Η τηλεκπαίδευση στη Δημόσια Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Βοηθήσατε τον φίλο μου Χρήστο και και τους Λευτέρη Πρωτοπαππά, Σωτήρη Στόγια.

Κάνουν μια έρευνα.

Ειρήσθω εν παρόδω ο Λευτέρης διαθέτει διάσημο στο υλικονέτ αδελφό.

Το ερωτηματολόγιο:

(Visited 1,021 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
32 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Αποστόλης Παπάζογλου
Αρχισυντάκτης

Γιάννη ζητάει σύνδεση…

Αποστόλης Παπάζογλου
Αρχισυντάκτης

Γιάννη τώρα πρόσεξα το «Γκοντζίλα». Φίλος που αγαπάει ταινίες του είδους, είδε πρόσφατα το «Γκοντζίλα εναντίον Κόνγκ». Ήρθε Χ…

Αποστόλης Παπάζογλου
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Γιάννη. Το είδε σε streaming. Λόγω covid δεν πρόλαβε να παιχτεί στα σινεμά. Το τρέιλερ

Τελευταία διόρθωση3 μήνες πριν από Αποστόλης Παπάζογλου
Γιώργος Φασουλόπουλος
Αρχισυντάκτης

Γκοτζίλα απ’ την στρατιωτική αργκό

comment image

Μαλάμης Γρηγόρης
3 μήνες πριν

Το συμπλήρωσα Γιάννη.
Σύνδεση στο Google Forms ζητάει Αποστόλη.
Χρησιμοποιείς τον gmail λογαριασμό σου.

Αποστόλης Παπάζογλου
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Μαλάμης Γρηγόρης

Σε ευχαριστώ Γρηγόρη. Βλέπω ότι είναι μόνο για εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε σχολεία.

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης
3 μήνες πριν

Εύστοχες ερωτήσεις Γιάννη. Θα ήθελα πολύ να μάθω τα ποσοστά που θα προκύψουν…

Βαγγέλης Κουντούρης

καλησπέρα σε όλους
Γιάννη, ζητάει σχολείο, άρα οι “εκτός” δεν μπορούμε

Βαγγέλης Κουντούρης

συμφωνώ Γιάννη

Νεκτάριος Πρωτοπαπάς
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Γιάννη. Αν και αδερφός, ούτε εγώ μπορώ να το κάνω, γιατί απευθύνεται σε καθηγητές του δημοσίου..

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Προσωπικά έχω κουραστεί να λαμβάνω ερωτηματολόγια “στημένα” τα οποία
προσπαθούν να καταλήξουν με το ζόρι σε θετικό πρόσημο υπέρ της τηλεκπαίδευσης
για να εξυπηρετήσουν ανάγκες…..

Το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο διαφέρει γι αυτό και αξίζει κάποιος να το υποβάλει

Γιάννη, γράφεις ” Άλλοι ότι για τους ενδιαφερόμενους μαθητές είναι ιδιαίτερα επωφελής.”

Το να λέει κάποιος ότι είναι “επωφελής” απαξιώνει ξεκάθαρα την πραγματική εκπαιδευτική διαδικασία που είναι η εκπαίδευση στην τάξη…..

Άλλο να λέει “αναγκαίο κακό” όπου τα παιδιά που είχαν στήριξη από το σπίτι υλική και ψυχολογική και παράλληλα τεράστια αποθέματα αυτοπειθαρχίας, ανταποκρίθηκαν σε ικανοποιητικό βαθμό και άλλο “επωφελής….
Όσοι το υποστηρίζουν μάλλον δεν κατάλαβαν τίποτα από αυτό που ζούμε και φοβάμαι πως θα επαναληφθεί και την επόμενη χρονιά, όσο δεν μειώνεται ο αριθμός μαθητών στις σχολικές τάξεις…

Αβραμίδης Ανέστης
3 μήνες πριν

Καλησπέρα Γιάννη
Το έχω ήδη συμπληρώσει. Μου το έστειλε ο Χρήστος (Κυριαζής)

Αβραμίδης Ανέστης
3 μήνες πριν

Καλησπέρα Γιάννη. Μόλις πληροφορήθηκα ότι το σχολείο μας κλείνει λόγω τριών διαπιστωμένων κρουσμάτων και επανέρχεται η τηλεκπαίδευση.
Σχετικά με την τελευταία, η γνώμη μου είναι πως δεν μπορεί να είναι το ίδιο αποτελεσματική με την δια ζώσης, ίδίως σε μαθήματα όπως η Χημεία και η Φυσική.
Εξεπλάγην όμως όταν την πρώτη κιόλας μέρα της επανόδου, άκουσα από ορισμένους καλούς μαθητές της Γθετικής (τους είχες κι εσύ τις προηγούμενες χρονιές) το εξής: «κύριε μια χαρά προχωρούσαμε με την τηλεκπαίδευση, δεν χάναμε ώρες για ψύλλου πήδημα, κάναμε πολλές ασκήσεις, τι το θέλαμε τώρα το άνοιγμα;» Πράγματι αυτοί εκτός από την ενεργό τους συμμετοχή καθημερινά στο webex, έστελναν κάθε εβδομάδα περίπου 30 ασκήσεις στο eclass, οι οποίες επιστρέφονταν διορθωμένες με τις παρατηρήσεις τους.
Οι υπόλοιποι δεν μπήκαν κάν στον κόπο ούτε να κάνουν εγγραφή στο eclass
Τελικά ο συνδυασμός σύγχρονης και ασύγχρονης μάλλον εξυπηρετεί τους πολύ καλούς μαθητές, που έχουν άλλωστε και την ωριμότητα να ανταποκριθούν στις ανάγκες της εξΑΕ
Διαπίστωσα άλλωστε αυτούς τους 5 μήνες ότι οι καλοί πράγματι βελτιώθηκαν
Οι «μετριόκαλοι» όμως «χάθηκαν» κυριολεκτικά
Για δε τους μαθητές με χαμηλές επιδόσεις η τηλεκπαίδευση δεν άλλαξε τίποτα απολύτως. Όπως κοιμόντουσαν στην αίθουσα, έτσι κοιμούνται και στην εξΑΕ. Απλώς άλλαξε το κρεββάτι…
Όλα αυτά όμως αφορούν τον μικρόκοσμο του δικού μας σχολείου
Προσωπικά εξακολουθώ να πιστεύω ότι η δια ζώσης είναι καλύτερη από την εξΑΕ για το σύνολο των μαθητών. Όμως ασύγχρονες πλατφόρμες, όπως το eclass, θα μπορούσαν να συμπληρώνουν στο μέλλον την δια ζώσης

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Καλησπέρα σε όλους, πριν λίγο ξεκίνησε το τμήμα επιμόρφωσης Τ4Ε στο οποίο
είχα δηλώσει συμμετοχή και απαντήσαμε σε ένα ερωτηματολόγιο
Από τις ερωτήσεις, ξεχώρισα την Β14

“Σε ποιο βαθμό θεωρείτε ότι καλύπτεται συνολικά η εκπαιδευτική διαδικασία
μέσω της εξ αποστάσεως διδασκαλίας σε σχέση με τη δια ζώσης (% κατά
προσέγγιση): α. 0 β. 25 γ. 50 δ. 75 ε. 100 “

Θα είχε ενδιαφέρον να απαντήσουμε και εδώ, για να φανεί
πόσο πιστεύουμε ότι η τηλεκπαίδευση πέτυχε το προσδοκώμενο αποτέλεσμα..
Έτσι ίσως βοηθηθούν και όσοι επιλέξουν θέματα για τις επικείμενες πανελλαδικές
εξετάσεις

Χωρίς να θέλω να επηρεάσω, θα απαντήσω πρώτος: β. 25%

Στάθης Λεβέτας
Αρχισυντάκτης
2 μήνες πριν

Καλησπέρα σε όλους, καλησπέρα Θοδωρή.
Θοδωρή το ζήτημα της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης δεν είναι απλό και έχει να έχει να κάνει και με το πλήθος των μαθητών σε κάθε διαδικτυακό μάθημα.
Συγκεκριμένα από την εμπειρία μου:
Σε συντριπτική πλειοψηφία (πραγματικά αυτό με εξέπληξε), μαθητές σε μικρά γκρουπ των τριών ή τεσσάρων ατόμων ζήτησαν να συνεχίσουν το μάθημα διαδικτυακά.
Σε αντίθεση διαδικτυακές τάξεις των 8-10 ατόμων έτειναν προς την δια ζώσης διδασκαλία.
 Αντιλαμβάνομαι την δυσκολία σε πλήθος μαθητών των 20 ατόμων και άνω!
(Αναφέρομαι πάντα στην Γ Λυκείου).

Θοδωρής Παπασγουρίδης
Απάντηση σε  Στάθης Λεβέτας

Καλησπέρα Στάθη, εγώ αναφέρομαι στο σύνολο των μαθητών
Α-Β-Γ Λυκείου, βάζοντας και τη γενική παιδεία της Β Λυκείου
Κατανοώ, ότι ένας μαθητής Γ Λυκείου, ένα μήνα πριν τις εξετάσεις
οφείλει πρώτιστα να διαφυλάξει την υγεία του και να μην ρισκάρει
τους κόπους μιας χρονιάς…ειδικά την πιο επικίνδυνη κατά τη γνώμη μου
περίοδο, που καλλιεργείται η αίσθηση πως “τελειώσαμε”….
Ίσως αυτό εξηγεί πράγματα….

Στάθης Λεβέτας
Αρχισυντάκτης
2 μήνες πριν

Θοδωρή συνηθίζεις να απαντάς με “εισαγωγικά” και μπερδεύτηκα: από ποιους καλλιεργείται η αίσθηση πως “τελειώσαμε”, και τι έχει να κάνει αυτό με το αρχικό σου ερώτημα;

Θοδωρής Παπασγουρίδης
Απάντηση σε  Στάθης Λεβέτας

Η αίσθηση του “τελειώσαμε” καλλιεργείται από όσους προσπαθούν
να διαμορφώσουν άποψη στην κοινή γνώμη…
Σίγουρα όχι εσύ και εγώ….
Ποιοί; Τα δελτία ειδήσεων τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών

Καμία σχέση δεν έχει με την αρχική ερώτηση, του ποσοστού
επίτευξης του διδακτικού στόχου….

Το ανέφερα, διότι θεωρώ αυτήν την περίοδο επιστροφής στην κανονικότητα, ως την πλέον επικίνδυνη….και αυτό το γράφω
ως μπαμπάς που αφήνει το γιο του σχολείο και βλέπω
τους άλλους γονείς “χαλαρούς” να δημιουργούν πηγαδάκια…
Επιπλέον, η αίσθηση που κυριαρχεί υποσυνείδητα είναι ότι
“αφού έκλεισα ημερομηνία για την πρώτη δόση εμβολιασμού
μέσα στο Μάιο, καθάρισα για το καλοκαίρι….”
Εγώ Στάθη, αυτό εισπράττω…. ενώ σχολείο στα τμήματα των 24
μαθητών, δεν σου κρύβω πως περιορίζομαι να κινούμαι
μόνο περιμετρικά του πίνακα, αποφεύγοντας να βαδίζω
ανάμεσα στα θρανία, κάτι που συνήθιζα…

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Γιάννη, αν με ρώταγαν πριν την επιστροφή στο ρεαλισμό της τάξης,
θα έλεγα ποσοστό γύρω στο 60%…. τουλάχιστον αυτό πίστευα και
ήθελα…. Δεν θέλω να γράψω τώρα περισσότερα, για να μην προκαταβάλω

Ξενοφών Στεργιάδης
2 μήνες πριν

Καλησπέρα, εγώ θα απαντήσω στην ερώτηση “ποιά η ποσότητα διδακτέας ύλης που καλύπτεται ανά διδακτική ώρα με εξ αποστάσεως διδασκαλία σε σχέση με την αντίστοιχη στη δια ζώσης”.Όχι περισσότερο από 50%. Ανεξάρτητα από το επίπεδο του τμήματος ακόμη και στην ευνοϊκότερη περίπτωση που το ακροατήριο είναι διαρκώς προσηλωμένο στη διδακτική διαδικασία.