Καλημέρα Μήτσο και καλό ΣΚ.
Μιας το έβαλες (το είχε ανακοινώσει και ο Άγγελος Μακρής… αλλά ας μείνει και με τον τίτλο της η παρούσα), να μεταφέρω ένα σχόλιο από δίπλα:
Κρίμα!
Έλεγα πως φέτος θα επικρατούσε η «χημική» λογική.
Αλήθεια θα ήθελα να μάθω αν αυτή ήταν η πρόταση του ΙΕΠ ή ….
Θα επιθυμούσα να μάθω τα επιχειρήματα που στηρίζουν αυτή την περικοπή της οργανικής.
Φέτος δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Κανένα σχολείο δεν είχε φτάσει στο 6ο κεφάλαιο. Οπότε φέτος υπήρχε θέμα επιλογής. Ποιος επέλεξε το 6ο κεφάλαιο από την οργανική; Αυτός έχει μεγάλη ευθύνη!
Καλησπέρα Αντώνη.
Περίμενα να διαβάσω σχόλιο για τις περικοπές από κάποιον φίλο, αλλά δεν έβλεπα!!!
Οπότε χαίρομαι που θέτεις το ζήτημα.
Αφαιρείται η οργανική για να διδαχθούν τα τροχιακά. Γιατί; Είναι τόσο πιο σημαντικό να γνωρίζει ένας υποψήφιος την ηλεκτρονιακή δομή, παρά το τμήμα της οργανικής;
Και ας έρθουμε τώρα στη Φυσική.
Γιατί για μια φορά ακόμη, έξω το στερεό;
Είναι σημαντικότερη ύλη τα ρευστά, από την δυναμική των στερεών ή την στροφορμή;
Τώρα που μπαίνουμε στον Ιανουάριο, θα έχουν όλο το χρόνο οι συνάδελφοι να διδάξουν ρευστά!!! Τι είναι ο κάβουρας, τι είναι το ζουμί του…
Τελευταία διόρθωση3 έτη πριν από Διονύσης Μάργαρης
Μπορώ να σκεφτώ μόνο δύο λόγους για τους οποίους επιλέχθηκαν τα ρευστά από το στερεό.
1) Πρέπει να είναι ίδια ύλη με την περσινή για να μην ταλαιπωρηθούν οι συνάδελφοι θεματοδότες.
2) Πρέπει να ανταποκριθεί στη μέχρι τώρα παροχή υπηρεσιών των επιχειρήσεων εκπαίδευσης του ιδιωτικού τομέα.
Το ερώτημα είναι, αυτοί οι λόγοι είναι αρκετοί για να καθορίσουν το τι θα μάθουν τα παιδιά στο σχολείο;
Υ.Γ. Ίσως να υπάρχουν άλλοι λόγοι που δεν τους γνωρίζω αλλά θα ήθελα πολύ να τους μάθω.
Καλησπέρα Διονύση.
Κατά τη γνώμη μου η φετινή χρονιά διαφέρει από την περσινή.
Την προηγούμενη χρονιά τα σχολεία έκλεισαν στα μέσα Μαρτίου οπότε πολλά σχολεία είχαν ήδη διδάξει το 6ο κεφάλαιο. Φέτος όμως η ύλη που στείλαμε στο υπουργείο ήταν στις 16 Δεκεμβρίου. Συνεπώς κανένα σχολείο δεν είχε διδάξει το 6ο κεφάλαιο. Η πλειοψηφία ήταν στην Ε.Κ.Ι. Οπότε είχαμε επιλογή σε ποια τμήματα ύλης θα γινόταν η περικοπή. Για αυτό το λόγο θα με ενδιέφερε να δω το αιτιολογικό σκεπτικό με το οποίο δεν αποτελεί εξεταστέα ύλη η οργανική. Προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος που οι χημικοί διδάσκουμε κάτι τόσο προχωρημένο όσο το 6ο κεφάλαιο όμως αν θέλουμε να δούμε τι είναι πιο σημαντικό για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τότε χωρίς δεύτερη σκέψη θα πω ότι είναι η οργανική. Απλά θα ήθελα να μάθω αν αυτή η περικοπή ήταν σύμφωνη με την πρόταση του ΙΕΠ προήλθε από τους συμβούλους του υπουργείου. Πάντως με αυτά τα δεδομένα από τα μέσα Φεβρουαρίου θα ξεκινήσουμε επανάληψη στα σχολεία.
Καλημέρα Μήτσο και καλό ΣΚ.
Μιας το έβαλες (το είχε ανακοινώσει και ο Άγγελος Μακρής… αλλά ας μείνει και με τον τίτλο της η παρούσα), να μεταφέρω ένα σχόλιο από δίπλα:
Και με μια ματιά:
Για Φυσική:
και για Χημεία:
Κρίμα!
Έλεγα πως φέτος θα επικρατούσε η «χημική» λογική.
Αλήθεια θα ήθελα να μάθω αν αυτή ήταν η πρόταση του ΙΕΠ ή ….
Θα επιθυμούσα να μάθω τα επιχειρήματα που στηρίζουν αυτή την περικοπή της οργανικής.
Φέτος δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Κανένα σχολείο δεν είχε φτάσει στο 6ο κεφάλαιο. Οπότε φέτος υπήρχε θέμα επιλογής. Ποιος επέλεξε το 6ο κεφάλαιο από την οργανική; Αυτός έχει μεγάλη ευθύνη!
Καλησπέρα Αντώνη.
Περίμενα να διαβάσω σχόλιο για τις περικοπές από κάποιον φίλο, αλλά δεν έβλεπα!!!
Οπότε χαίρομαι που θέτεις το ζήτημα.
Αφαιρείται η οργανική για να διδαχθούν τα τροχιακά. Γιατί; Είναι τόσο πιο σημαντικό να γνωρίζει ένας υποψήφιος την ηλεκτρονιακή δομή, παρά το τμήμα της οργανικής;
Και ας έρθουμε τώρα στη Φυσική.
Γιατί για μια φορά ακόμη, έξω το στερεό;
Είναι σημαντικότερη ύλη τα ρευστά, από την δυναμική των στερεών ή την στροφορμή;
Τώρα που μπαίνουμε στον Ιανουάριο, θα έχουν όλο το χρόνο οι συνάδελφοι να διδάξουν ρευστά!!! Τι είναι ο κάβουρας, τι είναι το ζουμί του…
Μπορώ να σκεφτώ μόνο δύο λόγους για τους οποίους επιλέχθηκαν τα ρευστά από το στερεό.
1) Πρέπει να είναι ίδια ύλη με την περσινή για να μην ταλαιπωρηθούν οι συνάδελφοι θεματοδότες.
2) Πρέπει να ανταποκριθεί στη μέχρι τώρα παροχή υπηρεσιών των επιχειρήσεων εκπαίδευσης του ιδιωτικού τομέα.
Το ερώτημα είναι, αυτοί οι λόγοι είναι αρκετοί για να καθορίσουν το τι θα μάθουν τα παιδιά στο σχολείο;
Υ.Γ. Ίσως να υπάρχουν άλλοι λόγοι που δεν τους γνωρίζω αλλά θα ήθελα πολύ να τους μάθω.
Καλησπέρα Διονύση.
Κατά τη γνώμη μου η φετινή χρονιά διαφέρει από την περσινή.
Την προηγούμενη χρονιά τα σχολεία έκλεισαν στα μέσα Μαρτίου οπότε πολλά σχολεία είχαν ήδη διδάξει το 6ο κεφάλαιο. Φέτος όμως η ύλη που στείλαμε στο υπουργείο ήταν στις 16 Δεκεμβρίου. Συνεπώς κανένα σχολείο δεν είχε διδάξει το 6ο κεφάλαιο. Η πλειοψηφία ήταν στην Ε.Κ.Ι. Οπότε είχαμε επιλογή σε ποια τμήματα ύλης θα γινόταν η περικοπή. Για αυτό το λόγο θα με ενδιέφερε να δω το αιτιολογικό σκεπτικό με το οποίο δεν αποτελεί εξεταστέα ύλη η οργανική. Προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος που οι χημικοί διδάσκουμε κάτι τόσο προχωρημένο όσο το 6ο κεφάλαιο όμως αν θέλουμε να δούμε τι είναι πιο σημαντικό για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τότε χωρίς δεύτερη σκέψη θα πω ότι είναι η οργανική. Απλά θα ήθελα να μάθω αν αυτή η περικοπή ήταν σύμφωνη με την πρόταση του ΙΕΠ προήλθε από τους συμβούλους του υπουργείου. Πάντως με αυτά τα δεδομένα από τα μέσα Φεβρουαρίου θα ξεκινήσουμε επανάληψη στα σχολεία.