Πότε θα κάνω μάθημα;

Μια μικρού μήκους ταινία γυρισμένη από εκπαιδευτικούς.

Τα γυρίσματα έγιναν το Δεκέμβρη του 2020 στην Ξάνθη.

Σενάριο, σκηνοθεσία, μοντάζ: Γιώργος Έψιμος

(Visited 1,101 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
16 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Δημήτρης Γκενές
Editor
2 μήνες πριν

Ένα μεγάλο Μ Π Ρ Α Β Ο
στον Γιώργο Έψιμο
και ένα Ευχαριστώ στον Μάργαρη

Γιώργος Έψιμος
2 μήνες πριν

Καλησπέρα συνάδελφοι.
Ευχαριστώ Διονύση για την δημοσίευση του βίντεο!
Δημήτρη χαίρομαι που σου άρεσε…

Γιώργος Φασουλόπουλος
Editor

αποφεύγω να παινεύω τους φίλους μου
Γιώργο,
στην περίπτωση της «ξαστεριάς» οφείλω να κάνω εξαίρεση

Γιώργος Έψιμος
2 μήνες πριν

Να είσαι καλά Γιώργο.
Ευχαριστώ.

Γιάννης Κυριακόπουλος
Editor

Πολύ εύγλωττη.
Αυτό το ρημαδιό μιας πρώην ζωντανής φωλιάς…..

Αποστόλης Παπάζογλου
Editor

Ο σύλλογος γονέων του δημοτικού που φοιτά ο μικρός γιός μου μας έστειλε – με τις ευχές για τις γιορτές- το βίντεο αυτό. Εντυπωσιάστηκα, συγκινήθηκα και σκέφτηκα ότι φέτος από τον Αη Βασίλη θα πρέπει να ζητήσουμε απλά πράγματα: να έχουμε υγεία, να ξαναβρεθούμε με φίλους, να ξαναμπούμε στις τάξεις, να ξανανιώσουμε ελεύθεροι (έστω και κατ επίφασιν). Χάρηκα πολύ, όταν στα credits συνειδητοποίησα ότι ο δημιουργός ήσουν εσύ Γιώργο. Σου εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργικός και ανήσυχος…

Αρης Αλεβίζος
Editor
2 μήνες πριν

Μπράβο Γιώργο Έψιμε.

Πολύ καλό και ως προς την μορφή και ως προς το περιεχόμενο.

Το κλείσιμο των σχολείων για τόσο διάστημα προφανώς δεν θα ήταν απαραίτητο αν στόχος του υπουργείου ήταν ανοιχτά σχολεία με ασφάλεια.

 

Η κυρία υπουργός έχει άλλες δουλειές, όπως χθές το βράδυ

 

Νυχτερινό “πραξικόπημα” Κεραμέως δώρο στους επιχειρηματίες της “γνώσης”

Χρήστος Κάτσικας
Νυχτερινό “πραξικόπημα” Κεραμέως με τα πτυχία των Κολεγίων
           Ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ της Πέμπτης στην Ολομέλεια της Βουλής η συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας για το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης. Υπέρ της αρχής του νομοσχεδίου τάχθηκαν μόνο οι βουλευτές της ΝΔ ενώ η Ελληνική Λύση δήλωσε «παρών» και τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης καταψήφισαν.
           Την τελευταία στιγμή το ΥΠΑΙΘ, με πλάγιο και ύπουλο τρόπο, κατέθεσε τροπολογία που αφορά στην αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων και επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων των Κολεγίων.
           Με την τροπολογία αυτή, που ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία, οι πτυχιούχοι Κολλεγίων θα έχουν τα   ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με αυτά των πτυχιούχων των ελληνικών Πανεπιστημίων.
            Ειδικότερα προβλέπεται:
 
·     Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος να εγγράφει αποφοίτους Κολλεγίων, προκειμένου να ασκούν το επάγγελμα του Αρχιτέκτονα Μηχανικού.
·     Στο Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος να εγγράφει αποφοίτους Κολλεγίων για να ασκούν το επάγγελμα του Οικονομολόγου και του Λογιστή Φοροτεχνικού.
·     Τα δικαιώματα άσκησης των παραπάνω επαγγελμάτων θα είναι τα ίδια με αυτά των πτυχιούχων των δημοσίων ελληνικών Πανεπιστημίων.
           Η κυβέρνηση από τη μια δρομολογεί μείωση του αριθμού των εισακτέων και κλείσιμο τμημάτων και σχολών των δημοσίων ΑΕΙ, επικαλούμενη την εξασφάλιση της ποιότητας των πτυχιούχων, στο όνομα μιας κατ’ επίφαση αριστείας και από την άλλη εξισώνει επαγγελματικά δικαιώματα δημόσιων ΑΕΙ και κολλεγίων.
           Η εξέλιξη αυτή θα εξισώσει de facto τα ιδιωτικά κολέγια με τα δημόσια πανεπιστήμια και παράλληλα θα οδηγήσει στην πλήρη εμπορευματοποίηση της τριτοβάθμιας και στην υποβάθμιση των πανεπιστημιακών πτυχίων.
           Η εξέλιξη αυτή ανοίγει ορέξεις για περαιτέρω ιδιωτικοποίηση πλευρών της λειτουργίας των δημόσιων ΑΕΙ. Αυτός ο ασκός του Αιόλου, που άνοιξε με τη γενίκευση των διδάκτρων στα μεταπτυχιακά, τα εγκαίνια προπτυχιακών προγραμμάτων με δίδακτρα στο ΕΚΠΑ, θα χωρέσει σήμερα πλέον και τα κολέγια, ενισχύοντας τη λειτουργία του πανεπιστημίου – επιχείρηση. Είναι γνωστό άλλωστε ότι τα κολέγια είναι πρότυπα αποδιάρθρωσης των εργασιακών σχέσεων διδασκόντων και προσωπικού, απουσίας κάθε έννοιας φοιτητικής μέριμνας, υψηλών διδάκτρων και άμεσης διασύνδεσης με τις μεγάλες επιχειρήσεις.
Κολέγια: Η μεγαλύτερη «πάσα» στην ιδιωτική εκπαίδευση
           ……………………………………………………..
           Απαξιώνουν το ίδιο το δημόσιο Πανεπιστήμιο και τους τίτλους του για να πριμοδοτήσουν πελατεία στα ιδιωτικά! Αυτό έκανε το 2013 και ο πρώην Υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος (Κυβέρνηση ΝΔ) όταν καταργούσε περιζήτητες ειδικότητες στα ΕΠΑΛ ενώ την ίδια ώρα, ως σπόνσορας παρίστατο στα εγκαίνια ιδιωτικού ΙΕΚ και επιχειρηματικού ομίλου εκπαίδευσης που πρόσφερε στις νέες εγκαταστάσεις του τις καταργημένες ειδικότητες.
 ………………………………………………………………..
          
Σφοδρές αντιδράσεις ΤΕΕ
           Η νέα αυτή επιχείρηση ενίσχυσης της ιδιωτικής εκπαίδευσης και των κάθε λογή επιχειρηματιών της «γνώσης» από την Κυβέρνηση της ΝΔ και το ΥΠΑΙΘ προκάλεσε τη σφοδρή αντίδραση του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ) το οποίο τονίζει ότι η ρύθμιση με την οποία προβλέπεται αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων Κολεγίων και των ξένων Πανεπιστημίων, είναι κατάφωρα άδικη για τους Διπλωματούχους Μηχανικούς, επιζήμια για το Δημόσιο συμφέρον και ισοπεδωτική για την Δημόσια Παιδεία.
           Σε δήλωσή του ο Πρόεδρος του ΤΕΕ, Γιώργος Στασινός, επισημαίνει: «Με μια αιφνιδιαστική πρωτοβουλία το Υπουργείο Παιδείας κατέθεσε τροπολογία, με πρωτοβουλία της κυρίας Κεραμέως, για την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων όσων σπούδασαν κάποια θέματα μηχανικών στην αλλοδαπή. Και βάζει μπροστά, ψευδόμενο, το κοινοτικό δίκαιο και τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Τον φόβο για το τι σημαίνουν αυτές οι ρυθμίσεις τον αποδεικνύει η μεθόδευση του Υπουργείου Παιδείας: η τροπολογία κατατέθηκε τελευταία στιγμή, εν κρυπτώ…» Και συνεχίζει: «Οι εμπνευστές …Θα το καταλάβουν στον πρώτο σεισμό, στην πρώτη πλημμύρα, στην πρώτη παραβίαση πληροφοριακών συστημάτων, στο πρώτο βιομηχανικό ή εργατικό ατύχημα, στο πρώτο πρόβλημα ασφάλειας τροφίμων. Οι επιλογές στα θέματα επαγγελματικών δικαιωμάτων δεν είναι απλά θέματα αγοράς, δεν είναι ουδέτερες διοικητικές διαδικασίες, είναι θέματα υγείας, ασφάλειας και προστασίας της ανθρώπινης ζωής».
 
Πηγή: Prologos
 
Αυτά με την σημείωση ότι δεν περνά από το μυαλό της να ισχύσουν και για τα κολέγια οι όποιες βάσεις εισαγωγής μπουν για τα δημόσια πανεπιστήμια.
Να ανέβει η ποιότητα των φοιτούντων βρε παιδί μου. Να μην μπαίνει ο κάθε αγράμματος με 5 μέσο όρο.
Ας πηγαίνει στο κολέγιο με 2 μέσο όρο και σε 3 χρόνια θα είναι μηχανικός με ίδια δικαιώματα με αυτόν που μπήκε με 19 και χρειάστηκε και τουλάχιστον 6 χρόνια σπουδών.

Τελευταία διόρθωση2 μήνες πριν από Διονύσης Μάργαρης
Πρόδρομος Κορκίζογλου

Άκρως συγκινητικό!!
Σ-Υ-Γ-Χ-Α-Ρ-Η-Τ-Η-Ρ-Ι-Α!!!!!

Παναγιώτης Κουτσομπόγερας

Γιώργο πραγματικά συγχαρητήρια , πολύ όμορφο και ζεστό βίντεο !