Subscribe
Ειδοποίηση για
13 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
1 μήνας πριν

Καλησπέρα Μερκούρη.
Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση…

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Μερκούρη και Διονύση.
Είναι καλόγουστα θέματα.
Μπορεί να υπάρχουν επιφυλλάξεις για την ταλάντωση ενός επιπλέοντος κυλίνδρου (τρύπα στο νερό) όμως τα θέματα απέχουν των ημετέρων.

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
1 μήνας πριν

Καλησπέρα Γιάννη.
Μόλις ολοκλήρωσα την ανάγνωση.
Και μένα μου κτύπησε η ταλάντωση του ορθογωνίου, αλλά πράγματι είναι καλόγουστα και, για να συνδέουμε τις δημοσιεύσεις, έχουν και χαρακτηριστικά σύμφωνα και με την πρόταση του κ. Καλκάνη, εδώ.

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Θα διαβάσω την πρόταση του καθηγητή τώρα.

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Πάντως ας πω ότι τα θέματα μου έκαναν καλή εντύπωση για το ύφος τους και την απουσία υπερπαραγωγών. Δεν με επηρέασε η ύπαρξη ενός πειραματικού θέματος, το οποίο μάλιστα μου άρεσε λιγότερο από τα άλλα θέματα.

Βασίλης Δουκατζής
Διαχειριστής
1 μήνας πριν

Καλησπέρα και από μένα!
Να πω την αλήθεια τα θέματα δεν μου αρέσαν, για τεστ στην ώρα του μαθήματος να δούμε τι έχουν καταλάβει οι μαθητές την προηγούμενη της παράδοσης καλά είναι (προφανώς όχι όλα μαζί σε ένα τεστ αλλά τμηματικά στο κάθε αντικείμενο).
Με τέτοια θέματα στην Ελλάδα και με την προπόνηση που κάνουν τα παιδιά εδώ, θα είχαμε τεράστια συσσώρευση στο 20.
Δεν είμαι υπερ των υπερπαραγωγών, αλλά των “έξυπνων” θεμάτων. Επίσης δεν είμαι
υπερ της άποψης να χωρέσουμε τα πάντα σε ένα διαγώνισμα. Ας γείρει η πλάστιγγα
φέτος υπερ του ΗΜ, του χρόνου υπερ των κρούσεων υπερ των ρευστών κτλ γιατί θα
πρέπει κάθε χρόνο να έχουμε 4ο με στερεό;
Για το πειραματικό μέρος δεν έχω άποψη. Πιστεύω πως θα πρεπε να γίνονται πειράματα, τώρα ως προς την εξέταση δεν ξέρω….
Τέλος πάντων να μην πλατειάζω κάθε χρόνο τα θέματα της Κύπρου μου αφήνουν την ίδια αδιάφορη γεύση. 

Βαγγέλης Κουντούρης

καλησπέρα σε όλους
μία ανάγνωση έκανα στα θέματα, έχουμε σημαντικές διαφορές στην εξεταζόμενη ύλη
πρόχειρα σχόλια
μου φάνηκαν πολλά
στο 4 θα έπρεπε να σημειώνονται το (τα) 0 στο σημείο τομής των αξόνων και, κανονικά, πού είναι τα “+” και πού τα “-”
στο 10 εκτιμώ ότι αυτό δεν γίνεται
το 7 μου άρεσε
το 13 μου άρεσε
στο 14 δεν “πιάνω” πώς είναι τοποθετημένοι οι μαγνήτες, δεν θα ήταν καλύτερα ένα πεταλοειδής μαγνηήτης;
στο 15 έπρεπε να δίδεται ότι το νέο y είναι μικρότερο από το L

βέβαια και συμφωνώ με τον Μερκούρη και γράφω την πρότασή του για τρίτη φορά: “μέσα από τον συνεχή έλεγχο προφανώς ”,
έχω γράψει πολλές φορές: η φράση “υποχρεωτικά πειράματα” τί άλλο μπορεί να σημαίνει παρά υποχρεωτικά, δηλαδή τμήμα της διδακτέας ύλης;
πώς νομιμοποιείται ο συνάδελφος να μην τα πραγματοποιεί έστω ως επίδειξης (εκτός της εξαίρεσης των εξαιρέσεων, στο κάτω Αγαθονήσι, που δεν υπάρχει κιόλας) αφού μπορεί να τα δανειστεί και από το τοπικό ΕΚΦΕ;
πώς νομιμοποιείται ο Διευθυντής του Λυκείου, ο τοπικός Σχολικός Σύμβουλος και ο Προϊστάμενος του Γραφείου να μην παρεμβαίνουν;
θα μπορούσε, αντίστοιχα, να μην διδάξει κάποιος την πλαστική κρούση;
με την ευκαιρία επαναφέρω για πολλοστή φορά την πρότασή μου: ξαναγράφεται σχολικό βιβλίο Φυσικής Λυκείου, και των τριών τάξεων, ένα, που περιέχει τη διδακτέα, και μόνο, ύλη, με ενσωματωμένα στην κατάλληλη θέση επιλεγμένα, υποχρεωτικά, πειράματα, αυτό το βιβλίο εξετάζεται στις Πανελλήνιες

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα παιδιά.
Ίσως οι θέσεις για τα πειράματα στο Λύκειο ταιριάζουν εδώ:

Μανόλης Μαργαρίτης
1 μήνας πριν

Τα θέματα δεν μοιάζουν με θέματα εξετάσεων , πιο πολύ θυμίζουν φύλλο εργασίας ή κάποιο διαγνωστικό τεστ γ λυκείου κατά την επιστροφή από διακοπές χριστουγέννων, κατι τέτοιο.

Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος

Καλημερα σε ολους. Αυτο που μου αρεσει ειναι οτι το κυκλωμα της Ερωτησης 10 το ονομαζει Βρόχο, που σημαινει θηλιά και οχι Βρόγχο, οπως το ονομαζουν οι περισσοτεροι Έλληνες,που ειναι μερος του αναπνευστικου συστηματος του ανθρωπου και δεν εχει καμμια σχεση με ηλεκτρικα κυκλωματα.

Τελευταία διόρθωση1 μήνας πριν από Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος
Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
1 μήνας πριν

Καλημέρα Κωνσταντίνε.
Ένας μικρός κυκλικός αγώγιμος βρόγχος έχει αντίσταση R. Ο βρόγχος είναι αμελητέας μάζας και κινείται με σταθερή ταχύτητα U κατά μήκος του άξονα ενός κυλινδρικού πηνίου πεπερασμένου μήκους και κυκλικής διατομής. Ο άξονας του πηνίου τέμνει κάθετα το επίπεδο του βρόγχου και διέρχεται από το κέντρο του. Ο βρόγχος τη χρονική στιγμή t=0 βρίσκεται στο εσωτερικό και στο κέντρο του πηνίου. Το πηνίο διαρρέεται από σταθερό ρεύμα και δημιουργεί μαγνητικό πεδίο τόσο στο εσωτερικό του, όσο και στο εξωτερικό του. Δίνεται η γραφική παράσταση της μαγνητικής ροής Φ η οποία διέρχεται από το βρόγχο σε συνάρτηση με το χρόνο t.
comment image

Σχεδιάστε ποιοτικά την εξάρτηση από τον χρόνο των ακολούθων μεγεθών:
α) της ΗΕΔ που αναπτύσσεται στο βρόγχο
β) της ισχύος που καταναλίσκεται στο βρόγχο και
γ) της εξωτερικής δύναμης που ασκείται επί του βρόγχου. Σχεδιάστε ένα απλό σχήμα όπου να φαίνεται η διεύθυνση και η φορά της δύναμης αυτής κατά μια χρονική στιγμή και δικαιολογείστε την απάντησή

Εξετάσεις 1993

Στη συνέχεια  ήρθε διόρθωση μιλώντας για «βρόχο».

Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Καλημέρα Διονύση. Σχεδόν σε κάθε σειρά την έχουν τη λέξη οι αθεόφοβοι. Μάλλον για να το εμπεδώσουμε.