Μια, δυο, … πολλές ταχύτητες

Κινητική : Ένα φύλλο εργασίας για Διάστημα, μετατόπιση, μέση αριθμητική ταχύτητα, μέση διανυσματική και στιγμαιαία ταχύτητα

1ο φύλλο εργασίας προς συμπλήρωση σε pdf

και συπληρωμένο  σε pdf

Απαντήσεις για την τελευταία εργασία  θεώρησα πως δεν πρέπει να δοθούν.

Αλλά επειδή κάποιοι ίσως να θ;eλουν να το μεταλλάξουν , να το ελαφρύνουν ή να το εμπλουτίσουν ας δώσω και τα αντίστοιχα σε word

1ο φύλλο εργασίας προς συμπλήρωση σε word

και συπληρωμένο  σε word

 

 

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
8 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Μήτσο

Η πρότασή σου άμεσα προωθήθηκε στ’ ανήψιο μου τον Παναγιώτη, διαδικτυακά καθ’όσον την θεωρώ άριστη !

Κατανοητά τα λανθασμένα πατήματα ,που σε όλους ενίοτε συμβαίνει ,σε ορισμένα πλήκτρα και μια και τα εντόπισα τα αναφέρω:

Στο φύλλο προς συμπλήρωση

Σελ.1 :  2. Η Αντωνία μέτρησε σ’ένα χάερη χάρτη και στα λεπτά βάλε τόνο αντί απόστροφο.

Σελ 2:       πίνακας τελευταία γραμμή … Μέτρο μάσης μέσης

Σελ.4:  4.3   ταχοφράγος  ταχογράφος

Στο συμπληρωμένο επι πλέον των προηγουμένων, στα συμπληρώματα:

Σελ.1:  1.5  στιημιαίας  στιγμιαίας

Σελ.2:  2.3  τόνε τότε

Σελ.3:  3.3   ταχλύτητα  ταχύτητα 

Παρατηρώ έλλειψη παραστάσεων , υποθέτω …στη συνέχεια θα ζωγραφίσεις.

Να είσαι καλά ,Καλή Κυριακή

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Συγνώμη Μήτσο ,συμπληρώνω …

Στο φύλλο προς συμπλήρωση

Σελ.4: 4.1 ζητοyμ;eνων – ζητουμένων

            4.5  γαρμών  –  γραμμών

            τελευταία γραμμή …  μάσης– μέσης

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Δημήτρη. Πολύ καλή πρόταση, για διδασκαλία των βασικών εννοιών της Κινηματικής.
Ο μέρμηγκας βέβαια όταν έστριψε ανατολικά βγήκε εκτός ύλης, αφού η Α΄τάξη έχει μόνο ευθύγραμμες κινήσεις, αλλά ένας καλός μαθητής θα ήθελε να μάθει πόσο μετατοπίστηκε, άρα πολύ σωστά έπραξε, που άλλαξε κατεύθυνση…
Πολύ ωραίο το σενάριο με τον ταχυδρόμο, βοηθάει να ξεκαθαρίσουν οι μαθητές την έννοια της μέσης ταχύτητας. Κάτι αντίστοιχο είχα γράψει ΕΔΩ, αλλά σε πληροφορώ δεν κατάφερα ως τώρα να το κάνω στην τάξη, αφού η πίεση του χρόνου – που δημιουργείται από τις 2 μόνο διατιθέμενες ώρες – αναγκάζει να προσπερνάμε κάποια θέματα, για να προλάβουμε άλλα… 
Να είσαι καλά!

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Μήτσο στο mail σου ,έχεις ένα μικρό δωράκι + ετούτο

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής

Καλησπέρα Μήτσο.

Υπάρχει μια ανάγκη… επιστροφής στα βασικά των προηγούμενων, πριν την Γ΄, τάξεων.

Οι πολλές σου ταχύτητες υπηρετούν αυτήν την ανάγκη και γνωρίζοντας τον κόπο σου για να το κάνεις, δεν έχω παρά να σε ευχαριστήσω…

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Να είσαι καλά Μήτσο .

Ως προς το άσμα του Λοΐζου να πω πως googlara το "μέρμυγκα" για την ορθογραφία του "μυρμηγκιού" (δημοσιοποιημένη η δυσορθογραφία μου) και βγήκε ο Μάλαμας …χαμογελαστός.