Κάλυψη διδακτικών κενών.

Με την έναρξη του σχολικού έτους 2020-2021, προτείνεται, στο πρώτο δεκαήμερο, οι εκπαιδευτικοί να προβούν σε κάλυψη διδακτικών κενών, εφόσον διαπίστωσαν ότι οι μαθητές/μαθήτριες έχουν γνωστικές ελλείψεις, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών λειτουργίας των σχολικών μονάδων κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2019-2020. Συγκεκριμένα, οι  εκπαιδευτικοί θα διερευνήσουν και θα διδάξουν τις βασικές γνώσεις των μαθητών που αφορούν τη διδασκόμενη ύλη μαθημάτων της τάξης που φοίτησαν το σχολικό έτος 2019- 2020.

Δείτε την συνέχεις εδώ.

(Visited 955 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
11 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Χαράλαμπος Κασωτάκης

Το πρώτο δεκαήμερο; Σαφέστατο. Δηλαδή σε 4 διδακτικές ώρες πρέπει να καλυφθεί π.χ. όλο το κεφάλαιο του έργου που δεν διδάχθηκε στην Α Λυκείου στη φυσική Γενικής Β λυκείου με ταυτόχρονη επανάληψη του ιδίου κεφαλαίου και στην κατεύθυνση με μαθητές από διάφορα τμήματα (πως και γιατί άραγε;).

Μαλάμης Γρηγόρης
4 μήνες πριν

Καλησπέρα Χαράλαμπε.

Οσον αφορά την Β Προσανατολισμού γράφει ότι πρακτικά θα κάνουμε επανάληψη όλη την ύλη της Α Λυκείου.( στο 1ο δεκαήμερο ). Μια χρονιά ολόκληρη σε 4 ώρες;

Καταλαβαίνεις κάτι διαφορετικό;

Που ζεί ο συντάκτης των οδηγιών;

 

Αθανάσιος Παπαδημητρίου

Εστω μια φορα οι οδηγιες να ηταν σωστες, μια φορα ετσι για αλλαγη. Αυτο καταρριπτει καθε νομο πιθανοτητων!!

Μαλάμης Γρηγόρης
4 μήνες πριν

Η επανάληψη εννοιών Ηλεκτρισμού, Ταλαντώσεων και Ηχου στην Α Τάξη ( δεν τα πρόλαβαν στην Γ Γυμνασίου ) τα οποία ανήκουν στην ύλη της Β Τάξης με ξεπερνά!!!!!

Βασίλης Δουκατζής
Admin
4 μήνες πριν

Καλησπέρα σε όλους!!

Έχω μία απορία: Πόσες ώρες θα πρέπει να αφιερώσουμε για τις ιδιότητες εκκρεμούς και τις περιοδικές κινήσεις; Μπορεί να μου πει κάποιος σε ποια σελίδα βρίσκονται αυτά, γιατί εγώ αδυνατώ;

 

Στο πλαίσιο της επανάληψης της ύλης που διδάχθηκε στην Α’ Τάξη του ΓΕΛ, αναφέρονται έννοιες που σχετίζονται με τις ενότητες:

Είδη κίνησης (ευθύγραμμη ομαλή και ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση, κατακόρυφη κίνηση).

Περιοδική κίνηση. Ιδιότητες εκκρεμούς και ελατηρίου (Νόμος του Hooke)

Δυναμική υλικού σημείου (α, β, και γ Νόμος του Νεύτωνα), Βαρυτική δύναμη, τριβή

Έργο (έργο σταθερής δύναμης) – Ενέργεια (Μηχανική ενέργεια, Αρχή της Διατήρησης της Ενέργειας (Α. Δ. Ε.), Βαρυτική δυναμική ενέργεια). Παραδείγματα και ασκήσεις εφαρμογής του θεωρήματος Μεταβολής της Κινητικής Ενέργειας (Θ. Μ. Κ. Ε.) και της Αρχής Διατήρησης της Μηχανικής Ενέργειας (Α. Δ. Μ. Ε).

 

 

Διονύσης Μάργαρης
Admin
4 μήνες πριν

Καλημέρα συνάδελφοι.

Άπαικτες οι οδηγίες έτσι; Πολύ ορθές!!!

Καλή δύναμη  στους συναδέλφους και, όπως σοφά είπε κάποτε ένας σύμβουλος, όταν ζορίστηκε πάνω σε ένα αντίστοιχο ερώτημα:

"πήγαινε στο καλό παιδί μου και κάνε ό,τι σε φωτίσει ο θεός…"

Βαγγέλης Κουντούρης

έχεις και τον Βασίλη…

αναρωτιέται πού θα τα βρει και πού θα τα βρει και σε ποια σελίδα,

το γράφει και με κόκκινα, έτσι, μην τυχόν και δεν το προσέξουμε…

ρε, συ, φίλε, ξέρεις εκεί κάτω στη Λακωνία όλοι, και εμείς οι “Ανατολικοί” της “καλής” μεριάς, κρατάμε Μανιάτικο, το φυλάμε, όταν μας αδικούν, δεν το ξεχνάμε εύκολα έως καθόλου…

λοιπόν θα σου πω εγώ πού θα τα βρεις, γιατί τυχαίνει να ξέρω

τα ελατήρια και τον νόμο του Hooke θα τα βρεις, και πολύ αναλυτικά και με πολλές ερωτήσεις και με πολλές λυμένες και άλυτες ασκήσεις, μόνο, στο σχολικό βιβλίο της Α Λυκείου των Αλεξάκη, Αμπατζή, Κουντούρη…, ναι σ΄αυτό που το 2000 δοκιμάστηκε ως πολλαπλό με άλλα τρία, επελέγη από τους συναδέλφους πρώτο με τεράστια διαφορά, αλλά από την επόμενη χρονιά επελέγη από το υπουργείο, δεν γνωρίζω με ποιο κριτήριο, άλλο, αυτό που έχουμε και σήμερα

τις περιοδικές κινήσεις και το ελατήριο και το απλό εκκρεμές θα τα βρεις στο κεφάλαιο “Ταλαντώσεις”, που υπήρχε στο βιβλίο της Β Γενικής, το οποίο αφαιρέθηκε, δεν γνωρίζω με ποιο κριτήριο, ολόκληρο (!), συμβαίνει να το έχω γράψει εγώ και, αν έχει κάποια σημασία, είχα δώσει τα ρέστα μου ως Φυσικός (μαζί με τον Φιλόλογο που έχω καταπιεί) να βοηθήσω τους μαθητές “στρώνοντας χαλί” για το αντίστοιχο κεφάλαιο της Γ Λυκείου, αλλά και να περάσω έννοιες όσο πιο καλά γινόταν, που θα μπορούσε να καταλάβει και η κυρά-Αγγελικώ, η μάνα μου, που είχε τελειώσει προ αμνημονεύτων ετών ίσα-ίσα το Δημοτικό

τώρα, πώς το υπουργείο συνιστά διδασκαλία ύλης που δεν υπάρχει στα σχολικά βιβλία, δεν γνωρίζω, δεν τα ξέρω κι όλα, βρες και κάτι μόνος σου…

Μαλάμης Γρηγόρης
4 μήνες πριν

Βαγγέλη καλησπέρα.

Δεν θα ξεθάψω τα στοιχεία του 2000 όπου τα 30 από τα 32 Λύκεια του Ν. Λάρισας είχαν επιλέξει το βιβλίο σου, είχαμε κάνει μάλιστα και παραγγελία αντιτύπων ( τα υπόλοιπα που συνέβησαν τα ξέρεις καλύτερα από μένα ) αλλά αναρωτιέμαι για το βιβλίο σου της Β Γενικής.

Θα πρέπει ( σύμφωνα με τις "οδηγίες" ) να το υποβιβάσω κατά δύο τάξεις για να κάνω επανάληψη σε παιδιά που μόλις αποφοίτησαν απο το Γυμνάσιο;

Και μάλιστα σε ύλη που θα δούνε στην Γ Λυκείου;

Κάποιοι στα γραφεία του ονομαζόμενου και Υπουργείου Παιδείας, μου φαίνεται ότι είναι νοσούντες και όχι ασυμπτωματικοί.

 

Άγγελος Στεφανίδης
4 μήνες πριν

Καλημέρα και από μένα σε όλους. Οι γνωστές μπαρούφες κάθε χρόνο (από πρώην αφισοκολητές που τώρα είναι μέσα στα υπουργεία… και οι οποίοι δεν έχουν διδάξει ούτε μια ώρα μέσα σε τάξη).

Αν δεν έχω χάσει τα λογικά μου, για ύλη που ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΘΗΚΕ ΕΞ' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ δεν μπορείς να μιλήσεις για επανάληψη…..

Άλλο είναι κάλυψη διδακτικών κενών (στοχευμένα σε βασικές έννοιες) και άλλο είναι ΑΔΙΔΑΚΤΗ ολόκληρη ενότητα. Αναφέρομαι στα παιδιά που θα πάνε στην Β λυκείου. Το  κεφάλαιο έργο-ενέργεια το οποίο όπως ξέρουμε είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για όλο το λύκειο (και παραπέρα). Γίνεται να διδαχθούν σωστά λύνοντας απλά 10 ασκήσεις?

Θα ήταν πιο ορθό και λογικό, το κεφάλαιο της ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ της Α λυκείου να ενταχθεί (για φετος) στη διδακτέα ύλη της Β λυκείου, αφού όλα τα προβλήματα με κρούσεις, ταλαντώσεις, στερεό, κινούμενο αγωγό μέσα σε πεδίο και άλλα εκεί στηρίζονται!! και ταυτόχρονα από τις τελευταίες ενότητες δεν υπάρχει τίποτε στην ύλη της Γ λυκείου.

Τα τελευταία κεφάλαια ή η θερμοδυναμική μπορούν να γίνουν πιο επιγραμματικά.

Άλλωστε είναι "κοινό μυστικό" ότι σε πολλές περιπτώσεις ορισμένα εξ΄αυτων ΔΕΝ διδασκονται (δυστυχως) εν γνωσει ΚΑΘΟΛΟΥ σε πολλές περιπτώσεις… Δεν κατηγορω κανενα συναδελφο όμως γιατι δυστυχως εδω και πολλά χρόνια ειναι δεν εχει γίνει ξεκαθαρο τι ακριβως πρεπει να υπηρετει ενα σχολείο, τις πραγματικές γνωσεις η την προετοιμασια των υποψηφίων για τις εξετασεις?

Το τελευταιο ειναι καρφι για το συστημα και όχι για τους καθηγητες. Ο καθενας μας νομίζω στην τελική κάνει "οτι τον φωτισει ο Θεος", όπως ανεφερες το σχόλιο ευστοχα Διονυση.

Βαγγέλης Κουντούρης

φίλε, Γρηγόρη Μαλάμη, σε φιλώ

μια δικαίωση στην αδικία,

έτσι χωρίς αντίκρυσμα,

να είσαι πάντα καλά

Αναστάσιος Νέζης
4 μήνες πριν

Καλησπέρα και από μένα,

επειδή ο Θεός είναι μεγάλος και μας φωτίζει όλους, λέω να κάνουμε αυτό που θα μας φωτίσει. Και όλοι ξέρουμε, πολύ καλά, τι πρέπει να κάνουμε. Ας το κάνουμε λοιπόν!