Υλικό Φυσικής – Χημείας
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
ΔΥΟ ΜΑΘΗΤΕΣ
Εσείς καλά τα λέτε, εμείς θα την πληρώσουμε στους βαθμούς γιατί δεν ακούνε τίποτα οι υπεύθυνοι….
Συγχαρητήρια για την αναλυτική ανάπτυξη.
Το Δ2 είναι επίτηδες διατυπωμένο έτσι για να μπερδέψει (στους παλιούς ήταν άψογα διατυπωμένο)
Το Δ3…. τα είπατε όλα.
Αντώνη,
πολύ κατατοπιστική η ανάλυση σου!
Στο Δ3 η τελευταία προσέγγιση είναι εξαιρετική.
Δικό μου συμπέρασμα είναι ότι τα θέματα Δ2, Δ3 δεν εξετάζουν τίποτε από την ύλη της Γ Λυκείου. Ακόμη κι αν δεν είχανε λανθασμένες εκφωνήσεις θα ταιριάζανε μόνο για … ΠΜΔΧ ..
Δημήτρη σ΄ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Η θέση του μαθητή και τα "θέματα" με καθοδήγησαν.
Iωάννη, Ανρομέδα χίλια συγνώμη για την παράλειψη.Έχω χάσει το μυαλό μου.Σας ευχαριστώ πολύ.
Εσείς καλά τα λέτε, εμείς θα την πληρώσουμε στους βαθμούς γιατί δεν ακούνε τίποτα οι υπεύθυνοι….
Συγχαρητήρια για την αναλυτική ανάπτυξη.
Το Δ2 είναι επίτηδες διατυπωμένο έτσι για να μπερδέψει (στους παλιούς ήταν άψογα διατυπωμένο)
Το Δ3…. τα είπατε όλα.
Αντώνη,
πολύ κατατοπιστική η ανάλυση σου!
Στο Δ3 η τελευταία προσέγγιση είναι εξαιρετική.
Δικό μου συμπέρασμα είναι ότι τα θέματα Δ2, Δ3 δεν εξετάζουν τίποτε από την ύλη της Γ Λυκείου. Ακόμη κι αν δεν είχανε λανθασμένες εκφωνήσεις θα ταιριάζανε μόνο για … ΠΜΔΧ ..
Δημήτρη σ΄ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Η θέση του μαθητή και τα "θέματα" με καθοδήγησαν.
Iωάννη, Ανρομέδα χίλια συγνώμη για την παράλειψη.Έχω χάσει το μυαλό μου.Σας ευχαριστώ πολύ.