Σας ευχαριστούμε πολύ κ. Καραπέτρο γι' αυτό το πολύ ωφέλιμο βιντεομάθημα. Ωφέλιμο για μαθητές αλλά και καθηγητές.
(στην αντίδραση διάσπασης του ανθρακικού ασβεστίου προς οξείδιο του ασβεστίου και διοξείδιο του άνθρακα, αλλάξτε αν μπορείτε το (g) σε (s) στις δύο πρώτες χημικές ενώσεις).
Στους παράγοντες, ίσως να πρεπε να αναφερθεί ότι το πιο σωστό είναι η επιφάνεια ανά μονάδα όγκου.
Έχει τύχει κάποιοι "ανήσυχοι" μαθητές να μου το ρωτήσουν, γι’ αυτό το λέω (προφανώς το θεωρώ απίθανο να πέσει κάτι τέτοιο στις εξετάσεις αφού δεν το αναφέρει το σχολικό, αλλά νομίζω αξίζει να σημειωθεί για τα "ανήσυχα πνεύματα".
σας ευχαριστώ για τον σχολιασμό και πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σας(ειδικά η φυσική κατάσταση του CaCO3). Βασίλη έχεις απόλυτο δίκιο, κάποιες φορές στην τάξη το αναφέρω, αλλά απέφυγα να το συμπεριλάβω διότι είπα να πορευτώ με το σχολικό βιβλίο (αν θυμάμαι καλά το είχε σχολιάσει στο παρελθόν και ο Αντώνης Μπαλτζόπουλος πάνω σε ένα ερώτημα της ΕΕΧ). Ελπίζω να φανεί χρήσιμο στους μαθητές.
Σας ευχαριστούμε πολύ κ. Καραπέτρο γι' αυτό το πολύ ωφέλιμο βιντεομάθημα. Ωφέλιμο για μαθητές αλλά και καθηγητές.
(στην αντίδραση διάσπασης του ανθρακικού ασβεστίου προς οξείδιο του ασβεστίου και διοξείδιο του άνθρακα, αλλάξτε αν μπορείτε το (g) σε (s) στις δύο πρώτες χημικές ενώσεις).
Πέτρο συγχαρητήρια και πάλι για τη νέα σου δουλειά.
Είσαι ο αγαπήμενος μου αφηγητής Χημείας (κάτι σαν τον Νικο Πιλαβιο δλδ).
Πολύ χρήσιμες οι παρατηρήσεις σου (δεν το έχω δεί όλο) π.χ. τα όσα αναφέρεις για την επίδραση ευγενών αερίων στην ταχύτητα, Μπράβο και πάλι !
Καλησπέρα Πέτρο!
Πολύ καλή και πλήρης η παρουσίαση.
Στους παράγοντες, ίσως να πρεπε να αναφερθεί ότι το πιο σωστό είναι η επιφάνεια ανά μονάδα όγκου.
Έχει τύχει κάποιοι "ανήσυχοι" μαθητές να μου το ρωτήσουν, γι’ αυτό το λέω (προφανώς το θεωρώ απίθανο να πέσει κάτι τέτοιο στις εξετάσεις αφού δεν το αναφέρει το σχολικό, αλλά νομίζω αξίζει να σημειωθεί για τα "ανήσυχα πνεύματα".
Ηλία, Παναγιώτη και Βασίλη καλημέρα
σας ευχαριστώ για τον σχολιασμό και πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σας(ειδικά η φυσική κατάσταση του CaCO3). Βασίλη έχεις απόλυτο δίκιο, κάποιες φορές στην τάξη το αναφέρω, αλλά απέφυγα να το συμπεριλάβω διότι είπα να πορευτώ με το σχολικό βιβλίο (αν θυμάμαι καλά το είχε σχολιάσει στο παρελθόν και ο Αντώνης Μπαλτζόπουλος πάνω σε ένα ερώτημα της ΕΕΧ). Ελπίζω να φανεί χρήσιμο στους μαθητές.
Συγχαρητήρια για την καταπληκτική παρουσίαση, η οποία πρέπει να λειτουργήσει ως πρότυπο ανάλογων προσπαθειών.
Να είσαι καλά Δημήτρη, ελπίζω να φανεί χρήσιμη.
Συγχαρητήρια φίλε Πέτρο..Πάντα άξιος και πρωτοπόρος .Σε ευχαριστούμε πολύ