Ι) Δύο αντιστάτες παρουσιάζουν αντιστάσεις R1 και R2 και είναι συνδεμένοι έτσι ώστε τροφοδοτούμενη η συνδεσμολογία τους από πηγή εναλλασσόμενης τάσης της μορφής υ=Vημωt, να καταναλώνει την μικρότερη ισχύ.
α)Ποιος ο τρόπος σύνδεσης των αντιστατών.
β)Ποιες οι εξισώσεις των ρευμάτων στις δύο αντιστάσεις
ΙΙ) Δύο αντιστάτες παρουσιάζουν αντιστάσεις R1 και R2 και ισχύει R1>R2 .
Η συνέχεια…εδώ σε word , εδώ σε pdf και εδώ σε ppt
(Visited 863 times, 1 visits today)
Καλησπέρα στη νησίδα.
Γνωστά από το συνεχές στη Β΄και είπα να τροφοδοτήσω με εναλλασσόμενο.
Καλημέρα Παντελή.
Μακάρι να γνώριζαν οι μαθητές όλα αυτά, από το συνεχές ρεύμα και να ήταν περιττή η …επικαιροποίηση…
Καλημέρα Διονύση
Είναι χαρακτηριστικά ερωτήματα πέραν των άλλων και υποτίθεται πως κατά κάποιο τρόπο οι δευτεροετείς έχουν επαφή ,απλά ήθελα να πω ότι ομοίως εργαζόμαστε και στο εναλ/νο. Η προσοχή εστιάζεται στα διάφορα i,I,Iεν και υ,V,Vεν, Ρστιγμιαία , Ρμέση.
Να πω και μια συνειρμική : μια φορά κι έναν καιρό έβαλε στο σχολείο ο Φυσικός μια άσκηση στο εναλλασσόμενο με ω=314 (χωρίς να δίνει ότι 100π=314 ) και ζητούσε ,καλή ώρα, την i την t=1/200. Μερικοί αντικατέστησαν όπου t το 1/200 και …stop!
Σ’ ευχαριστώ
Γεια σου και πάλι Παντελή.
“απλά ήθελα να πω ότι ομοίως εργαζόμαστε και στο εναλ/νο.”
Προφανώς ακόμη και αν οι μαθητές έφταναν στην Γ΄ τάξη με πλήρη πανοπλία, λόγω γνώσης του συνεχούς ρεύματος, θα χρειάζοταν μια τέτοια ανάρτηση.
Πολύ περισσότερο όμως χρειάζεται, αφού τα μηνύματα που φτάνουν, μιλάνε για ένα πλήρως υποβαθμισμένο μάθημα, όσον αφορά τη Φυσική γενικής παιδείας της Β….
Πολύ καλές ασκήσεις Παντελή.
Γειά σου Διονύση, γειά σου Χριστόφορε.
Πριν δυο ώρες σε διάλειμμα αρωγής προς τηλεκπαιδεύουσα κόρη και τηλεκπαιδεύομενη εγγονή
προσπάθησα για απάντηση εις μάτην όμως … Θετικό το ότι η εγγονή δεν ήθελε αρωγή για τη σύνδεσή της ,δεχόταν όμως προσφορές γαστριμαργικές. Αργότερα μπαίνει και ο εγγονός ο οποίος στα νήπια …ψιλοβαριέται όπως μου είπε γιατί ενώ δεν μιλά συνεχώς όπως τα περισσότερα,όταν έχει να πει κάτι δεν τον βλέπει ίσως η κυρία και να το πρόβλημα της αμεσότητας που λέμε…
Τώρα πιστεύω θα φύγει…
Διονύση δεν έζησα την απαξίωση του σχολείου στο σημερινό επίπεδο ,όμως μύριζε το πράγμα από πολλές μεριές
πέραν της μη συνεκτικής λυκειακής ύλης…
Χριστόφορε λένε πράγματα που απαιτούν έστω min σκέψη για να αποδοθεί ορθή η απάντηση
Σας ευχαριστώ
Καλημέρα Παντελή. Πολύ χρήσιμα τα “διάφορα”, αφού στους μαθητές τα ρεύματα στη Β΄ είναι “αδιάφορα“…
Αν σκεφτεί κανείς ότι ζούμε κάτω από την τεράστια επίδραση στον πολιτισμό, που έφερε η χρήση του εναλλασσόμενου ρεύματος, είναι λυπηρή η απαξίωσή του από τις εξετάσεις. Διότι απαξίωση είναι η αφαίρεση του πυκνωτή, του πηνίου, του μετασχηματιστή, του ανορθωτή κ.λ.π. από την ύλη. Φτάνουμε λοιπόν στο σημείο, αυτά που περιγράφεις ως διάφορα στην ανάρτησή σου, να θεωρούνται δύσκολα, ενώ πρέπει να είναι η βάση για τη μελέτη του εν/νου ρεύματος.
Μπράβο που τα αναδεικνύεις, αφού τίποτα πλέον δεν είναι “προφανώς γνωστό”.
Καλημέρα Ανδρέα
Το επίπεδο και την εν γένει πορεία ,κύρια από τα σχόλια σας στη νησίδα πληροφορούμε, καθ’όσον απουσιάζω 8+ χρόνια .Αντιλαμβάνομαι έτσι τα προβλήματα…
Χαίρομαι που ίσως βρουν ανταπόκριση τα “διάφορα”
Καλό ΣΚ
Τα “διάφορά” Παντελή κάνουν τη διαφορά, είναι “διάφανα”, και απαραίτητα για τους “διάφορους”, χωρίς να εξαιρέσω τους “αδιάφορους”, μια και τα εναλλασσόμενα τα ζούμε σε όλη τη ζωή μας!
Να είσαι καλά φίλε μου.
Καλημέρα και καλή Κυριακή.
Καλημέρα Πρόδρομε.
Μάλλον ίδιο χαρακτηριστικό αποκτούμε οι συνταξιούχοι ,αλλά εσύ αδερφέ μου …5.40 στο πληκτρολόγιο… ,βάλε τουαλέτα, βάλε καφέ, βάλε γυμναστική εσωτερική ,πάει να πει πως στις 5.00 απόκτησες την κατακόρυφη διεύθυνση ..!
Εναλλαγές θα δουν τα μάτια μας πολλές και διάφορες απ’ότι φαίνεται κι ας έχομε τα αισθητήρια ανοιχτά …
Χαίρομαι για την εκτίμηση της κατάθεσης γνωστών μεν αξιόλογων δε για την ηλεκτρισμένη σκέψη ερωτημάτων…
(Ο ΗΥ μου με είχε στο περίμενε από τις 6.00 για ενημερώσεις περί προστασίας στον κόσμο του Internet ,μου έγραφε και με φοβέριζε …να μην τον απενεργοποιήσω, οπότε προν λίγο αποκαταστάθηκε)
Καλή Κυριακή