Ανακοινώθκε η Ύλη Πανελλαδικών 2021

 

Όλη η ανακοίνωση του υπουργείου  ΕΔΩ

Από μια πρώτη διαγώνια ανάγνωση ;

Για Φυσική η περυσινή ύλη

Για Χημεία η περσινή χωρίς καθόλου οργανική και οξειδοαναγωγή .

(Visited 978 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
5 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
Admin
17 ημέρες πριν

Καλημέρα Μήτσο και καλό ΣΚ.
Μιας το έβαλες (το είχε ανακοινώσει και ο Άγγελος Μακρής… αλλά ας μείνει και με τον τίτλο της η παρούσα), να μεταφέρω ένα σχόλιο από δίπλα:

Και με μια ματιά:
Για Φυσική:
comment image
και για Χημεία:
comment image

Αντώνης Χρονάκης
Editor
17 ημέρες πριν

Κρίμα!
Έλεγα πως φέτος θα επικρατούσε η «χημική» λογική.
Αλήθεια θα ήθελα να μάθω αν αυτή ήταν η πρόταση του ΙΕΠ ή ….
Θα επιθυμούσα να μάθω τα επιχειρήματα που στηρίζουν αυτή την περικοπή της οργανικής.
Φέτος δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Κανένα σχολείο δεν είχε φτάσει στο 6ο κεφάλαιο. Οπότε φέτος υπήρχε θέμα επιλογής. Ποιος επέλεξε το 6ο κεφάλαιο από την οργανική; Αυτός έχει μεγάλη ευθύνη!

Διονύσης Μάργαρης
Admin
17 ημέρες πριν

Καλησπέρα Αντώνη.
Περίμενα να διαβάσω σχόλιο για τις περικοπές από κάποιον φίλο, αλλά δεν έβλεπα!!!
Οπότε χαίρομαι που θέτεις το ζήτημα.
Αφαιρείται η οργανική για να διδαχθούν τα τροχιακά. Γιατί; Είναι τόσο πιο σημαντικό να γνωρίζει ένας υποψήφιος την ηλεκτρονιακή δομή, παρά το τμήμα της οργανικής;
Και ας έρθουμε τώρα στη Φυσική.
Γιατί για μια φορά ακόμη, έξω το στερεό;
Είναι σημαντικότερη ύλη τα ρευστά, από την δυναμική των στερεών ή την στροφορμή;
Τώρα που μπαίνουμε στον Ιανουάριο, θα έχουν όλο το χρόνο οι συνάδελφοι να διδάξουν ρευστά!!! Τι είναι ο κάβουρας, τι είναι το ζουμί του…

Τελευταία διόρθωση17 ημέρες πριν από Διονύσης Μάργαρης
Γρηγόρης Μπουλούμπασης

Μπορώ να σκεφτώ μόνο δύο λόγους για τους οποίους επιλέχθηκαν τα ρευστά από το στερεό.
1) Πρέπει να είναι ίδια ύλη με την περσινή για να μην ταλαιπωρηθούν οι συνάδελφοι θεματοδότες.
2) Πρέπει να ανταποκριθεί στη μέχρι τώρα παροχή υπηρεσιών των επιχειρήσεων εκπαίδευσης του ιδιωτικού τομέα.
Το ερώτημα είναι, αυτοί οι λόγοι είναι αρκετοί για να καθορίσουν το τι θα μάθουν τα παιδιά στο σχολείο;

Υ.Γ. Ίσως να υπάρχουν άλλοι λόγοι που δεν τους γνωρίζω αλλά θα ήθελα πολύ να τους μάθω.

Αντώνης Χρονάκης
Editor
16 ημέρες πριν

Καλησπέρα Διονύση.
Κατά τη γνώμη μου η φετινή χρονιά διαφέρει από την περσινή.
Την προηγούμενη χρονιά τα σχολεία έκλεισαν στα μέσα Μαρτίου οπότε πολλά σχολεία είχαν ήδη διδάξει το 6ο κεφάλαιο. Φέτος όμως η ύλη που στείλαμε στο υπουργείο ήταν στις 16 Δεκεμβρίου. Συνεπώς κανένα σχολείο δεν είχε διδάξει το 6ο κεφάλαιο. Η πλειοψηφία ήταν στην Ε.Κ.Ι. Οπότε είχαμε επιλογή σε ποια τμήματα ύλης θα γινόταν η περικοπή. Για αυτό το λόγο θα με ενδιέφερε να δω το αιτιολογικό σκεπτικό με το οποίο δεν αποτελεί εξεταστέα ύλη η οργανική. Προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος που οι χημικοί διδάσκουμε κάτι τόσο προχωρημένο όσο το 6ο κεφάλαιο όμως αν θέλουμε να δούμε τι είναι πιο σημαντικό για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τότε χωρίς δεύτερη σκέψη θα πω ότι είναι η οργανική. Απλά θα ήθελα να μάθω αν αυτή η περικοπή ήταν σύμφωνη με την πρόταση του ΙΕΠ προήλθε από τους συμβούλους του υπουργείου. Πάντως με αυτά τα δεδομένα από τα μέσα Φεβρουαρίου θα ξεκινήσουμε επανάληψη στα σχολεία.