Α1)Ο κύλινδρος του διπλανού σχήματος κινείται πάνω στο οριζόντιο δάπεδο εκτελώντας σύνθετη κίνηση.
Κάποια στιγμή το κέντρο μάζας και το ανώτερο σημείο του κυλίνδρου έχουν ταχύτητες 1m/s και 3m/s υ=+1m/s αντίστοιχα, ίδιας φοράς. Τότε…
(Visited 10,709 times, 1 visits today)
Το διαγώνισμα αυτό αφιερώνεται στον Κώστα Ψυλάκο.
Μανολη ευχαριστω πολυ για την αφιερωση !
Το Διαγωνισμα σου απο το ΘΕΜΑ Α μεχρι και το ΘΕΜΑ Δ εχει πολλες απαιτήσεις και χρειαζεται μεγαλη προσοχη !!!
Στο ΘΕΜΑ Δ προσπαθησες να κρατησεις την "ισορροπια" σου με την αφαίρεση της κινησης απο το στερεο που εχει γινει απο την υλη στην αρχη τουλαχιστον αλλα εκει που κανει την εμφανιση της η Τστ πρεπει καποιος να σκεφτει οτι λογω των συνθηκων που εχεις επιβαλλει το Στcm = 0 οποτε απαιτειται και Τστ. Εχει μεγαλη "πλοκή" το ΘΕΜΑ Δ και ευκολα καποιος μπορει να κανει λαθος .
Στο ΘΕΜΑ Γ εβαλες και εδω μια "πινελια " απο την δυναμη Laplace .
Ξεκινα καπως δυσκολα με το Γ1 με τα ερωτηματα Γ4 και ειδικότερα το Γ5 να ξεχωριζουν . (Βαλε Γ και οχι Δ
).
Στο ΘΕΜΑ Β θεωρω οτι εχεις κανει μια πολυ καλη επολογη προσωπικα μου αρεσε το Β1 με το ρευστο .
Στο ΘΕΜΑ Α το καθε ερωτημα απαιτει αρκετη σκεψη για να λυθει δεν μπορει ο μαθητης να δωσει ευκολα απαντηση βλεπε Α1 , Α3 , Α4 ακομη και στα Α5 γ , ε ειναι πολυ ευκολο να την πατησει κανεις !
Θα ελεγα κλείνοντας οτι μπορει να το επεξεργαστεί ενας μαθητης οχι υπο την εννοια ενος Διαγωνισματος που πρεπει να το γραψει σε ενα συγκεκριμενο χρονικο διαστημα αλλα σαν μια εργασια στην οποια θα δοκιμασει τις γνωσεις του , την προσοχη του με τελικο σκοπο να προβληματιστει παραγωγικα .
Αρκετά απαιτητικό το διαγώνισμά σου Μανόλη!!
Μπράβο!
Κώστα και Πρόδρομε σας ευχαριστώ για το σχολιασμό.
Το διαγώνισμα αυτό δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια ανάρτηση και
δεν αποτελεί πρόταση εξετάσεων.
Έχεις δίκιο Πρόδρομε ότι είναι απαιτητικό και γι’ αυτό ελπίζω να έχει θετική
συνεισφορά στη διεύρυνση της σκέψης και της εμπειρίας σε ένα υποσύνολο
υποψηφίων που έχει ασχοληθεί που έχει μοχθήσει και που θα επιθυμούσε στις τελικές εξετάσεις να μην κριθεί το μέλλον του από μια τυχόν υποκειμενική αξιολόγηση
μιας περίληψης.