Πλούσια τα ελέη της άσκησης Αρτέμιε, μπράβο!!!
Μια τέτοιας λογικής άσκηση μπορεί να τεθεί, όπου εξετάζονται αρκετά πράγματα.
Το μέγιστο βεληνεκές θα μπορέσουν να το υπολογίσουν, αν ξέρουν την αντίστοιχη άσκηση του σχολικού στα ρευστά.
Να είσαι καλά.
Τελευταία διόρθωση1 έτος πριν από Πρόδρομος Κορκίζογλου
Προδρομε καλημέρα. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Οι μαθητές μου δυσκολεύτηκαν πάντως, όχι στο μέγιστο βεληνεκές αλλά στην απόδειξη της ΑΑΤ επειδή και τα δύο ελατήρια είχαν αρχική παραμόρφωση.
Το σχόλιο μου μπορείς να το ανεβάσεις.
Σε ευχαριστώ.
Τελευταία διόρθωση1 έτος πριν από Διονύσης Μάργαρης
Καλημερα σας!Πολυ καλη ασκηση,συγγνωμη για την επισημανση,αν θα ηταν ευκολο,στην δευτερη φωτογραφια δυσκολευει λιγο η αναγνωση του ερωτηματος.Συγγνωμη και παλι και σας ευχαριστουμε για την συμβολη στην προσπαθεια μας!
Πλούσια τα ελέη της άσκησης Αρτέμιε, μπράβο!!!
Μια τέτοιας λογικής άσκηση μπορεί να τεθεί, όπου εξετάζονται αρκετά πράγματα.
Το μέγιστο βεληνεκές θα μπορέσουν να το υπολογίσουν, αν ξέρουν την αντίστοιχη άσκηση του σχολικού στα ρευστά.
Να είσαι καλά.
Απάντηση από Αρτέμιο Σαράντη:
Προδρομε καλημέρα. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Οι μαθητές μου δυσκολεύτηκαν πάντως, όχι στο μέγιστο βεληνεκές αλλά στην απόδειξη της ΑΑΤ επειδή και τα δύο ελατήρια είχαν αρχική παραμόρφωση.
Το σχόλιο μου μπορείς να το ανεβάσεις.
Σε ευχαριστώ.
Καλημερα σας!Πολυ καλη ασκηση,συγγνωμη για την επισημανση,αν θα ηταν ευκολο,στην δευτερη φωτογραφια δυσκολευει λιγο η αναγνωση του ερωτηματος.Συγγνωμη και παλι και σας ευχαριστουμε για την συμβολη στην προσπαθεια μας!