Βρείτε την ταχύτητα και την ακτίνα.

Η απόσταση (ΟΣ) είναι 20 m.

Το κοριτσάκι κινείται με σταθερή ταχύτητα 1 m/s. Το αγοράκι κινείται με άγνωστη σταθερή ταχύτητα.

Ξεκινούν ταυτόχρονα την στιγμή μηδέν.

Την στιγμή 15 s το αγοράκι φτάνει στο Σ.

Την στιγμή 25 s το κοριτσάκι φτάνει στο Σ.

Την στιγμή 35 s το αγοράκι φτάνει στο Δ.

Την στιγμή 73 s το κοριτσάκι φτάνει στο Β.

Ποια είναι η ταχύτητα του νεαρού;

Ποια είναι η ακτίνα του κύκλου;

Απάντηση:

(Visited 246 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
11 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Ανδρέας Ριζόπουλος
Editor
1 μήνας πριν

Καλησπέρα Γιάννη. Πολύ ωραίος συνδυασμός με την απαγορευμένη Γεωμετρία. Οι μαθητές της Β΄ νομίζω δε μαθαίνουν πια τις μετρικές σχέσεις στον κύκλο!

Παντελεήμων Παπαδάκης
Editor

Καλησπέρα Γιάννη .
Κι αν δεν ξέρουν έτοιμη τη σχέση ,ομοιότητα δεν πρέπει να ξέρουν ;
Ωραία Γιάννη

Αρης Αλεβίζος
Editor
1 μήνας πριν

Καταπληκτική απόδειξη, Γιάννη, του πως  βοηθά μια απλή γεωμετρική σχέση ένα δύσκολο, χωρίς αυτήν,  πρόβλημα φυσικής!!!!!!!
Η γεωμετρική σχέση εξοβελίστηκε.  ΆΡΑ………
Όποιος συνάδελφος είναι σχολείο ας ρωτήσει ένα παιδί της Γ΄  λυκείου από τρία σημεία στο χώρο πόσα επίπεδα περνάνε.

Χριστόφορος Κατσιλέρος
Editor

Καλημέρα σε όλους. Γιάννη, συγχαρητήρια. Έξοχη. Δεν τα βλέπουμε αυτά, πια….

Αποστόλης Παπάζογλου
Editor

Καλημέρα Γιάννη. Πολύ καλή. Ο Παντελής ρώτησε παραπάνω (καλημέρα Παντελή) αν θα έπρεπε να γνωρίζουν ομοιότητα τριγώνων. Επιχείρησα τις προάλλες (σε καλό υποτίθεται τμήμα) να υπολογίσω μετατόπιση στο τελευταίο δευτερόλεπτο επιβραδυνόμενης κίνησης από το διάγραμμα υ – t, χρησιμοποιώντας ομοιότητα. Η αντίδραση: “Τι είναι αυτά κύριε;”. Τα ίδια σε τμήμα Γ Λυκείου σε μεταβαλλόμενη παροχή. Θα έπρεπε ίσως να γνωρίζουν, αλλά δεν…