Ομαλά και χωρίς τα περσινά προβλήματα ολοκληρώθηκαν σήμερα οι εξετάσεις , πανελλαδικού τύπου, για 6.464 μαθητές οι οποίοι διεκδικούν 1.277 θέσεις στα Πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια.
Τα αποτελέσματα , σύμφωνα με πληροφορίες του esos, αναμένεται να ανακοινωθούν μέχρι το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας.
Τυπογραφικό λάθος παραλίγο να κοστίσει
Στο μεταξύ ένα τυπογραφικό λάθος σε μια άσκηση στα Μαθηματικά παραλίγο να κοστίσει στους εξεταζόμενος. Ευτυχώς δόθηκε διευκρίνιση από τους θεματοδότες.
Στο θέμα 031 στη δοκιμασία για την εισαγωγή στα Πρότυπα Γυμνάσια , στην επιλογή δόθηκε Β. 3.x-6=60, ενώ το ορθό είναι 3 x 6 60 (η τελεία ως σύμβολο πολλαπλασιασμού)
Θέματα και Απαντήσεις της δοκιμασίας εισαγωγής σε Πρότυπα Γυμνάσια 2020.
Πατήστε εδώ για να δείτε τα Θέματα
Δείτε εδώ και τη διευκρίνιση που δόθηκε στα Μαθηματικά
Πατήστε εδώ για να δείτε τις απαντήσεις
Θέματα και Απαντήσεις της δοκιμασίας εισαγωγής σε Πρότυπα Λύκεια 2020.
Πατήστε εδώ για να δείτε τα Θέματα
Πατήστε εδώ για να δείτε τις απαντήσεις
πηγή: esos.gr
Καλησπέρα, οι μικροί υποψήφιοι έδωσαν σήμερα την μάχη τους.Οι σημαντικές αλλαγές στον τρόπο εξέτασης ήταν:
1.Η εξέταση στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά έγινε αποκλειστικά μέσω ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής.
2.Η διάρκεια εξέτασης αυξήθηκε από 2h σε 2,5h.
3.Το μέγιστο της βαθμολογίας έγινε 100(2×25=50 στη Γλώσσα και 2×25=50 στα Μαθηματικά) από 120(2×60).
Νομίζω ότι επιχειρήθηκε αντικειμενικοποίηση της διαδικασίας, αφού τα τελευταία χρόνια υπήρχαν σημαντικές βαθμολογικές διαφορές στην παραγωγή λόγου, αλλά και σε θέματα Μαθηματικών.Έτσι όμως χάνεται η δυνατότητα να εξεταστεί η ανάπτυξη της διαδικασίας επίλυσης ενός θέματος και ο τρόπος σκέψης.
Σκέφτομαι ότι όταν οι έχοντες την ευθύνη της βαθμολόγησης δίνουν στο ίδιο πρόβλημα 3 και 9 μόρια αντίστοιχα , μοιραία οδηγούμαστε στο να μετράμε μαύρες(ή μπλε) βούλες.
Καλά αποτελέσματα, έτσι και αλλιώς όλοι αξίζουν τον έπαινο της συμμετοχής.
Μια πρώτη ματιά στα αποτελέσματα για την εισαγωγή στα πρότυπα Γυμνάσια στην Αττική δίνει:
Πρότυπο Γυμνάσιο – Διαγωνισθέντες – Άριστα στα Μαθηματικά(50/50)- (%)
ΑΝΑΒΡΥΤΑ 800 18 2,25%
ΒΑΡΒΑΚΕΙΟ 563 19 3,37%
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ 716 34 4,74%
ΙΩΝΙΔΕΙΟΣ 593 19 3,2%
ΖΑΝΝΕΙΟ 227 1 0,44%
1ο ΑΘΗΝΑΣ 87 – 0%
2ο ΑΘΗΝΑΣ 363 4 1,1%
ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ 392 5 1,27%
Φαίνεται ότι ο Κηφισσός δεν αποτελεί μόνο Γεωγραφικό ,αλλά και Εκπαιδευτικό όριο που αρχίζει να διαμορφώνεται από πολύ νωρίς.