Το κοριτσάκι κινείται με ταχύτητα 1m/s και ο κύριος με ταχύτητα 9m/s.
Ξεκινούν ταυτόχρονα από την κόκκινη γραμμή και κατευθύνονται προς τη μπλε που απέχει 2 χιλιόμετρα.
Μόλις ο κύριος φτάσει στη μπλε αναστρέφει ακαριαία την πορεία του και κινείται προς το κοριτσάκι με ταχύτητα ίδιου μέτρου με την προηγούμενη.
Μόλις φτάσει στο κοριτσάκι αναστρέφει ακαριαία την πορεία του και κινείται προς τη μπλε γραμμή με ταχύτητα ίδιου μέτρου με την προηγούμενη.
Και τα λοιπά.
Πόσες φορές θα έχουν συναντηθεί (μετά την εκκίνηση) μέχρι την στιγμή που το κοριτσάκι θα φτάσει στο μέσον της διαδρομής, δηλαδή θα έχει διανύσει 1.000 μέτρα;
(Visited 259 times, 1 visits today)
Καλησπέρα Γιάννη.
Τον ξεθέωσες τον κύριο , αλλά έφτιαξες μια πολύ όμορφη και πολύ έξυπνη άσκηση. Απαιτητική και στην φυσική και στη μαθηματική σκέψη.
Ευχαριστώ Χριστόφορε.
Καλημέρα Γιάννη.
Δυνατό πρόβλημα, ειδικά αν οι συναντήσεις δεν είναι 3, αλλά 13!
Στο 3 μπορεί να φτάσει κάποιος και με αναλυτική λύση, χωρίς γενικούς τύπους… με ενδιάμεσους υπολογισμούς!
Καλημέρα Διονύση.
Ευχαριστώ.
Καλημέρα Γιάννη
Πήγε να μου θυμίσει ένα πρόβλημα, με μια μύγια που συνθλίβεται ανάμεσα σε δυό κινητά (αν καλά θυμούμαι) όμως εδώ πέταξε η μύγια.
Με έξυπνη σκέψη έφτασες στη γεωμετρική πρόοδο …
Πρόβλημα απαιτήσεων…
Καλή εβδομάδα
Παντελή από τη μύγα βγήκε το παρόν.
Όμως προστέθηκε το πλήθος των συναντήσεων.
Γιάννη καλησπέρα
Μου θύμησε και μένα το πρόβλημα με τη μύγα.
Δυνατό και απαιτητικό και πέρασες καλά τη γεωμετρική πρόοδο.
Πρόσφατα σε τεστ στην Ε.Ο.Κ. ζήτησα σαν extra με 5 μόρια bonus το διάστημα της μύγας μέχρι να συνθλιφτεί και τέσσερις μαθητές απάντησαν σωστά με λίγη βοήθεια.
Ευχαριστώ Χρήστο.
Παρουσίαζα πάντοτε το πρόβλημα της μύγας. Χωρίς τόσες σωστές απαντήσεις.