Από την σημερινή ενημέρωση του ΕΟΔΥ, για την εξέλιξη της πανδημίας στη χώρα μας, ένα διάγραμμα (παρακάτω σε μεγέθυνση):
Βλέποντάς το, λέω, εντάξει δεν είναι και πολύ άσχημη η εικόνα!
Έκανα κάποιο λάθος; Έτσι δεν θα απαντούσε κάθε πολίτης που δεν γνωρίζει τις λογαριθμικές συναρτήσεις;
Τι λέτε παιδιά;
(Visited 1,304 times, 1 visits today)
Διονύση καλησπέρα.
Εντάξει, αν είσαι θετικών επιστημών, το διαβάζεις το διάγραμμα και καταλαβαίνεις ότι πήραμε την απότομη ανηφόρα, οι υπόλοιποι βλέποντας το πως να μην εφησυχάζουν;
Πάντως από τη συνολική ενημέρωση αυτή η αναφορά στη διάμεση ηλικία των θανόντων στο στομάχι μου κάθεται.( χάθηκε ο μέσος όρος; )
Η στατιστική στην υπηρεσία της ωραιοποίησης της κατάστασης ( λόγω των ενδεδειγμένων μέτρων εννοείται )
Η Αριστεία που λέγαμε, αυτοπροσώπως.
Όταν η επιστήμη (των μαθηματικών εν προκειμένω) χρησιμοποιείται για την παραπλάνηση-χειραγώγηση της κοινής
γνώμης, δεν είναι απλά νοθεία, είναι κάτι χειρότερο…..
Και σίγουρα δεν φταίνε τα μαθηματικά…..
Καλημέρα Γρηγόρη, καλημέρα Άρη, καλημέρα Θοδωρή.
Το φαινόμενο τελευταία "ανθούσε" στα κανάλια και στις μπάρες που σχεδίαζαν.
Σε γκάλοπ έχουμε τρεις θέσεις Α, Β και Γ,
Αν το κανάλι θέλει να προωθήσει την Β θέση, προβάλει την εικόνα:
Αλλά όποιος θέλει να πιστεύει το κάθε κανάλι και τα συμφέροντα που εξυπηρετεί, δικαίωμά του
. Σε τελευταία ανάλυση ένα ιδιωτικό μαγαζί είναι που πουλάει προϊόντα…
Αλλά ο ΕΟΔΥ; Είχα την εντύπωση πως είναι άλλος ο ρόλος του…
καλημέρα κύριε Διονύση,
εμείς στο γυμνάσιο δώσαμε μια απλή και καλή ερμηνεία στο διάγραμμα που τόσο σας προβληματίζει
όταν την περίοδο Μαρτίου μείναμε σπίτι
ένας καλός άνθρωπος ανέβηκε μια πολύ απότομη και επικίνδυνη πλαγιά
για να αναζητήσει τις λύσεις εκεί ψηλά
όταν απάντησε ένα πρανές με μικρή κλίση
έμεινε εκεί και όποτε ανησυχούμε δίνει από ψηλά τις οδηγίες
προχθές μάλιστα μας συμβούλεψε, και πολύ σωστά, να μην πειράζουμε τους καθηγητές μας
αυτή η ερμηνεία μας άρεσε περισσότερο απ την περίπλοκη κριτική σας,
είναι μάλιστα και κομψότερη
αφού δεν έκανε και χρήση λογαρίθμων
που εξάλλου είναι εκτός ύλης στο γυμνάσιο
Καλημέρα παιδιά.
Η συνάρτηση x^2;
Η ίδια σε λογαριθμικό χαρτί:
Καλημέρα συνάδελφοι.
Για να μην αδικούμε τον ΕΟΔΥ, ακριβώς κάτω από το γράφημα υπάρχει η λεζάντα:
"Σημ.: ευθεία γραμμή υποδηλώνει εκθετικό ρυθμό αύξησης της ασθένειας (όσο πιο μεγάλη η κλίση της ευθείας, τόσο πιο μεγάλος και ο ρυθμός"
T;vδιάδοσης)
Καλημέρα, καλό μήνα σε όλους.
Και η σημείωση Στάθη μου σημαίνει ότι τα εκατομμύρια των απλών Ελλήνων που βλέπουν το δεύτερο διάγραμμα του Γιαννη το μετασχηματίζουν στο μυαλό τους στο πρώτο;
Καλημέρα Άρη. Φυσικά και δεν σημαίνει αυτό…