Καλησπέρα στο Δίκτυο!
Αφορμή για την ανάρτηση αυτή στάθηκε μια απορία μαθητή πριν λίγο καιρό.Έθεσε το ερώτημα:Γιατί θεωρούμε ότι σε χρόνο dt , η αντλία προκαλεί αύξηση της δυναμικής βαρυτικής ενέργειας της στοιχειώδους ποσότητας του υγρού μάζας dm ,κατά dm g h;
Πως προλαβαίνει η ποσότητα αυτή του υγρού να μετακινηθεί κατά h ψηλότερα σε τόσο μικρό χρόνο;
καλησπέρα, Παρμενίωνα
νομίζω η εξήγηση είναι στα “τουβλάκια” που είχαν γράψει σε σχόλια ο Κυρ και ο Πρόδρομος
το επάνω-επάνω dm ανεβαίνει ένα “κλικ”, είναι σαν να ανέβηκε κατά h το κάτω-κάτω
Σωστό Παρμενίωνα.
Μοιάζει με την πρώτη λύση που παραθέτω.
Αγαπώ τη δεύτερη που ο Βαγγέλης αποκαλεί “τουβλάκια”.
Προτιμώ να μιλώ για κυλιόμενη σκάλα και παρόμοια παιδιά.
Γιάννη καλησπέρα απάντησα στον Βαγγέλη πριν δω το σχόλιο σου.
Ναι δεν είχα την αμφιβολία ότι υπαρχει στο δίκτυο καθώς όσο το ψάχνω ,όπως σήμερα το πρωί που έφτιαχνα ενα διαγώνισμα στερεό ,βρίσκω απίθανα πραγματα Πολλα εκ των οποίων δεν αντιλαμβανεσαι τι κρύβουν αν δεν τα διαβάσεις πληρώς.Παρεπιτοντως έδωσα το θέμα σου με το βεληνεκές και την ποσότητα του υγρού στον αέρα στην τάξη.Μετα από 20 λεπτσ ένας εκ των πολύ καλών το έβγαλε με αλεπάλληλες πραξεις .Μετά τους έδειξα τη λύση.
Λίγοι υποδέχονται ένα Θέμα και σκύβουν μεθοδικά να το αντιμετωπισουν.Οι άλλοι κοιταζουμ απλανως
Βαγγέλη καλησπέρα.Δεν είχα αμφιβολία ότι σε κάποια ανάρτηση το θέμα έχει θιγει.Απλώς με τέσσερα παιδιά που έχω τα δύο ανήλικα και μία μητέρα υπερήλικα χάνω πολλές αναρτήσεις.Ο λόγος που το έφερα είναι ότι μου εκανε εντύπωση ότι σε σύνολο 32 παιδιών, εκ των οποίων 12 πολύ καλοί αγνοούν την ερμηνεια.Ετσι σκέφτηκα να το ανεβάσω
Χριστοφορε καλησπέρα.
Σήμερα έφτιαξα ένα διαγώνισμα.στερο .
Έβαλα μέσα την άσκηση με την ράβδο και το εκκρεμές στην άκρη .
Θα το δουλέψω στο σχολείο.Εφω ξεκινάω στερο από ροπξ
Καλησπέρα στο δίκτυο. Θέλω να εκφράσω μια απορία ως προς την αύξηση της δυναμικής βαρυτικής ενέργειας. Η αντλία πιστεύω ότι πρέπει να ανεβάσει το νερό στο κομμάτι από τη στάθμη του μέσα στη δεξαμενή μέχρι την έξοδο του. Για το κομμάτι κάτω από τη στάθμη φροντίζει το ίδιο το νερό.
Αυτό νομίζω Παναγιώτη, εννοεί και ο Παρμενίων… γι αυτό και έχει σχεδιάσει
πιο σκούρο το σωμάτιο ρευστού στην ελεύθερη επιφάνεια….
Μάλλον του έχει ξεφύγει η γραμμή του h και δείχνει να μετρά από την είσοδο
του σωλήνα του αντλίας…Καλά κάνεις Παναγιώτη και το επισημαίνεις… Ενδιαφέρει η απόσταση της ελεύθερης επιφάνειας του υγρού από την έξοδο του σωλήνα
Ακόμα και όταν δεν δουλεύει η αντλία, το νερό ανεβαίνει αυθόρμητα μέχρι την
ελεύθερη επιφάνεια της δεξαμενής-πηγαδιού…Το πόσο έχει βυθιστεί ο σωλήνας
της αντλίας μέσα στο νερό, δεν επηρεάζει ενεργειακά την αντλία…
Παρμενίωνα, με 4 παιδιά απορώ πώς προλαβαίνεις;;;;
Ήρωας….
Προδρομε καλησπέρα .Σ ευχαριστώ πολύ.Σε διαβάζω .Είσαι όμως πολύ παραγωγικός και χάνω αναρτήσεις.Τις αποθηκεύω βέβαια στο φάκελλο “Προδρομος ‘ και όταν βρίσκω χρόνο μπαίνω και μελετω!
Παναγιώτη και Θοδωρή τώρα σχολασα και μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας.Δεν σας κρύβω ότι με προβλήματισαν οι απόψεις σας και το ξαναψαχνω.Αυτο γιατί στη διαδικασία που περιγράφω θεωρώ ότι αποκαταστάθηκε μια συνεχής ροή ρευστού στον σωλήνα με ταχύτητα ροής υ και ότι μια στοιχειώδης ποσότητα υγρού μπροστά από το στόμιο του σωλήνα h εισάγεται μέσα σ’ αυτόν οπότε το υπάρχον ήδη σαυτόν υγρό μετάτοπιζεται προς τα πάνω κα τα dh.
Καλησπέρα στο Δίκτυο!
Αφορμή για την ανάρτηση αυτή στάθηκε μια απορία μαθητή πριν λίγο καιρό.Έθεσε το ερώτημα:Γιατί θεωρούμε ότι σε χρόνο dt , η αντλία προκαλεί αύξηση της δυναμικής βαρυτικής ενέργειας της στοιχειώδους ποσότητας του υγρού μάζας dm ,κατά dm g h;
Πως προλαβαίνει η ποσότητα αυτή του υγρού να μετακινηθεί κατά h ψηλότερα σε τόσο μικρό χρόνο;
καλησπέρα, Παρμενίωνα
νομίζω η εξήγηση είναι στα “τουβλάκια” που είχαν γράψει σε σχόλια ο Κυρ και ο Πρόδρομος
το επάνω-επάνω dm ανεβαίνει ένα “κλικ”, είναι σαν να ανέβηκε κατά h το κάτω-κάτω
Σωστό Παρμενίωνα.
Μοιάζει με την πρώτη λύση που παραθέτω.
Αγαπώ τη δεύτερη που ο Βαγγέλης αποκαλεί “τουβλάκια”.
Προτιμώ να μιλώ για κυλιόμενη σκάλα και παρόμοια παιδιά.
Γιάννη καλησπέρα απάντησα στον Βαγγέλη πριν δω το σχόλιο σου.
Ναι δεν είχα την αμφιβολία ότι υπαρχει στο δίκτυο καθώς όσο το ψάχνω ,όπως σήμερα το πρωί που έφτιαχνα ενα διαγώνισμα στερεό ,βρίσκω απίθανα πραγματα Πολλα εκ των οποίων δεν αντιλαμβανεσαι τι κρύβουν αν δεν τα διαβάσεις πληρώς.Παρεπιτοντως έδωσα το θέμα σου με το βεληνεκές και την ποσότητα του υγρού στον αέρα στην τάξη.Μετα από 20 λεπτσ ένας εκ των πολύ καλών το έβγαλε με αλεπάλληλες πραξεις .Μετά τους έδειξα τη λύση.
Λίγοι υποδέχονται ένα Θέμα και σκύβουν μεθοδικά να το αντιμετωπισουν.Οι άλλοι κοιταζουμ απλανως
Βαγγέλη καλησπέρα.Δεν είχα αμφιβολία ότι σε κάποια ανάρτηση το θέμα έχει θιγει.Απλώς με τέσσερα παιδιά που έχω τα δύο ανήλικα και μία μητέρα υπερήλικα χάνω πολλές αναρτήσεις.Ο λόγος που το έφερα είναι ότι μου εκανε εντύπωση ότι σε σύνολο 32 παιδιών, εκ των οποίων 12 πολύ καλοί αγνοούν την ερμηνεια.Ετσι σκέφτηκα να το ανεβάσω
Καλημέρα Παρμενίων, Βαγγέλη , Γιάννη.
Πολύ ωραίο.
Χριστοφορε καλησπέρα.
Σήμερα έφτιαξα ένα διαγώνισμα.στερο .
Έβαλα μέσα την άσκηση με την ράβδο και το εκκρεμές στην άκρη .
Θα το δουλέψω στο σχολείο.Εφω ξεκινάω στερο από ροπξ
Καλησπέρα στο δίκτυο. Θέλω να εκφράσω μια απορία ως προς την αύξηση της δυναμικής βαρυτικής ενέργειας. Η αντλία πιστεύω ότι πρέπει να ανεβάσει το νερό στο κομμάτι από τη στάθμη του μέσα στη δεξαμενή μέχρι την έξοδο του. Για το κομμάτι κάτω από τη στάθμη φροντίζει το ίδιο το νερό.
σωστά, Παναγιώτη, για την απ΄ έξω στάθμη, η άλλη είναι συγκοινωνούντα δοχεία
(δεν πρόσεξα το σχέδιο)
Αυτό νομίζω Παναγιώτη, εννοεί και ο Παρμενίων… γι αυτό και έχει σχεδιάσει
πιο σκούρο το σωμάτιο ρευστού στην ελεύθερη επιφάνεια….
Μάλλον του έχει ξεφύγει η γραμμή του h και δείχνει να μετρά από την είσοδο
του σωλήνα του αντλίας…Καλά κάνεις Παναγιώτη και το επισημαίνεις…
Ενδιαφέρει η απόσταση της ελεύθερης επιφάνειας του υγρού από την έξοδο του σωλήνα
Ακόμα και όταν δεν δουλεύει η αντλία, το νερό ανεβαίνει αυθόρμητα μέχρι την
ελεύθερη επιφάνεια της δεξαμενής-πηγαδιού…Το πόσο έχει βυθιστεί ο σωλήνας
της αντλίας μέσα στο νερό, δεν επηρεάζει ενεργειακά την αντλία…
Παρμενίωνα, με 4 παιδιά απορώ πώς προλαβαίνεις;;;;
Ήρωας….
Μπράβο Παρμενίωνα, το ανάλυσες διεξοδικά το θέμα!!!
Έτσι είναι κατανοητό από τον μαθητή.
Παναγιώτη και Θοδωρή τώρα σχολασα και μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας.Δεν σας κρύβω ότι με προβλήματισαν οι απόψεις σας και το ξαναψαχνω.Αυτο γιατί στη διαδικασία που περιγράφω θεωρώ ότι αποκαταστάθηκε μια συνεχής ροή ρευστού στον σωλήνα με ταχύτητα ροής υ και ότι μια στοιχειώδης ποσότητα υγρού μπροστά από το στόμιο του σωλήνα h εισάγεται μέσα σ’ αυτόν οπότε το υπάρχον ήδη σαυτόν υγρό μετάτοπιζεται προς τα πάνω κα τα dh.