Ειδικές ερωτήσεις στην Ε.Ο.Μ.Κίνηση

Κινητό εκτελεί ευθύγραμμη ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση και την t=0 περνά από σημείο Ο (χΟ=0) με ταχύτητα υ0>0 έχοντας επιτάχυνση α<0

  • Να αποδείξετε ότι από ένα σημείο Α της τροχιάς του περνά με ταχύτητες ίδιου μέτρου και αντίθετης φοράς (αντίθετες).
  • Να αποδείξετε ότι ο χρόνος κατά την κίνηση του κινητού από το Α άμεσα σε σημείο Γ με χΓΑ, είναι ίσος με τον αντίστοιχο χρόνο κατά την κίνηση από το Γ στο Α άμεσα.
  • …..
  • Η συνέχεια …εδώ σε word ,  εδώ σε pdf  και εδώ σε ppt
(Visited 650 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
9 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
Admin
3 μήνες πριν

Καλοφάγωτο  το νέο λάδι Παντελή!

Καλώς επέστρεψες…

Γιάννης Κυριακόπουλος
Editor
Γιάννης Κυριακόπουλος
Editor

Γεια σου Παντελή.

Δεν το προχώρησα όμως ο to είναι ο μέσος όρος των tA και επίσης ο μέσος όρος των tΓ.

Δηλαδή φεύγει από την παράσταση.

Έτσι μένει μια αντικατάσταση του to και βγαίνει αποτέλεσμα που περιέχει μόνο την α και τους χρόνους.

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Καλώς μας ήρθες Παντελή και καλοφάγωτο το λάδι, αλλά και καλόπιοτη η νέα ρακή , που σίγουρα θα συμμετείχες!!

Αλγεβρική η λύση σου, και οι μαθητές της Α' δυσκολεύονται!

Ο Γιάννης έδωσε ρέστα με τη Γεωμετρική λύση!!

Να είσαι καλά.

Ανδρέας Ριζόπουλος
Editor
3 μήνες πριν

Καλησπέρα Παντελή. Φαντάζομαι την ποιότητα του ελαιολάδου, που θα τρώτε εκεί κάτω… Και εμείς εδώ στην Αχαία κάτι βγάζουμε, αλλά δεν νομίζω να σας πάμε κόντρα…
Εξαιρετική ανάρτηση, με αποτελέσματα που τα συναντάμε συνήθως με νούμερα, στην κατακόρυφη βολή προς τα πάνω, αλλά εσύ τα …τυποποίησες με πολύ ωραία σειρά.

Δυστυχώς οι φετινοί μαθητές – λέω για την προσωπική μου εμπειρία – έχουν απίστευτα κενά από τα Μαθηματικά της Γ΄τάξης του Γυμνασίου και δεν πιστεύω ότι φταίει μόνο ο Κορονιός για το χάλι…
Γραφική παράσταση δεν καταλαβαίνουν, δευτεροβάθμια δε λύνουν – πόσο μάλλον με παραστάσεις -, σύστημα τους δυσκολεύει, οι δεκαδικοί τους φαίνονται ότι δεν είναι κανονικοί αριθμοί, το ρίζα5 "δεν βγαίνει, κάτι λάθος θα έκανα", το ημ και συν δεν το έχουν καταλάβει καλά, οι ταυτότητες, οι πράξεις αλγεβρικών παραστάσεων, οι δυνάμεις, τους φαίνονται βουνό… Και έχουν έρθει με 18+…

Τις πταίει; Πως φτάνουν στην Α΄τάξη έτσι; Και γιατί έχουν τόσο μεγάλη βαθμολογία, πράγμα που μας κάνει αυτόματα τους Φυσικούς τους "κακούς" του Λυκείου, αν – λέω αν – αποφασίσουμε να τους πούμε την αλήθεια;

Να είσαι καλά!