Subscribe
Ειδοποίηση για
8 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Θοδωρής Παπασγουρίδης

“…Το υπουργείο αναφέρει ότι η τηλεκπαίδευση υποκαθιστά πλήρως τη διά ζώσης, ……ωστόσο τα τεχνικά προβλήματα που υπάρχουν (έστω και περιορισμένης έκτασης και διάρκειας) δημιουργούν ασυνέχεια στο εκπαιδευτικό έργο….”

Διαφωνώ….

Το πιο προετοιμασμένο μάθημα τηλεκπαίδευσης μπορεί να φθάσει σε διδακτική απόδοση το 50% ενός απροετοίμαστου

δια ζώσης μαθήματος ..και αυτό μόνο για το 30% των μαθητών που διαθέτουν ικανότητα συγκέντρωσης και αντίληψη πάνω από το μέσο όρο…..

Θοδωρής Βαχλιώτης
4 μήνες πριν

Θοδωρή καλησπέρα. Αυτό είναι προσωπική εκτίμηση από την εμπειρία σου ή έχεις υπόψη σου κάποια σχετική μελέτη;

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Καλησπέρα συνονόματε χημικέ, προσωπική εκτίμηση είναι…

Δοκίμασε σε ένα μάθημα, να μην ζητάς ονομαστικά από μαθητές να σου απαντούν…

Κάνε ερώτηση και δώσε το λόγο σε όποιον αυτόβουλα “σηκώνει χέρι”….

Μέτριας δυσκολίας ερωτήσεις…

Θα διαπιστώσεις πως “χέρι σηκώνουν” κάθε φορά οι ίδιοι 3-4 από τους 20….

Οι άλλοι μπορεί να κάνουν οτιδήποτε….

Τσέκαρε επίσης, πόσες φορές πρέπει να πεις και να δείξεις το ίδιο πράγμα για να

γίνει αντιληπτό ή έτσι να νομίζεις από κάποιους λίγους….

Χρησιμοποιώ γραφίδα….

Μου ζητούν πολλαπλάσιο χρόνο να μένει στην οθόνη αυτό που γράφω από ότι στην τάξη….

χωρίς καν να γνωρίζω αν έστω γράφουν όλοι….

Οι ερωτήσεις στο επόμενο μάθημα δείχνουν πως οι 3-4 έγραφαν…

Πιθανά να είναι και αισιόδοξο το ποσοστό που ανέφερα…..

Θοδωρής Βαχλιώτης
4 μήνες πριν

Οκ Θοδωρή, αλλά θεωρείς μέσα στην τάξη σηκώνουν χέρι περισσότεροι από 3-4; Ή αντιλαμβάνονται οι ίδιοι μαθητές πιο γρήγορα ή πιο εύκολα αυτό που τους λες; Ψιλοαμφιβάλλλω για να είμαι ειλικρινής.

Ζήνων Σαμαράς
4 μήνες πριν

Καλησπέρα σας σαφής ο προβληματισμός όλων μας !
Σίγουρα υπαρχει μια σχετική δυσκολία στην διδασκαλία, λόγω της μη άμεσης επικοινωνίας μαθητή καθηγητή.
Τα φαινόμενα της μη παρακολούθησης ειναι πασηφανή όπως άλλωστε και σε μια διαζώσης διδασκαλία!
Όμως υπάρχει το εξης φαινόμενο συνάδερφοι λιμνάζουν στα κεφάλαια κανωντας πολλά περισσότερα ασκήσεις επι ασκήσεων απο διάφορα βοηθήματα  με αποτέλεσμα τον εκβιασμό της περικοπής της ύλης !
Πόσο δε μάλλον και αλλοι συναδερφοι που είναι στο άλλο ακρο  μάθημα και ασκηση !
Όσο για το θέμα της αντιγραφής νομιζω μπορεί να ξεπεραστεί με το print screen
η αποστέλοντας τους πίνακες σε pdf μετα το πέρας της διδασκαλίας και αφήνοντας τους να το αντιγραψουν μεταχρονολογιμένα!
Ιδιαίτερη χρονια και η φετινή αλλα να μην ξεχνάμε και όλα αυτα τα παιδια που ηδη εχουν βγάλει υλες και προετοιμάζονται χρονια τωρα !

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Το θέμα Θοδωρή δεν είναι πόσοι σηκώνουν χέρι στην τάξη…

Θεωρώ περιττό να αναφέρω τα πλεονεκτήματα της δια ζώσης διδασκαλίας συγκριτικά

με την τηλεκπαίδευση….. ειδικά σε φόρουμ εκπαιδευτικών….

Η τηλεκπαίδευση απευθύνεται σε λίγους και ικανούς….

Ο μέτριος προς τα κάτω…. είναι χαμένος από χέρι…..

Δεν υπάρχει δυνατότητα ουσιαστικής αλληλεπίδρασης μαζί του, αφού δεν θα ρωτήσει και εσύ, δεν θα τον ανακαλύψεις….ή ακόμα χειρότερα θα κάνεις πως δεν κατάλαβες ό,τι δεν κατάλαβε γιατί πρέπει να προχωρήσεις….

Οφείλεις να κάνεις επιλογές που στην τάξη δεν θα έκανες….

Δεν συζητώ αν ήταν ή όχι απαραίτητη η τηλεκπαίδευση… Αυτό το ξέρουν άλλοι….

Δεν μπορούμε να εθελοτυφλούμε και να μιλάμε για κανονικότητα….

Είναι χρονιά ειδικών συνθηκών…..

 

Ζήνωνα, εφαρμόζω από την πρώτη μέρα την προτροπή σου

«η αποστέλοντας τους πίνακες σε pdf μετα το πέρας της διδασκαλίας και αφήνοντας τους να το αντιγραψουν μεταχρονολογιμένα»

Για μένα αυτό δεν είναι αρκετό…. Θεωρείς ότι αυτό είναι διδακτική μέθοδος για μαθητές Α’ Λυκείου, που ήρθαν στο Λύκειο με γνώσεις Β’ Γυμνασίου (και αν…..);;;;;

Πάντως χαίρομαι που εκτιμάς μόνο  «μια σχετική δυσκολία στην διδασκαλία, λόγω της μη άμεσης επικοινωνίας μαθητή καθηγητή»……

Η άρνηση παρακολούθησης στη δια ζώσης είναι αναστρέψιμη….στην εξ αποστάσεως πάλι όχι…

Λυπάμαι αν πιστεύεις πως

«συνάδερφοι λιμνάζουν……..με αποτέλεσμα τον εκβιασμό της περικοπής της ύλης

Λεςςςςςς  να το κάνουν επειδή….. δεν ξέρουν τα τελευταία κεφάλαιααααα;;;;;

 

Το τελευταίο όμως με ξεπερνά…ειλικρινά….

«να μην ξεχνάμε και όλα αυτα τα παιδια που ηδη εχουν βγάλει υλες και προετοιμάζονται χρονια τωρα !»

 

Πότε και πώς Ζήνωνα έχουν βγάλει τις ύλες;;;;;;

 

Τέτοιες θέσεις δεν πρέπει να γράφονται από εκπαιδευτικούς-παιδαγωγούς….

Είναι πρόκληση για τα παιδιά που περίμεναν μέχρι τις 20 Οκτώβρη να ξεκινήσουν την ύλη προσανατολισμού όταν τότε διορίστηκαν τριμηνήτες  αναπληρωτές….

Ζήνων Σαμαράς
4 μήνες πριν

καλησπέρα Θοδωρή αναγνωρίζω όλα όσα αναφέρεις  !
Όμως απο συζητησεις με παιδιά αναφέρω τα εξής¨:
-Στο σχολείο ο φυσικός μας είπε οτι θα χουμε περικοπή ύλης στανταρ αρα ας μεινουμε κανοντας ακομα καμία βδομάδα+ στον Ηλ/Μαγνητισμο πάρτε να κανουμε και αυτο και εκείνο και το άλλο ” αυτό στα μέσα οκτώβρη ..
-Έχουμε εδω και 2 μήνες κάνουμε την ΕΟΚ βαρεθήκαμε !
-Εχουμε σε κάθε μάθημα κάνουμε 1 ασκηση την φορά αφου μας ρωτάει έναν έναν  !
-Τίποτα άλλο πέραν της οριζόντιας βολής έχει η ύλη ?
Και πολλά ακόμα παρόμοια έχω να πω !
Σε ότι αφορά τους απαιτητικους και μη μαθητές που έχουν βγαλει η βγάζουν κομμάτια ύλης  στην ιδιωτική εκπαίδευση (στερεο, οργανική, οξ/αναγωγή) το χουν κάνει γιατί έχουν υψηλές απαιτήσεις και θέλουν να είναι τέλειοι.. και φυσικά το αναζητουν σε διαφορετικά μονοπάτια όπως αυτα της ιδιωτικής εκπαιδευσης !
Τώρα δεν νομίζω πως η μόνη λύση για την κάλυψη της ύλης είναι η περικοπή της !
Υπάρχουν μαθητές που αν συνεχίσει η τηλεκπαίδευση πάντως χαρίζουν και τις διακοπές των χριστουγέννων για μάθημα … αυτά είναι τα λόγια τους!
τώρα σε ότι αφορά  το τι πρέπει και την δεν πρέπει να αναφέρει ένας εκπαιδευτικός – παιδαγωγός  νομίζω πως υπάρχει στο μυαλό ολών μας και στην δουλεία που έχει κάνει ο καθένας μας!

Κωστας Πυροβολου
4 μήνες πριν

Καλημέρα σε όλους

Σκόρπιες σκέψεις

Αυτή τη στιγμή το σχολείο βρίσκεται στην ταλάντωση άρα έχει έξι μήνες για ρευστό + στερεό = υπερ αρκετός χρόνος να καλυφθεί η ύλη.

Τα ιδιωτικά σχολεία εφαρμόζουν και “εφαρμόζουν” μια τακτική που σκοπό έχει να κερδίσουν χρήματα και πολύ λιγότερο να μάθουν τα παιδιά τουλάχιστον έτσι όπως το σκέφτεται ένα μυαλό ανθρώπου που δε βγάζει 5000ευρώ το μήνα

Ο δάσκαλος μένει στα πρώτα κεφάλαια γιατί τα παιδιά δε ξέρουν βασικά πράγματα όπως ….λύση μιας πρωτοβάθμιας εξίσωσης

Λάθος κατά τη γνώμη μου να λέει κάποιος ότι θα μειωθεί η  ύλη αν δεν είναι αυτός που θα πάρει τέτοια απόφαση

Έξι και εφτά ώρες καθημερινά μπροστά σε μια κάμερα είναι αδύνατο να μην πάθεις το κατιτίς σου – που για εμένα είναι το σημαντικότερο – και να είσαι συγκεντωμένος 100%. Άρα ο μαθητής …….

Δυστυχώς (αυτό δεν προκύπτει το συγκεκριμένο θέμα συζήτησης) το σχολείο δεν μας κάνει πλέον ή τουλάχιστον έτσι όπως το έχουμε μάθει. Άρα γιατί να υπάρχει ; Κάτι τέτοιο καταλαβαίνω εγώ