Σε ένα ομογενές οριζόντιο μαγνητικό πεδίο έντασης Β, βρίσκεται ένα οριζόντιο τετράγωνο μεταλλικό πλαίσιο, πλευράς ℓ, το οποίο διαρρέεται από ηλεκτρικό ρεύμα έντασης Ι, όπως στο σχήμα, όπου η ένταση του μαγνητικού πεδίου Β είναι παράλληλη στην πλευρά ΑΒ.
i) Η συνισταμένη δύναμη που ασκείται από το μαγνητικό πεδίο στο πλαίσιο έχει μέτρο:
α) F=0 , β) F= ΒΙℓ, γ) F= 2ΒΙℓ, δ) F=4ΒΙℓ.
ii) Η συνολική ροπή η οποία τείνει να περιστρέψει το πλαίσιο, έχει μέτρο:
α) τ=0, β) τ=ΒΙℓ2, γ) τ=2ΒΙℓ2, δ) τ=4ΒΙℓ2.
iii) Να σχεδιάστε στο σχήμα την δύναμη η οποία ασκείται σε κάθε πλευρά του πλαισίου, καθώς και το διάνυσμα της συνολικής ροπής ως προς το κέντρο του τετραγώνου.
Να δικαιολογήσετε πλήρως τις απαντήσεις σας.
ή
Η δύναμη Laplace σε τετράγωνο πλαίσιο.
Η δύναμη Laplace σε τετράγωνο πλαίσιο.
Καλημέρα σε όλους τους φίλους.
Αυτή είναι η τελευταία ανάρτηση της φετινής χρονιάς, που απευθύνεται σε μαθητές και υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων.
Έτσι δικαιωματικά απευθύνεται στους υποψηφίους.
Να ευχηθώ σε όλους να δώσουν "δυνατά" αυτήν την μάχη, φέρνοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, χωρίς να ξεχνούν, ότι είναι απλά ένα επεισόδιο από τα πολλά που πρόκειται να ζήσουν. Η ζωή είναι μια σειρά από μάχες…
Καλή επιτυχία παιδιά!
Άριστα Διονύση!
(συμβουλές και ευχές στους υποψηφίους από τα μετόπισθεν…
1. διαβάζουμε μία φορά προσεκτικά όλα τα θέματα
2. διαβάζουμε δεύτερη φορά περισσότερο προσεκτικά όλα τα θέματα, εντοπίζοντας αυτά που γνωρίζουμε καλά
3. αρχίζουμε να γράφουμε από αυτά που γνωρίζουμε καλά
4. ξαναδιαβάζουμε προσεκτικά όλα τα υπόλοιπα θέματα
5. γράφουμε πιθανές απαντήσεις σε όλα τα υπόλοιπα θέματα
6. ξαναδιαβάζουμε όλα τα θέματα και βεβαιωνόμαστε ότι τα προσπαθήσαμε όλα
καλή επιτυχία βρε, μια μάχη είναι όχι ο πόλεμος…)
Καλημέρα και από εδώ Βαγγέλη.
Συμφωνώ με τι οδηγίες σου, όπως και με αυτές που έδωσε, πριν λίγες μέρες, ο Αποστόλης:
Κάποιες συμβουλές για το πριν και το κατά
Για όποιον υποψήφιο δεν τις διάβασε…
ωραία "πάσα" από τον Ηλεκτρομαγνητισμό στο Στερεό, ωραίο Β θέμα!
Διονύση ένα ακόμη πολύ όμορφο θέμα που εξετάζει ουσιαστικα τους υποψήφιους χωρίς τις υπερβολές των καιρών…
Ελπίζω η ποιότητα να επικρατήσει της ποσοτητας…οσονουπω!
Σε ευχαριστούμε, να είσαι καλά!
Άντε και του χρόνου Διονύση!
Να είμαστε όλοι καλά και να δούμε την τελευταία σου ανάρτηση, του χρόνου.
Πολύ καλή, κάτι αντίστοιχο είχα βάλει και στο study4exams.
Ο Η/Μ και η επαγωγή έχουν την ΤΙΜΗΤΙΚΗ τους για φέτος.
Να δούμε ποιά θέματα θα στείλουν οι θεματοδότες, ως .. εκπροσώπους των κεφαλαίων αυτών!!
Καλησπέρα Δημήτρη και Πρόδρομε.
Σας ευχαριστώ για το σχολιασμό.
Ας είμαστε καλά Πρόδρομε και τα υπόλοιπα έπονται…
Δημήτρη, με την ευκαιρία, καλή επιτυχία στο παιδί!
Καλησπέρα Διονύση…
θα ήθελα μέσα από αυτή την τελευταία σου φετινή ανάρτηση να σε ευχαριστήσω τόσο για τη φιλοξενία στον υπέροχο ιστότοπο που έχεις δημιουργήσει όσο και για τις ιδέες που απλόχερα μας και μου προσφέρεις και οι οποίες μας βοηθούν τόσο στη δουλειά μας όσο και στο να γινόμαστε καλύτεροι…
Χάθηκα το τελευταίο 20ημερο αλλά με την επανέναρξη των σχολείων είχα πολλά να κάνω…
Βλέπεις για το σχολείο μου δεν υπήρξε ποτέ το ''όσοι είστε στο σχολείο καλώς και οι υπόλοιποι καθίστε στο σπίτι και μην κάνετε μάθημα…''
Μετά την εξ αποστάσεως διδασκαλία του 100% ζήσαμε και την διδασκαλία οι μισοί στο σχολείο και οι υπόλοιποι μισοί κανονικά σύνδεση και παρακολούθηση του μαθήματος από το σπίτι…
Δηλαδή στην τάξη των 25 παιδιών… οι 13 στο σχολείο τις μισές μέρες και οι υπόλοποι 12 από το σπίτι παρακολούθηση κανονικά το μάθημα… Άρα όλα τα παιδιά παρακολουθούσαν μάθημα καθημερινά! Φαντάζεσαι λοιπόν τη προετοιμασία απαιτείται από τους εκπαιδευτικούς… γι αυτό και η εξαφάνισή μου…
Για δε τα παιδιά της Γ΄ Λυκείου συνεχίστηκε μέχρι την Παρασκευή η διδασκαλία των μαθημάτων εξ αποστάσεως… Δηλαδή τα παιδιά ήταν στο σπίτι και συνδέονταν την ώρα του μαθήματος από τον υπολογιστή τους… Εγώ σχολείο σε μια άδεια τάξη από μαθητές και οι μαθητές του τμήματος μου συνδεδεμένοι από το σπίτι…
Ξέρεις τι σήμαινε αυτό;;; Καθημερινά ένα επαναληπτικό φύλλο εργασίας που το ανέβαζα και οι μαθητές το έλυναν την ώρα της σύνδεσης… Η περικοπή της ύλης και ο κορονοιός αντί να μειώσει τη δουλειά μας την αύξησε… Πιστεύω ότι η φετινή χρονιά για τους περισσότερους εκπαιδευτικούς ήταν επί τρία…
Όμως έφτασε η ώρα… Η ώρα των παιδιών… Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά … Ελπίζω όλοι εμείς να σας βοηθήσαμε σε αυτή την πολύ δύσκολη χρονιά και ας μην σας ξέρουμε μέσα από αυτό τον υπέροχο ιστότοπο.
Και πάλι Διονύση… Σε εσένα προσωπικά και σε όλους τους συναδέλφους που κάνουν εδώ στο site ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ μέσα από τις δουλειές τους… ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ. Καλή δύναμη.
μερικά σχολεία, Νεκτάριε,
καταλαβαίνεις ότι είναι σχολεία καθώς περνάς την εξωτερική πόρτα εισόδου,
διότι οι συνάδελφοι, αλλά και η διεύθυνση
στο δικό σου, αν θυμάμαι καλά,
τρεις, τουλάχιστον, φορές
καλή επιτυχία…
Να ευχηθώ και εγώ στα παιδιά να έχουν μια καλή αρχή αύριο με πίστη και χαμόγελο !!!
Να ευχαριστήσω όλους όσους μας έκαναν καλύτερους στο να βοηθήσουμε τα παιδιά !
Τώρα, για τη φετινή χρονιά, μετά από είκοσι περίπου χρόνια στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού, θα ομολογήσω ότι δεν θυμάμαι άλλη τόσο κουραστική και εξαντλητική χρονιά.
"Για δε τα παιδιά της Γ΄ Λυκείου συνεχίστηκε μέχρι την Παρασκευή η διδασκαλία των μαθημάτων εξ αποστάσεως… Δηλαδή τα παιδιά ήταν στο σπίτι και συνδέονταν την ώρα του μαθήματος από τον υπολογιστή τους… Εγώ σχολείο σε μια άδεια τάξη από μαθητές και οι μαθητές του τμήματος μου συνδεδεμένοι από το σπίτι…"
Γεια σου Νεκτάριε, αυτό ακριβώς είναι το επικίνδυνο και το παρά φύση…. Ο δάσκαλος στον πίνακα και ο μαθητής
να επιλέγει να παρακολουθεί από το σπίτι…. Διότι, όλοι ξέρουμε πως επιλογή ήταν…..
Ξέρω ότι εσύ έκανες αυτό που όφειλες…. αλλά να θυμόμαστε πως αυτές οι πρακτικές είναι επικίνδυνες…
Ήταν η πιο παράξενη και δύσκολη χρονιά στα 28 χρόνια που ασχολούμαι με προετοιμασία εξετάσεων….
Το πιο όμορφο όμως…η συμμετοχή των παιδιών μέχρι και την τελευταία βδομάδα….
Μέχρι και την Τετάρτη….δια ζώσης….
Καινούργια εμπειρία….Η δυνατότητα τηλεσυνάντησης για κουβέντα το Σ/Κ πριν τη φυσική…
Μακάρι να κυλήσουν όλα όπως πρέπει…