Πρέπει τα δεύτερα θέματα να περιλαμβάνουν τρεις πιθανές απαντήσεις από τις οποίες πρέπει να επιλέξεις τη μία και να την αιτιολογήσεις; Πρέπει να παίρνεις 2 μόρια κυκλώνοντας στην τύχη το β; Είναι δίκαιο το να χάσει όλα τα μόρια ένας καλός μαθητής που έκανε λάθος και να πάρει δύο μόρια ο τυχερός ή αντιγραφέας;
Είναι πλήρης μια απάντηση που λέει ότι σωστό είναι το γ διότι τα α και β είναι προφανώς εσφαλμένα;
Όσοι απαντούν το κάνουν επιλέγοντας παραδείγματα που τους ενδιαφέρουν. Που στηρίζουν τη θέση τους.
Ας κάνω το ίδιο. Ας διαλέξω παραδείγματα που στηρίζουν την δική μου θέση.
(Visited 527 times, 1 visits today)
Διαγράφω για λίγα λεπτά το pdf.
Ο Βαγγέλης μου έδωσε ιδέα.
Το παράδειγμα προστέθηκε.
Καλημέρα Γιάννη

Εξαρτάται μου λες, εξαρτάται…
Τελικά νικά …η μπαλαρίνα!
Καλημέρα Διονύση.
Απολαυστικός και ουσιαστικός!!!
Εύγε.
ε, ναι, έχω τοποθετηθεί πολλές φορές,
οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ως έχουν,
πρέπει να καταργηθούν άμεσα,
στο δικό μου αξιακό σύστημα,
μιας μοναχικής, ίσως μοναδιαίας, Αριστεράς,
η εξίσωση ανίσων είναι πολύ πιο άδικη
από ανισότητα ίσων…
Καλησπέρα Πρόδρομε και Βαγγέλη.
Ευχαριστώ για τα σχόλια.
Βαγγέλη θα αποφύγω τα σχετικά με εξίσωση ανίσων στην αρχή.
Να έρθω στο παράδειγμα του Ανδρέα με τον Χημικό και το βιβλίο του Τζακ Λόντον.
Όχι με την λογική ότι “Το είπε ο Ανδρέας!”. Δεν επικαλούμαι αυθεντία λέγων περίπου:
-Διαφωνείς με τον Ανδρέα;
Όχι έτσι. Το επιχείρημα ας δούμε. Κάποιες φορές κάποιος γνωρίζει κάτι χωρίς να μπορεί να το αποδείξει. Το γνωρίζει από πείραμα, ή από εμπειρία ή από διαίσθηση.
Να μην βαθμολογηθεί ούτε κατ’ ελάχιστον γι’ αυτό;
Ρωτώ:
-Η διάρκεια της ημέρας, στο Βόρειο ημισφαίριο, το Καλοκαίρι είναι μεγαλύτερη, μικρότερη ή ίση με την διάρκειά της κατά τον Χειμώνα; Εξηγήσατε.
Ένα παιδί απαντάει χωρίς εξήγηση ότι είναι μεγαλύτερη τον Χειμώνα.
Ένα άλλο απαντά πως είναι μεγαλύτερη το Καλοκαίρι.
Ουδείς έδωσε εξήγηση. να μηδενιστούν και οι δύο;
Τότε δεν εξισώνεις τα άνισα;
Είναι το ίδιο ένας που δεν δίνει εξήγηση με έναν που πιστεύει κάτι εξωφρενικό;
Οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής να καταργηθούν εκεί που δεν χρειάζονται και εκεί που προκαλούν προβλήματα. Ας παραμείνουν εκεί που εξυπηρετούν.
Η παρούσα ανάρτηση περιλαμβάνει παραδείγματα τέτοια.