Η κεντρομόλος επιτάχυνση στην οριζόντια θέση

Μια σφαίρα κινείται, με τη βοήθεια αβαρούς μη εκτατού νήματος, σε κατακόρυφη κυκλική τροχιά, όπως στο σχήμα.
Η ταχύτητα στην κατώτερη θέση Δ έχει μέτρο διπλάσιο από το μέτρο της ταχύτητας στην ανώτερη θέση Α.
Αν g η επιτάχυνση της βαρύτητας,

i) Tο μέτρο της ταχύτητας στην ανώτερη θέση είναι

Συνέχεια (Word)

Συνέχεια (Pdf)

(Visited 447 times, 2 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
6 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Βαγγέλης Κουντούρης
7 ημέρες πριν

καλησπέρα σε όλους
πολύ καλή άσκηση Ανδρέα, αλλά…
προχώρησα λίγο ακόμη και βρήκα ότι η τάση του νήματος κάτω είναι 19mg/3
ίνα πληρωθεί το ρηθέν άσκησης που είχε μεγάλο “σουξέ” παλιά:
η διαφορά των τάσεων του νήματος κάτω-πάνω είναι 6mg

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Καλησπέρα Ανδρέα.
Μπράβο σου που αναδεικνύεις θέμα που παραδόξως είναι εκτός ύλης από τη Β θετ.κατευθ., αλλά η λογική της .. εντός ύλης της Γ!!!
Η κοπτοραπτική στο φόρτε της!
Πολύ καλή άσκηση, που αναδεικνύει την μη οριακή ανακύκλωση.
Πολλοί μαθητές μαθαίνουν για την οριακή ανακύκλωση, και δεν ασχολούνται με την μη οριακή.
Υποθέτω ότι επίτηδες έδωσες έτσι τα δεδομένα, ώστε να αναδείξεις αυτό!
Να είσαι καλά.

Μανόλης Μαργαρίτης
6 ημέρες πριν

Πολύ καλή Ανδρέα εύγε , ειναι βασική άσκηση που πρέπει να διδαχτεί.
Φέτος ασχοληθήκαμε αρκετά με τα παιδιά της Β με παρόμοια θέματα για να είναι προετοιμασμένα . Στη Β κατευθυνση με το webex έγινε καλύτερη δουλεία από δια ζωσης διότι το 25% των παιδιων που θα συνεχίσουν στη θετική Γ, μπορούσαν να παρακολουθήσουν καλύτερα και με προσήλωση απαλλαγμένα από τη περιρρέουσα
αδιαφορία των υπολοίπων ,σχιζοφρενικό μεν αληθινό δε.

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
6 ημέρες πριν

Καλημέρα Ανδρέα.
Πολύ καλό θέμα και μακάρι οι μαθητές της Β΄ να το πρόσεχαν, αντί να έχουν αρχίσει να διαβάζουν την ύλη της Γ, αδιαφορώντας για την ύλη τους…
Όσο γι΄ αυτήν την “περιρρέουσα αδιαφορία” που αναφέρει ο Μανόλης, τι να πει κανείς;