Διαβάζουμεστο site της ΕΕΧ:
“Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της 52ης Ολυμπιάδας Χημείας βρήκε την ελληνική αποστολή να βραβεύεται με 1 χάλκινο μετάλλιο, ενώ σε δύο μαθητές μας απονεμήθηκε εύφημος μνεία.
Οφείλουμε να συγχαρούμε τους Έλληνες μαθητές, όχι μόνο τους 4 που αποτέλεσαν την ελληνική ομάδα αλλά όλους όσους συμμετείχαν στην εκπαίδευση στο Τμήμα Χημείας του ΕΚΠΑ,για την υπερπροσπάθεια που κατέβαλλαν, στις δύσκολες ημέρες που βιώνουμε. Η φετινή επιτυχία έχει μεγαλύτερη αξία, καθώς μετά την ματαίωση του ΠΜΔΧ, οι μαθητές που επελέγησαν (σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ΠΜΔΧ 2019) μόλις είχαν αποφοιτήσει από την Β Λυκείου.”
Δείτε παρακάτω τον πίνακα με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι χάλκινο μετάλλιο πήρε ο μαθητής Καραγεωργίου Ιωάννης, από την Ξάνθη.
Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους συνοδούς.
ΥΓ.
Αξίζει νομίζω τον κόπο να ρίξουμε μια ματιά στον πίνακα, για προβληματισμό…
οι Ιωάννης Καραγεωργίου, Κωνσταντίνος Καρακάρας, Νικόλαος Τσακίρης και Δημήτριος – Πολύκαρπος Καρακώστας
διακρίθηκαν στον στον διαγωνισμό Χημείας που φέτος έγινε στην Κωνσταντινούπολη
παίδες, καλό δρόμο περπατάτε!
Διονύση,
ακολούθησα την προτροπή σου και αποδελτίωσα τα αποτελέσματα των μαθητών που πέτυχαν σκορ από 77% ως και 99,7%,
αναφέρονται οι αριθμοί μαθητών / χώρα,
από την Ανατολή προς τη Δύση (σχεδόν)
Άπω Ανατολή (31)
Κορέα: 4, Κίνα: 4, Βιετνάμ: 4, Σιγκαπούρη: 4, Ταϋπέχ: 4, Ταϋλάνδη: 4, Ιαπωνία: 4, Ινδονησία: 2, Φιλιππίνες: 1
Ρωσία και ασιατικές χώρες της πρώην ΕΣΣΔ (9)
Ρωσία: 4, Ουζμπεκιστάν: 2, Κιργιστάν: 1, Αζερμπαϊτζάν: 1, Αρμενία: 1
η ευρύτερη περιοχή μας (15)
Τουρκία: 4, Ιράν: 3, Ισραήλ: 3, Σερβία: 3, Βουλγαρία: 2
Κεντρική και Β. Ευρώπη (12)
Τσεχία: 3, Γερμανία: 2, Αυστρία: 2, Εσθονία: 2, Πολωνία: 1, Ουγγαρία: 1, Σλοβακία: 1
Αγγλοσάξονες (8)
Ηνωμένο Βασίλειο: 4 – οι δύο έχουν ινδικά ονόματα
Ηνωμένες Πολιτείες: 3 – οι δύο έχουν ινδικά ονόματα και ο τρίτος, και φετινός με το μεγαλύτερο σκορ, όνομα απωανατολικό
Αυστραλία: 1 – με όνομα απωανατολικό
Νότια Αμερική (1)
Βραζιλία: 1
η αποδελτίωση, θεωρώ ότι δεν προσφέρεται για εθνικούς κοπετούς και εύκολες επικρίσεις για την κατάσταση της ελληνικής εκπαίδευσης,
κυρίως όμως εκτιμώ ότι αποπροσανατολίζουν οι αποσπασματικές συγκρίσεις
ας αντιμετωπιστεί κατ αρχή, ως μια καταγραφή του ποιες περιοχές του κόσμου επιδιώκουν και πετυχαίνουν την αριστεία
Καλησπέρα Γιώργο.
Ας το θέσω, λίγο πιο καθαρά, το συμπέρασμα:
Οι πίνακες αποδεικνύουν την χαμηλή κατάταξη των Ελλήνων μαθητών. Δυστυχώς…
εγώ θα αρκεστώ ότι τα «φυτώρια αριστείας» ευδοκιμούν αυτή την εποχή στην ευρύτερη Άπω Ανατολή και ότι οι παλαιότερα κραταιές και εκπαιδευτικά αγγλοσαξονικές χώρες παίζουν με «σέντερ φορ» που συντηρούν την πολιτιστική παράδοση των τόπων καταγωγής των προγόνων τους
κάτι επίκαιρο σχετικό