A4. Το τετράγωνο πλαίσιο ΚΛΜΝ του σχήματος είναι ακίνητο με το επίπεδό του παράλληλο στις γραμμές oριζόντιου ομογενούς μαγνητικού πεδίου και εκτός λοιπών αλληλεπιδράσεων. Τη χρονική στιγμή t = 0 ρευματοδοτούμε το πλαίσιο με ρεύμα ωρολογιακής φοράς:
α. Όλες οι πλευρές του πλαισίου θα δεχτούν δύναμη Laplace
β. Μόνο οι πλευρές ΚΛ και ΜΝ του πλαισίου θα δεχτούν δύναμη Laplace
γ. To πλαίσιο θα δεχτεί συνισταμένη δύναμη Laplace προς τα δεξιά
δ. Στο πλαίσιο θα ασκηθεί ζεύγος δυνάμεων
Το διαγώνισμα σε word
και σε pdf
Οι απαντήσεις σε word
και σε pdf
(Visited 18,560 times, 15 visits today)
Καλημέρα Γιώργο, και εμένα μου άρεσε αλλά..όχι για πανελλήνιες με τους αριθμούς αυτούς,όταν όλοι γνωρίζουμε ότι στο πανεπιστήμιο ο φοιτητης δεν..κάνει πράξεις και έχει κομπιουτερακι…
Εξάλλου οποιαδήποτε λύση επιστημονική είναι ορθή, για αυτό δεν πρέπει να ναι μονόδρομος..
Η αρχή της επαλληλιας είναι η μαμά, αλλά ποτέ η μαμά δεν ανταγωνιζεται τα παιδιά της!
Ας μιλήσουν και άλλοι φίλοι, να είσαι καλα
Καλημέρα Δημήτρη. Συμμερίζομαι την άποψή σου, ότι καλό είναι να μην υπάρχουν μοναδικές λύσεις σε ένα θέμα. Δίνω δύο ακόμη λύσεις του Β3, με τις καλύτερες ευχές για το γιό σου.
Αποστολη δεν εχω προλαβει να το δω με τον χρονο που του χρειαζεται ….. Θα γινει και αυτο !!!
Οσον αφορα το θεμα της συνθεσης η λυση που προτεινεις ειναι η πιο ενδεδειγμένη σε αυτη την περιπτωση .
Οι αλλες που προσθεσες εκτιμω οτι η μεν πρωτη κανει παλι χρηση επαλληλιας για το x αρα δεν βλεπω το λογο να μην το κανει καποιος και για την ταχυτητα οπως το προτεινεις και στην αρχικη σου λυση .
Στην αλλη με την εφαρμογη του στρεφομενου ειναι μια καλη σκεψη αλλα ,,,,,,.
Αν ο μαθητης δεν εχει εκπαιδευτεί καταλληλα ωστε να μην ¨βλεπει" μονο τυπους και να προσπαθει να τους εφαρμοσει τοτε τα πραγματα θα ειναι δυσκολα …. Πρεπει να μαθει οτι ολα ξεκινουν απο την αρχη της επαλληλιας και οι τυποι του βιβλιου εχουν βγει απο εκει .
Η εφαπτομενη της γωνιας ειναι η γωνια που συμβολιζει την διαφορα φασης της Χ με την Χ2 θα εχει βρει εφΘ = 0.25 .
Πως θα γραψει την Χ ?
Θα πει Χ= Α * ημ [ωt + (π/4) + Θ] .
Αν θα βρει το Χ απο το Χ1 + Χ2 για την t=0 τοτε οπως ειπα δεν βλεπω για ποιο λογο να μην σκεφτει αναλογα και για τις ταχυτητες . Οποτε ο τυπος που εγραψα θα του δημιουργησει προβλημα .
Ολα αυτα θα συμβουν αν το παει ακολουθωντας κατα γραμμα σχεδον το βιβλιο …..
Παρακατω απλα υπενθυμίζω μια πορεια επιλυσης οχι για να συμπηρωσει την λυση που αρχικα εδωσες αλλα μονο για να φρεσκαρουμε την διαδικασια ακολοθώντας την αρχη της επαλληλιας με σκοπο γενικά να βρισκουμε την Χ(t) . Απλα την εφαρμοσα στις εξισωσεις σου . Εδω να τονισω οτι η (φ) ειναι η αρχικη φαση της Χ .
Αποστολή χαιρετώ, θεωρώ ότι το διαγώνισμα πετυχαίνει τον στόχο του μιας και είναι πολύ καλά δομημένο. Στο Α1 νομίζω ότι η για την κχο της σφαίρας πρέπει να γίνει αναφορά στον παρατηρητή που κάνει φυσική. Η κχο αφορά ενα σημείο με ταχύτητα μηδέν και το αντιδιαμετρικό του με 2Vcm.Νομιζω ότι ο ακίνητος παρατηρητης δεν βλέπει αυτές τις ταχύτητες.
Νίκο καλημέρα και σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Όσο για την παρατήρησή σου, δεν συμφωνείς ότι για να μην ολισθαίνει ένα σώμα, πρέπει το σημείο επαφής του με κάποιο υπόβαθρο, να έχει την ίδια ταχύτητα με το υπόβαθρο;
Δεν συμφωνώ με αυτό που λες Αποστόλη, έχουν γίνει άπειρες συζητήσεις για το θέμα και νομίζω ο καταλληλότερος να σε δώσει τους αντίστοιχους συνδέσμους είναι ο Διονύσης ή ο Γιάννης. Πάντως από όλη τη συζήτηση θεωρώ ότι πιο κοντινό σε ορισμό έχω ( που δεν υπάρχει) για την κχο είναι ένα σημείο με ταχύτητα μηδέν και το αντιδιαμετρικό του με 2Vcm για τον παρατηρητή που κάνει φυσική. Νομίζω ότι άλλ ο εχει υπωθει καταλήγει σε αδιέξοδα.
Καλησπέρα Νίκο.
Να δώσω τους συνδέσμους για παλιότερες συζητήσεις, αν και δεν νομίζω ότι έχουν καταλήξει πουθενά.
Περί κύλισης σε κινούμενη επιφάνεια.
ή στενάχωρες συζητήσεις, όπως αυτή:
Περί κύλισης…
Μάλλον θα έπρεπε να δώσω σαν πρώτη την ανάρτηση:
Περί κύλισης και τριβής.
Να προσθέσω μόνο ότι, το ότι δεν έχουν καταλήξει οι συζητήσεις, δεν σημαίνει ότι προσωπικά δεν διατηρώ τις ίδιες θέσεις, που έχω εκφράσει στους συνδέσμους που έδωσα…
Καλησπέρα,
Μερικές σκέψεις πάνω στο συγκεκριμένο θέμα εδώ.
Η τοποθέτηση του Διονύση με βρίσκει σύμφωνο. Μάλλον πρέπει να μελετήσω τις συζητήσεις, ώστε να κατανοήσω την ένστασή σου Νίκο.
Αποστόλη είναι πολύ καλό!
Σε ευχαριστώ Γιάννη.
Καλησπέρα σας, σε ευχαριστώ Διονύση για την παράθεση της συζήτησης. Νομίζω είχαν ειπωθεί πολύ σημαντικά πράγματα από όλους που ,τουλάχιστον εμένα με έκαναν πιο προσεκτικό . Αποστόλη συγχαρητήρια και πάλι για το διαγώνισμα σου.
Καλησπέρα. Νίκο σε ευχαριστώ και πάλι. Κώστα σε ευχαριστώ για το σχόλιο και συμφωνώ με τη θέση σου.