Η απόσταση (ΟΣ) είναι 20 m.
Το κοριτσάκι κινείται με σταθερή ταχύτητα 1 m/s. Το αγοράκι κινείται με άγνωστη σταθερή ταχύτητα.
Ξεκινούν ταυτόχρονα την στιγμή μηδέν.
Την στιγμή 15 s το αγοράκι φτάνει στο Σ.
Την στιγμή 25 s το κοριτσάκι φτάνει στο Σ.
Την στιγμή 35 s το αγοράκι φτάνει στο Δ.
Την στιγμή 73 s το κοριτσάκι φτάνει στο Β.
Ποια είναι η ταχύτητα του νεαρού;
Ποια είναι η ακτίνα του κύκλου;
(Visited 246 times, 1 visits today)
Καλησπέρα Γιάννη. Πολύ ωραίος συνδυασμός με την απαγορευμένη Γεωμετρία. Οι μαθητές της Β΄ νομίζω δε μαθαίνουν πια τις μετρικές σχέσεις στον κύκλο!
Ευχαριστώ Ανδρέα.
Χρόνια τώρα αυτά. Ο μεγάλος μου γιος (28 χρονών σήμερα) διδάχτηκε δύναμη σημείου.
Ο μικρός (23 χρονών σήμερα) όχι.
Καλησπέρα Γιάννη .
Κι αν δεν ξέρουν έτοιμη τη σχέση ,ομοιότητα δεν πρέπει να ξέρουν ;
Ωραία Γιάννη
Δεν ξέρω πλέον τι κάνουν Παντελή.

Πέρυσι που ήμουν στο σχολείο ρωτούσα τους μαθηματικούς και μου λέγανε.
-Κάνουν δύναμη σημείου;
-Είσαι καλά;
Η απόδειξη, μήπως και διαβάζει κάποιος νεαρός:
Το “κατά κορυφήν” το βγάζει λάθος!
Αλλιώς μιλάνε και γράφουν σήμερα Παντελή!
Γεράσαμε Παντελή.
Καταπληκτική απόδειξη, Γιάννη, του πως βοηθά μια απλή γεωμετρική σχέση ένα δύσκολο, χωρίς αυτήν, πρόβλημα φυσικής!!!!!!!
Η γεωμετρική σχέση εξοβελίστηκε. ΆΡΑ………
Όποιος συνάδελφος είναι σχολείο ας ρωτήσει ένα παιδί της Γ΄ λυκείου από τρία σημεία στο χώρο πόσα επίπεδα περνάνε.
Άρη ευχαριστώ.
Οφείλω να ομολογήσω πως κατασκευάστηκε επί τούτου. Για να χρησιμοποιηθεί η δύναμη σημείου. Στημένη δηλαδή.
Θυμάμαι τον Ζαμπέτα. Είχε τη μελωδία και ήθελε οπωσδήποτε το τραγούδι να περιλαμβάνει τη φράση:
-Χάσαμε τ’ αρεοπλάνο, το βαπόρι και το τραμ.
Πίεσε (αν θυμάμαι) τον Νίκο Μπακογιάννη και …..
Άσμα ωραίον.
Καλημέρα σε όλους. Γιάννη, συγχαρητήρια. Έξοχη. Δεν τα βλέπουμε αυτά, πια….
Καλημέρα Χριστόφορε.
Ευχαριστώ.
Καλημέρα Γιάννη. Πολύ καλή. Ο Παντελής ρώτησε παραπάνω (καλημέρα Παντελή) αν θα έπρεπε να γνωρίζουν ομοιότητα τριγώνων. Επιχείρησα τις προάλλες (σε καλό υποτίθεται τμήμα) να υπολογίσω μετατόπιση στο τελευταίο δευτερόλεπτο επιβραδυνόμενης κίνησης από το διάγραμμα υ – t, χρησιμοποιώντας ομοιότητα. Η αντίδραση: “Τι είναι αυτά κύριε;”. Τα ίδια σε τμήμα Γ Λυκείου σε μεταβαλλόμενη παροχή. Θα έπρεπε ίσως να γνωρίζουν, αλλά δεν…
Ευχαριστώ Αποστόλη.
Πολλά έχουν καταστεί “μη χρήσιμα”. Τα αποβάλλει ο οργανισμός τους.