Η δύναμη Laplace σε τετράγωνο πλαίσιο.

 Σε ένα ομογενές οριζόντιο μαγνητικό πεδίο έντασης Β, βρίσκεται ένα οριζόντιο τετράγωνο μεταλλικό πλαίσιο, πλευράς ℓ, το οποίο διαρρέεται από ηλεκτρικό ρεύμα έντασης Ι, όπως στο σχήμα, όπου η ένταση του μαγνητικού πεδίου Β είναι παράλληλη στην πλευρά ΑΒ.

i) Η συνισταμένη δύναμη που ασκείται από το μαγνητικό πεδίο στο πλαίσιο έχει μέτρο:

α) F=0 ,    β) F= ΒΙℓ,   γ) F= 2ΒΙℓ,   δ) F=4ΒΙℓ.

ii) Η συνολική ροπή η οποία τείνει να περιστρέψει το πλαίσιο, έχει μέτρο:

α) τ=0,    β) τ=ΒΙℓ2,   γ)  τ=2ΒΙℓ2,    δ) τ=4ΒΙℓ2.

iii) Να σχεδιάστε στο σχήμα την δύναμη  η οποία ασκείται σε κάθε πλευρά του πλαισίου, καθώς και το  διάνυσμα της συνολικής ροπής ως προς το κέντρο του τετραγώνου.

Να δικαιολογήσετε πλήρως τις απαντήσεις σας.

Απάντηση:

ή

%ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11 Η δύναμη Laplace σε τετράγωνο πλαίσιο.
%ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b13 Η δύναμη Laplace σε τετράγωνο πλαίσιο.

(Visited 1,760 times, 2 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
13 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Νεκτάριος Πρωτοπαπάς
Editor

Βαγγέλη πολύ σημαντική η αποψή σου για το σχολείο μου… 

Θοδωρή… Οι ανάγκες δημιούργησαν αυτές τις καταστάσεις φέτος. Και μια βασική ανάγκη μην το ξεχνάς… δεν ήταν η μάθηση.. ήταν η ψυχολογική υποστήριξη προς αυτούς τους μικρούς 17χρονους που στην πρώτη μάχη της ζωής τους αναγκάστηκαν να κινηθούν σε σκοτεινά νερά. Σκέψου γιατί είχες δαζώσης μαθητές μέχρι την Τετάρτη;;; Γιατί οι μαθητές μας φέτος από την πολύ κλεισούρα κόντεψαν να τρελαθούν… Και ήθελαν να βγουν εξω… Να επικοινωνήσουν… Με τους φίλους τους με εμάς…  

 Το έχω δηλώσει με κεφαλαία γράμματα…

Όσο και αν η Τεχνολογία εξελιχτεί η διαζώσης διδασκαλία δεν αντικαθίσταται από κανένα κομπιούτερ, από κανένα διαδραστικό πίνακα από τίποτε… Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ θα είναι ΠΑΝΤΑ εκεί.

Αρκεί να κάνει αυτό που έχει μάθει στην τάξη με αγάπη και ενδιαφέρον για τους μαθητές του.