Προς τα πού θα κινηθεί το σώμα;

Ένα σώμα μάζας m=4kg τοποθετείται σε λείο κεκλιμένο επίπεδο, κλίσεως θ=30° και ταυτόχρονα ασκείται πάνω του μια σταθερή δύναμη μέτρου F=16Ν, παράλληλη προς το επίπεδο, όπως στο σχήμα και αφήνεται να κινηθεί.

  1. Να σχεδιαστούν οι δυνάμεις που ασκούνται στο σώμα και να υπολογιστεί η δύναμη που ασκεί στο σώμα το κεκλιμένο επίπεδο.
  2. Προς τα πού θα κινηθεί το σώμα, προς τα πάνω ή προς τα κάτω;
  3. Να υπολογιστούν τα έργα των δυνάμεων που ασκούνται στο  σώμα, για μετατόπιση κατά x=9m του σώματος.
  4. Να υπολογιστούν για την παραπάνω μετακίνηση:

α) Η μεταβολή της κινητικής ενέργειας του σώματος

β) Η μεταβολή της δυναμικής ενέργειας.

Δίνεται g=10m/s2,  ημθ= ½ και συνθ =√3/2

Απάντηση:

 ή

%ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11 Προς τα πού θα κινηθεί το σώμα;
%ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b13 Προς τα πού θα κινηθεί το σώμα;
Προς τα πού θα κινηθεί το σώμα;

(Visited 596 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
10 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Βαγγέλης Κουντούρης

καλημέρα σε όλους και καλή σχολική χρονιά

“γλυκειά” εισαγωγή Διονύση με εξαιρετικό σχόλιο

(παρατηρήσεις

δεν είδα κανένα διάνυσμα δύναμης, τα υπέθεσα πάντως, μάλλον ο υπολογιστής μου φταίει, κατάλαβε ότι δεν θυμάμαι πού έχω κρύψει τη βαριοπούλα…

ο δε Φιλόλογος που έχω καταπιεί επιμένει: πες του Διονύση στην εκφώνηση μετά από από το “30ο” να “φάει” το κόμμα και να προσθέσει “και ταυτόχρονα…”)

Βαγγέλης Κουντούρης

μόνο αυτό το διάνυσμα βλέπω, Διονύση, δοκίμασα και το περίεργο p, 

(ο Φιλόλογος ηρέμησε…)

Βαγγέλης Κουντούρης
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

όχι, αλλά το υπέθεσα (άσε τα άλλα μου φαίνονταιπιο δύσκολα…)

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Πολύ καλή για επανάληψη της απαιτούμενης ύλης της Α Λυκείου, περιορισμένη για τους μαθητές της Β θετικού προσανατολισμού!

Πρέπει οι διδάσκοντες να διδάξουν ότι χρειάζεται, για να εμπεδώσουν οι μαθητές απαραίτητα πράγματα, γιατί θα τα βρούμε μπροστά τους.

Να είσαι καλά.

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Προχτές Διονύση, είχες ανεβάσει ανάρτηση με ένταση στο ηλεκτροστατικό πεδίο…

Σκέφτηκα, πως ο καθαρός αέρας και η θάλασσα στη Ζάκυνθο, σε έκαναν να ξεχάσεις

την πραγματικότητα που θα βιώσουμε στο σχολείο από αύριο

Με αυτή όμως την ανάρτηση πέτυχες στόχο…..αν είχες βάλεις και τριβή θα ήταν "διάνα" στο κέντρο…

Πρόταση δική μου….

Στη γενική παιδεία αφιερώνουμε τον απαραίτητο χρόνο για να συνεχίσουμε από τριβή και πέρα….

Ουσιαστικά, αυτή η ύλη δεν έχει διδαχθεί δια ζώσεις σε όλους τους μαθητές της τάξης

Προτιμώ να θυσιάσω το μοντέλο Bohr, παρά να θεωρούμε γραφικός που διεκπεραιώνει ύλη…

Στον προσανατολισμό, αφού μας έφαγαν τη μία ώρα, θα ξεκινήσω κανονικά…

Πιστεύω τη δεύτερη βδομάδα θα μπορώ να μιλάω για ΑΔΜΕ αφού θα έχουν ακούσει τη θεωρία

στη γενική….

Πρέπει να προσαρμοζόμαστε στα δεδομένα και να κοιτάμε το ουσιαστικό που δεν είναι άλλο

από αυτά τα παιδιά που περιμένουν το σχολείο να τους δείξει και να τους μάθει…