Μια μπάλα που μετατοπίζεται

Σε έναν ευθύγραμμο δρόμο, όπου έχουμε ορίσει ένα προσανατολισμένο άξονα x, με θετική κατεύθυνση προς τα δεξιά, ηρεμεί μια μπάλα στη θέση Β.

i) Αν η μπάλα μετακινηθεί μέχρι τη θέση Α, θα έχει μετατοπισθεί κατά Δx=-60m.

ii) Αν η μπάλα μετακινηθεί μέχρι την αρχή του άξονα (σημείο Ο), τότε θα βρίσκεται στη θέση x=0 έχοντας μετατοπισθεί κατά -40m.

iii) Αν η μπάλα μετατοπισθεί κατά Δx=60m, θα βρεθεί στη θέση Γ. Το διάστημα που στο μεταξύ θα έχει διαγράψει μπορεί να είναι 100m.

iv) Η μπάλα μεταφέρεται μέχρι το σημείο Δ και στη συνέχεια επιστρέφει στη θέση Γ. Τότε:

α) Έχει μετατοπισθεί κατά -60m, έχοντας διανύσει διάστημα +60m.

β) Έχει μετατοπισθεί κατά -60m, έχοντας διανύσει διάστημα 220m.

γ) Έχει μετατοπισθεί κατά 60m, έχοντας διανύσει διάστημα 60m.

δ) Έχει μετατοπισθεί κατά 60m, έχοντας διανύσει διάστημα 220m.

Να χαρακτηρίσετε ως σωστές ή λανθασμένες τις παραπάνω τρεις πρώτες προτάσεις και να επιλέξτε την ορθή στην iv), δικαιολογώντας τις απαντήσεις σας.

Απάντηση:

ή

%ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11 Μια μπάλα που μετατοπίζεται
%ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b13 Μια μπάλα που μετατοπίζεται

(Visited 502 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
4 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Διονύση. Η ανάρτησή σου διδάσκει τη βάση της κινηματικής. Αν το οικοδόμημα δε χτιστεί σωστά, κινδυνεύει να καταρρεύσει.

Το σχολείο μου άνοιξε μόνο για τον αγιασμό και τα βιβλία. Οι μαθητές έχουν σε πολλά δίκιο. Πολλά από τα αιτήματά τους, τα είχαμε θέσει στο Υπουργείο αμέσως μετά την ανακοίνωση των μέτρων για το άνοιγμα. Και το Υπουργείο προσπαθούσε να μας πείσει ότι τα 28 με τα 15 παιδιά έχουν τις ίδιες πιθανότητες να κολλήσουν ιό! Δεν υπάρχει μια αντίφαση, όταν τον Απρίλιο μας έκλεισαν μέσα με διψήφιο αριθμό νέων κρουσμάτων και τώρα με τριψήφιο προβάλλουν σαν μέτρο τη μάσκα και το πλύσιμο και στοιβάζουν τους μαθητές στα λεωφορεία και τις τάξεις;
Δε συμφωνώ να χάνουν μαθήματα με αυτόν τον τρόπο. Το σχολείο πρέπει να μένει ανοιχτό, ως χώρος προσφοράς μόρφωσης. Η κατάληψη είναι ο ύστατος τρόπος, όταν οι άλλοι έχουν εξαντληθεί. Αν υπήρχε ένα μαθητικό κίνημα, να οργανώσει διαμαρτυρίες στο Υπουργείο, αντιπροσωπείες να συναντηθούν με την Υπουργό και αν αυτά δεν αποδώσουν…  

 

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Συμφωνώ με τον Ανδρέα και προσυπογράφω!

Όσο για τη χρησιμότητα της ανάρτησης, που αυτή τη φορά διδάσκει την μετατόπιση σε ευθύγραμμη κίνηση, δεν το συζητώ! Είναι θεμέλια γνώση, και πολλοί από εμάς, δεν επιμένουμε δυστυχώς!

Είθε η ανάρτησή σου αυτή, να …μετατοπίσει την αντικείμενη γνώση που θίγεις, στη συνείδησή, και να γίνει χρηστική για εφέτος, αλλά και για τη Β και Γ τάξη.

Να είσαι καλά και να δημιουργείς στοχευμένα θέματα, απαραίτητα στη διδασκαλία!