web analytics

Επαναληπτικό Διαγώνισμα Χημείας Γ΄Λυκ. 2020

Στο παρακάτω link μπορείτε να κατεβάσετε ένα επαναληπτικό διαγώνισμα στο μάθημα της Χημείας Προσανατολισμού της Γ’ Λυκείου. Το διαγώνισμα αυτό προήλθε κατόπιν συνεργασίας με τον συνάδελφο και φίλο Παναγιώτη Κουτσομπόγερα (Π.Κ.^2) τον οποίο και ολόψυχα ευχαριστώ. Το διαγώνισμα αφιερώνεται σε όλους τους υποψηφιους, που σε λίγες μέρες θα μπουν στην διαδικασία των εξετάσεων και που προετοιμάστηκαν κάτω από τις πρωτόγνωρες, για όλους μας μας, φετινές συνθήκες, καθώς και σε όλους τους συναδέλφους που συνέβαλαν στην προετοιμασία τους. Ευχόμαστε ολόψυχα οι προσπάθειές σας να ανταμειφθούν. Και να μην ξεχνάτε(κάτι που νομίζω έχει πει ο Διονύσης Μάργαρης): Οι Πανελλαδικές εξετάσεις δεν είναι η ζωή, απλά είναι ένα βήμα για την ζωή.

Εντός της εβδομάδας θα ακολουθήσουν απαντήσεις.

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ 2020

ΛΥΣΕΙΣ

 

 

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
8 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Mαρίνος Κουνούπης
28/05/2020 2:47 ΜΜ

Εύγε για το πολύ δυνατό σας διαγώνισμα! Περιλαμβάνει όλη την ύλη της χρονιάς!  Ισχύς εν τη ενώσει!!

Ο λόγος που δίνεται η σειρά υποκαταστατών με το -Ι επαγ. είναι, υποθέτω, η οδηγία για μη απομνημόνευση των σειρων -Ι και +Ι… το αναφέρω γιατί αρκετά διαγωνίσματα συναδέλφων δε δίνουν τη σειρά και δημουργούνται ερωτήματα …κάτι αναμενόμενο σε ερωτήματα που δίνεται η σχετική ισχύς (βλ. ΟΕΦΕ  θεμα  Δα ιιι)

Τσιρώνης Άρης
10/06/2020 8:59 ΠΜ

 Για το Β4 θέμα θα ήταν άραγε  καλύτερη  η κλασσική  διατύπωση της εκφώνησης  γράφοντας    από τα αριστερά προς τα δεξιά,  15η ………. 3η ,  2η., 1η  Ενέργεια ιοντισμού στον άξονα των χ, αντί να αναφέρουμε τους αριθμούς των ηλεκτρονίων,  από μέσα  προς τα έξω που αποσπάστηκαν;Δεν καταλαβαίνω γιατί   να κάνουμε δύσκολη την ζωή των μαθητών,.

Παναγιώτης Κουτσομπόγερας

Καλημέρα σας και ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον.

Το διάγραμμα (Β4) δημιουργήθηκε, για να τονίσουμε την επανάληψη (περιοδικότητα) ορισμένων ιδιοτήτων όπως η Ε.Ι. και για να διευρυνθεί ο ορίζοντας αντίληψης των μαθητών. Σε καμιά περίπτωση δεν έγινε για να δυσκολέψει την ζωή των μαθητών.

Φαίνεται σε κάθε περίπτωση η πιο έντονη μεταβολή της Ε.Ι. κατά την απόσπαση του 14ου ηλεκτρονίου του P.

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
10/06/2020 11:20 ΠΜ

Καλημέρα Παναγιώτη.

Έκανα μια μικρή παρέμβαση στο σχόλιο…

Παναγιώτης Κουτσομπόγερας

Καλημέρα φίλε Διονύση και πολύ καλά έκανες, αφού εγώ το έκανα σε 2 δόσεις (….ακόμα μαθητευομενος στο Imgbb) !

Καλή δύναμη αγαπητέ ! 

Παπαδόπουλος Δημήτριος

Πολύ όμορφο διαγώνισμα.
Μια παρατήρηση-απορία.
Δεν θα έπρεπε η 6η ενέργεια ιονισμού (ηλεκτρονιακή δομή ευγενούς αερίου) να ήταν μεγαλύτερη από την έβδομη;
Για το θέμα επίσης, το Β1 Βiii λέει κάπου στο σχολικό βιβλίο ότι η προσθήκη καταλύτη αυξάνει με τον ΙΔΙΟ τρόπο τις ταχύτητες;

Παπαδόπουλος Δημήτριος

Με απάντησε πριν … 10 μήνες ο Τσιρώνης Άρης με το σχόλιό του που διάβασα παρακάτω.