Καλησπέρα Ελευθερία, Χρήστο και Γρηγόρη!
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας σχόλια.
Ελπίζω αυτή εργασία να φανεί χρήσιμη σε όσους ασχολούνται με την Α Λυκείου.
Το να μοιράζεις ελεύθερα τον “κόπο σου” και τις αρκετές ώρες ενασχόλησης
μόνο τιμητικό είναι.
Σε ευχαριστούμε συνάδελφε Τάσο
Το πρόβλημα όμως είναι πως πλέον με την τράπεζα, είναι ορατός ο κίνδυνος
να σταματήσει η φυσική και να αρχίσει η λύση θεμάτων Β-Δ με κρυφή
επιθυμία να μας τύχει μια “ίδια”….
Καλησπέρα Θοδωρή και Χριστόφορε! Σας ευχαριστώ για το σχολιασμό της ανάρτησής μου. Κατανοώ και συμμερίζομαι τις ανησυχίες σας, όπως πιστεύω και οι περισσότεροι συνάδελφοι, για τον κίνδυνο να <<σταματήσει>> η Φυσική και όχι μόνο. Η τράπεζα θεμάτων θα μπορούσε να λειτουργήσει συμπληρωματικά για κάποιον εκπαιδευτικό ως ένα καλό εργαλείο, αλλά η τυχόν εφαρμογή της όπως σχεδιάζεται, πιστεύω θα δημιουργήσει αρκετά προβλήματα…
Θα ηθελα να σε ευχαριστήσω και εγω για την τοσο βοηθητικη ταξινομηση των θεματων της Τραπεζας!
Απο την πρωτη φορα που ξεκινησε ειχα εκφράσει τον προβληματισμο :
Γιατι δεν εχουν κανει απο την αρχη μια ταξινομηση σε αυτα που μπορουν να ταξινομηθουν ανα κεφαλαιο μιας και καποια ειναι εφ΄ ολης της υλης ; !
Δυστυχως και με την επαναφορα της ειδα να συμβαινει το ιδιο !
Θα επρεπε λοιπον αυτοι να το ειχαν φροντισει το ολο θεμα , μιας και η Τραπεζα ειναι κατα αρχην προσβασιμη στους μαθητες.
Απο εκει και περα το πως θα την χρησιμοποιησει ο καθε συναδερφος ειτε εντος ειτε εκτος σχολειου ειναι αλλο θεμα .
Ειναι ομως γεγονος οτι τα περισσοτερα θεματα δεν μπορουν να γινουν σε ενα αρχικο σταδιο επαφης των μαθητων με το καθε κεφαλαιο. Διοτι στην πλειοψηφια τους ειναι θεματα συνδυαστικα!
Περισσοτερο επαναληπτικο χαρακτηρα θα ελεγα οτι εχουν.
Υπαρχει όμως κατι οξύμωρο με την ολη κατασταση που βιωνουμε ολοι μας λογω covid
.
Εξηγω : Απο την μια το υπουργειο μειωνει την εξεταζομενη υλη της Γ λυκειου λογω της καταστασης και απο την αλλη προσθετει στην Α λυκειου τωρα την Τραπεζα λες και στα παιδια αυτα ολα γινονται κανονικα . Αναρωτιεμαι δεν θυμουνται οτι περυσι δεν ειχαμε προαγωγικες εξετασεις στις ταξεις αυτες λογω της καταστασης ;
Χρειαζεται εκτιμω μια προσεκτικοτερη ματια στο ολο εγχείρημα διοτι το χρονικο διαστημα που εχουμε μπροστα μας εχει ισως να μας “δωσει πολλα ακομη” ……
Αν λοιπον θελουν η διαδικασια να αποκτησει την δυναμικη που επιθυμουν πρεπει ειδικα για αυτη την τοση ιδιαιτερη χρονια να το ξανασκεφτουν!
Καλημέρα Κώστα! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχολιασμό για την ταξινόμηση των θεμάτων. Όπως πολύ σωστά αναφέρεις το πώς θα την αξιοποιήσει την τράπεζα κάθε συνάδελφος είναι άλλο θέμα… και σίγουρα θα έπρεπε τα Β θέματα να ήταν ταξινομημένα, ώστε ο κάθε μαθητής να μπορεί, αν θέλει, να ελέγχει τις γνώσεις του πριν την ολοκλήρωση της ύλης. Για τα Δ θέματα αυτό είναι αδύνατον, γιατί τα ερωτήματα είναι σχεδόν από όλα τα κεφάλαια. Τέλος εκτός όλων των προβλημάτων που θα δημιουργηθούν, κατά την γνώμη μου, η τυχόν εφαρμογή της φέτος λόγω της υγειονομικής κρίσης θα είναι άκομψη και ανήθικη!
Καλημέρα Δημήτρη! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θεώρησα, όπως γράφει και ο τίτλος του ylikonet,ότι το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους… Όσο για την άποψη του Θοδωρή και του Κώστα, όπως γράφω και στον Κώστα παραπάνω είμαι απόλυτα σύμφωνος.
Οι καθηγητές χρειάζονται τις εκφωνήσεις σε μορφή word και αυτό έπρεπε να το γνωρίζουν τόσα χρόνια στο υπουργείο.
Θα ήθελαν μια “πρόταση” πάνω στη κατηγοριοποίηση των συνδυαστικών θεμάτων στα Δ θέματα.
Μπράβο λοιπόν στην ανάρτηση που “τακτοποιεί” τα παραπάνω.
Προσωπικά εφαρμόζω μια διαφορετική τακτική: τα λύνω ένα προς ένα, στη συνέχεια βλέπω τις λύσεις του υπουργείου (διαφορετικά δεν θα έχω την δική μου άποψη πάνω στην λύση) και τελικά τα κατηγοριοποιώ, μετά από συζήτηση – ανταλλαγή απόψεων με τον συνδιαχειριστή μου (το “ταίρι” μου). Στη συνέχεια αναζητώ και τρίτες απόψεις, όσες περισσότερες τόσο καλύτερα. Άρα θα μου φανεί χρήσιμη η ανάρτηση μετά από μήνες, ευχαριστώ πάντως από τώρα.
Ειδικά στις εξετάσεις που έρχονται καλό είναι να μην εφαρμοστεί η “αλλαγή” στα θέματα των εξετάσεων, αλλά η πρόβλεψη μου είναι ότι δεν θα εφαρμοστεί.
Η ανησυχία που εκφράζεται σχετικά με το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών στα θέματα της τράπεζας του υπουργείου και την “μονοπώληση” της προσοχής των εκπαιδευτικών στα θέματα αυτά, θα έλεγα ότι είναι αβάσιμες.
Η εκπαιδευτική κοινότητα, των καθηγητών Φυσικής στα σχολεία δημόσια, ιδιωτικά και στα φροντιστήρια της χώρας, χρησιμοποιεί ήδη την τράπεζα θεμάτων ειδικά στην Β΄ λυκείου χρόνια τώρα, χωρίς τα θέματα της τράπεζας να αποτελούν θέματα εξετάσεων.
Τα αντανακλαστικά των εκπαιδευτικών είναι σωστά. Η τράπεζα θεμάτων αποτελεί μια συλλογή που αν μεγαλώσει σε αριθμό, θα συλλέξει πλήθος θεμάτων που θα έπρεπε να είναι όχι μόνο συνολικά επαναληπτικά αλλά και θέματα πάνω στις επιμέρους ενότητες της ύλης.
Η τράπεζα θεμάτων έχει την “ακούσια” συμμετοχή των συγγραφέων του ylikonet δεδομένου ότι το “μητρικό” δίκτυο φυσικής έχει συγκεντρώσει τους καλύτερους συγγραφείς πάνω στο αντικείμενο και .. δεν υπάρχει “παρθενογένεση” στη δημιουργία εκφωνήσεων και μοιραία επηρεάζεται ο ένας από τον άλλο.
Σ’ ευχαριστούμε, Τάσο!
Τάσο καλησπέρα.
Μπράβο για την ταξινόμηση και το μοίρασμα σε όλους μας και σε μορφή docx.
Καλησπέρα Τάσο. Πολύ χρήσιμη η εργασία σου, ευχαριστούμε.
Καλησπέρα Ελευθερία, Χρήστο και Γρηγόρη!
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας σχόλια.
Ελπίζω αυτή εργασία να φανεί χρήσιμη σε όσους ασχολούνται με την Α Λυκείου.
Το να μοιράζεις ελεύθερα τον “κόπο σου” και τις αρκετές ώρες ενασχόλησης
μόνο τιμητικό είναι.
Σε ευχαριστούμε συνάδελφε Τάσο
Το πρόβλημα όμως είναι πως πλέον με την τράπεζα, είναι ορατός ο κίνδυνος
να σταματήσει η φυσική και να αρχίσει η λύση θεμάτων Β-Δ με κρυφή
επιθυμία να μας τύχει μια “ίδια”….
Καλημέρα συνάδελφε Τάσο , καλημέρα σε όλους.
Σ’ ευχαριστώ πολύ.
Εκφράζω κι εγώ τις ίδιες ανησυχίες με τον Θοδωρή.
Να είσαι καλά.
Καλησπέρα Θοδωρή και Χριστόφορε!
Σας ευχαριστώ για το σχολιασμό της ανάρτησής μου.
Κατανοώ και συμμερίζομαι τις ανησυχίες σας, όπως πιστεύω και οι περισσότεροι συνάδελφοι, για τον κίνδυνο να <<σταματήσει>> η Φυσική και όχι μόνο. Η τράπεζα θεμάτων θα μπορούσε να λειτουργήσει συμπληρωματικά για κάποιον εκπαιδευτικό
ως ένα καλό εργαλείο, αλλά η τυχόν εφαρμογή της όπως σχεδιάζεται, πιστεύω θα δημιουργήσει αρκετά προβλήματα…
Καλημερα Τασο .
Θα ηθελα να σε ευχαριστήσω και εγω για την τοσο βοηθητικη ταξινομηση των θεματων της Τραπεζας!
Απο την πρωτη φορα που ξεκινησε ειχα εκφράσει τον προβληματισμο :
Γιατι δεν εχουν κανει απο την αρχη μια ταξινομηση σε αυτα που μπορουν να ταξινομηθουν ανα κεφαλαιο μιας και καποια ειναι εφ΄ ολης της υλης ; !
Δυστυχως και με την επαναφορα της ειδα να συμβαινει το ιδιο !
Θα επρεπε λοιπον αυτοι να το ειχαν φροντισει το ολο θεμα , μιας και η Τραπεζα ειναι κατα αρχην προσβασιμη στους μαθητες.
Απο εκει και περα το πως θα την χρησιμοποιησει ο καθε συναδερφος ειτε εντος ειτε εκτος σχολειου ειναι αλλο θεμα .
Ειναι ομως γεγονος οτι τα περισσοτερα θεματα δεν μπορουν να γινουν σε ενα αρχικο σταδιο επαφης των μαθητων με το καθε κεφαλαιο. Διοτι στην πλειοψηφια τους ειναι θεματα συνδυαστικα!
Περισσοτερο επαναληπτικο χαρακτηρα θα ελεγα οτι εχουν.
Υπαρχει όμως κατι οξύμωρο με την ολη κατασταση που βιωνουμε ολοι μας λογω covid
.
Εξηγω : Απο την μια το υπουργειο μειωνει την εξεταζομενη υλη της Γ λυκειου λογω της καταστασης και απο την αλλη προσθετει στην Α λυκειου τωρα την Τραπεζα λες και στα παιδια αυτα ολα γινονται κανονικα . Αναρωτιεμαι δεν θυμουνται οτι περυσι δεν ειχαμε προαγωγικες εξετασεις στις ταξεις αυτες λογω της καταστασης ;
Χρειαζεται εκτιμω μια προσεκτικοτερη ματια στο ολο εγχείρημα διοτι το χρονικο διαστημα που εχουμε μπροστα μας εχει ισως να μας “δωσει πολλα ακομη” ……
Αν λοιπον θελουν η διαδικασια να αποκτησει την δυναμικη που επιθυμουν πρεπει ειδικα για αυτη την τοση ιδιαιτερη χρονια να το ξανασκεφτουν!
Καλημέρα Κώστα! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχολιασμό για την ταξινόμηση των θεμάτων.
Όπως πολύ σωστά αναφέρεις το πώς θα την αξιοποιήσει την τράπεζα κάθε συνάδελφος είναι άλλο θέμα… και σίγουρα θα έπρεπε τα Β θέματα να ήταν ταξινομημένα, ώστε ο κάθε μαθητής να μπορεί, αν θέλει, να ελέγχει τις γνώσεις του πριν την ολοκλήρωση της ύλης. Για τα Δ θέματα αυτό είναι αδύνατον, γιατί τα ερωτήματα είναι σχεδόν από όλα τα κεφάλαια.
Τέλος εκτός όλων των προβλημάτων που θα δημιουργηθούν, κατά την γνώμη μου, η τυχόν εφαρμογή της φέτος λόγω της υγειονομικής κρίσης θα είναι άκομψη και ανήθικη!
Καλησπέρα Τάσο
Σε ευχαριστώ πολύ που μοιράζεσαι τη δουλειά σου!
Και ο Θοδωρής και ο Κώστας έχουν απόλυτο δίκιο σε αυτά που γράφουν…
Καλημέρα Δημήτρη!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θεώρησα, όπως γράφει και ο τίτλος του ylikonet,ότι το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους… Όσο για την άποψη του Θοδωρή και του Κώστα, όπως γράφω και στον Κώστα παραπάνω είμαι απόλυτα σύμφωνος.
Σχόλια:
Η εκπαιδευτική κοινότητα, των καθηγητών Φυσικής στα σχολεία δημόσια, ιδιωτικά και στα φροντιστήρια της χώρας, χρησιμοποιεί ήδη την τράπεζα θεμάτων ειδικά στην Β΄ λυκείου χρόνια τώρα, χωρίς τα θέματα της τράπεζας να αποτελούν θέματα εξετάσεων.
Τα αντανακλαστικά των εκπαιδευτικών είναι σωστά. Η τράπεζα θεμάτων αποτελεί μια συλλογή που αν μεγαλώσει σε αριθμό, θα συλλέξει πλήθος θεμάτων που θα έπρεπε να είναι όχι μόνο συνολικά επαναληπτικά αλλά και θέματα πάνω στις επιμέρους ενότητες της ύλης.
Η τράπεζα θεμάτων έχει την “ακούσια” συμμετοχή των συγγραφέων του ylikonet δεδομένου ότι το “μητρικό” δίκτυο φυσικής έχει συγκεντρώσει τους καλύτερους συγγραφείς πάνω στο αντικείμενο και .. δεν υπάρχει “παρθενογένεση” στη δημιουργία εκφωνήσεων και μοιραία επηρεάζεται ο ένας από τον άλλο.
Καλημέρα Κώστα!
Ελπίζω η παραπάνω ταξινόμηση να σε βοηθήσει στην προσπάθεια σου.
Καλή συνέχεια!