα των θερμικων ενεργειων τους ίσο με τη συνολική θερμικη,ο ρυθμος προσφερομενης ενεργειας απο την κατάλληλη δυναμη ίσος με το άθροισμα του ρυθμού μεταβολής της κινητικής και της θερμικής 

Για θέμα 4: Είδος κρούσης Σ1 με Σ2 ή ποσοστό κινητικης που χάθηκε , και γραφική απομάκρυνσης με το χρόνο από    t=0 ,έναρξη της πρώτης ταλαντωσης ως τη στιγμή που ολοκληρώνει μια πλήρη ταλάντωση το Σ1 μετά τη κρούση…

Αλλά αυτά για τη τάξη ως extra του διαβαθμισμενου πλούσιου μαθητικού διαγωνισματος που μας παρουσιασες..angry