Τα Β΄ θέματα της τράπεζας θεμάτων, ανά κεφάλαιο

Κινητική

ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ  %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia     

ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ    %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia

ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΟΜΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ   %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia

ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΣΧΕΣΕΩΝ  ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ  %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia     

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ    %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia       

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ   %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia      

ΜΕ  ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ  ΘΕΣΗΣ   %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia       

ΣΥΝΘΕΤΕΣ   %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia     

ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ  %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia     

Δυναμική

Α ΝΟΜΟΣ ΝΕΥΤΩΝΑ  %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia       

Β ΝΟΜΟΣ ΝΕΥΤΩΝΑ  %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia 

Γ ΝΟΜΟΣ ΝΕΥΤΩΝΑ  %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia   

ΒΑΡΟΣ  %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia   

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ  %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia    

ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΒΟΛΗ  %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia      

 ΤΡΙΒΗ   %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia   

Έργο – Ενέργεια

ΕΡΓΟ  %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia       

ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ  %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia 

ΒΑΡΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ    %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia

ΘΕΩΡΗΜΑ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ    %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia

ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ    %ce%b1%ce%b1%ce%b1%ce%b11  File:PDF file icon.svg - Wikipedia

 

(Visited 4,642 times, 46 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
13 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Ελευθερία Νασίκα
Editor
11 ημέρες πριν

Σ’ ευχαριστούμε, Τάσο!

Χρήστος Αγριόδημας
Editor
11 ημέρες πριν

Τάσο καλησπέρα.
Μπράβο για την ταξινόμηση και το μοίρασμα σε όλους μας και σε μορφή docx.

Τελευταία διόρθωση11 ημέρες πριν από Χρήστος Αγριόδημας
Γρηγόρης Μπουλούμπασης

Καλησπέρα Τάσο. Πολύ χρήσιμη η εργασία σου, ευχαριστούμε.

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Το να μοιράζεις ελεύθερα τον “κόπο σου” και τις αρκετές ώρες ενασχόλησης
μόνο τιμητικό είναι.
Σε ευχαριστούμε συνάδελφε Τάσο

Το πρόβλημα όμως είναι πως πλέον με την τράπεζα, είναι ορατός ο κίνδυνος
να σταματήσει η φυσική και να αρχίσει η λύση θεμάτων Β-Δ με κρυφή
επιθυμία να μας τύχει μια “ίδια”….

Χριστόφορος Κατσιλέρος
Editor

Καλημέρα συνάδελφε Τάσο , καλημέρα σε όλους.
Σ’ ευχαριστώ πολύ.
Εκφράζω κι εγώ τις ίδιες ανησυχίες με τον Θοδωρή.
Να είσαι καλά.

Κώστας Ψυλάκος
Editor
10 ημέρες πριν

Καλημερα Τασο .

Θα ηθελα να σε ευχαριστήσω και εγω για την τοσο βοηθητικη ταξινομηση των θεματων της Τραπεζας!

Απο την πρωτη φορα που ξεκινησε ειχα εκφράσει τον προβληματισμο :

Γιατι δεν εχουν κανει απο την αρχη μια ταξινομηση σε αυτα που μπορουν να ταξινομηθουν ανα κεφαλαιο μιας και καποια ειναι εφ΄ ολης της υλης ; !

Δυστυχως και με την επαναφορα της ειδα να συμβαινει το ιδιο !

Θα επρεπε λοιπον αυτοι να το ειχαν φροντισει το ολο θεμα , μιας και η Τραπεζα ειναι κατα αρχην προσβασιμη στους μαθητες.

Απο εκει και περα το πως θα την χρησιμοποιησει ο καθε συναδερφος ειτε εντος ειτε εκτος σχολειου ειναι αλλο θεμα .

Ειναι ομως γεγονος οτι τα περισσοτερα θεματα δεν μπορουν να γινουν σε ενα αρχικο σταδιο επαφης των μαθητων με το καθε κεφαλαιο. Διοτι στην πλειοψηφια τους ειναι θεματα συνδυαστικα!
Περισσοτερο επαναληπτικο χαρακτηρα θα ελεγα οτι εχουν.

Υπαρχει όμως κατι οξύμωρο με την ολη κατασταση που βιωνουμε ολοι μας λογω covid
.
Εξηγω : Απο την μια το υπουργειο μειωνει την εξεταζομενη υλη της Γ λυκειου λογω της καταστασης και απο την αλλη προσθετει στην Α λυκειου τωρα την Τραπεζα λες και στα παιδια αυτα ολα γινονται κανονικα . Αναρωτιεμαι δεν θυμουνται οτι περυσι δεν ειχαμε προαγωγικες εξετασεις στις ταξεις αυτες λογω της καταστασης ;

Χρειαζεται εκτιμω μια προσεκτικοτερη ματια στο ολο εγχείρημα διοτι το χρονικο διαστημα που εχουμε μπροστα μας εχει ισως να μας “δωσει πολλα ακομη” ……

Αν λοιπον θελουν η διαδικασια να αποκτησει την δυναμικη που επιθυμουν πρεπει ειδικα για αυτη την τοση ιδιαιτερη χρονια να το ξανασκεφτουν!

Πάλμος Δημήτρης
10 ημέρες πριν

Καλησπέρα Τάσο
Σε ευχαριστώ πολύ που μοιράζεσαι τη δουλειά σου!

Και ο Θοδωρής και ο Κώστας έχουν απόλυτο δίκιο σε αυτά που γράφουν…

Κώστας Παπαδάκης
9 ημέρες πριν

Σχόλια:

  • Οι καθηγητές χρειάζονται τις εκφωνήσεις σε μορφή word και αυτό έπρεπε να το γνωρίζουν τόσα χρόνια στο υπουργείο.
  • Θα ήθελαν μια “πρόταση” πάνω στη κατηγοριοποίηση των συνδυαστικών θεμάτων στα Δ θέματα.
  • Μπράβο λοιπόν στην ανάρτηση που “τακτοποιεί” τα παραπάνω.
  • Προσωπικά εφαρμόζω μια διαφορετική τακτική: τα λύνω ένα προς ένα, στη συνέχεια βλέπω τις λύσεις του υπουργείου (διαφορετικά δεν θα έχω την δική μου άποψη πάνω στην λύση) και τελικά τα κατηγοριοποιώ, μετά από συζήτηση – ανταλλαγή απόψεων με τον συνδιαχειριστή μου (το “ταίρι” μου). Στη συνέχεια αναζητώ και τρίτες απόψεις, όσες περισσότερες τόσο καλύτερα. Άρα θα μου φανεί χρήσιμη η ανάρτηση μετά από μήνες, ευχαριστώ πάντως από τώρα.
  • Ειδικά στις εξετάσεις που έρχονται καλό είναι να μην εφαρμοστεί η “αλλαγή” στα θέματα των εξετάσεων, αλλά η πρόβλεψη μου είναι ότι δεν θα εφαρμοστεί.
  • Η ανησυχία που εκφράζεται σχετικά με το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών στα θέματα της τράπεζας του υπουργείου και την “μονοπώληση” της προσοχής των εκπαιδευτικών στα θέματα αυτά, θα έλεγα ότι είναι αβάσιμες.

Η εκπαιδευτική κοινότητα, των καθηγητών Φυσικής στα σχολεία δημόσια, ιδιωτικά και στα φροντιστήρια της χώρας, χρησιμοποιεί ήδη την τράπεζα θεμάτων ειδικά στην Β΄ λυκείου χρόνια τώρα, χωρίς τα θέματα της τράπεζας να αποτελούν θέματα εξετάσεων.
Τα αντανακλαστικά των εκπαιδευτικών είναι σωστά. Η τράπεζα θεμάτων αποτελεί μια συλλογή που αν μεγαλώσει σε αριθμό, θα συλλέξει πλήθος θεμάτων που θα έπρεπε να είναι όχι μόνο συνολικά επαναληπτικά αλλά και θέματα πάνω στις επιμέρους ενότητες της ύλης.

Η τράπεζα θεμάτων έχει την “ακούσια” συμμετοχή των συγγραφέων του ylikonet δεδομένου ότι το “μητρικό” δίκτυο φυσικής έχει συγκεντρώσει τους καλύτερους συγγραφείς πάνω στο αντικείμενο και .. δεν υπάρχει “παρθενογένεση” στη δημιουργία εκφωνήσεων και μοιραία επηρεάζεται ο ένας από τον άλλο.