Πέντε Β Θέματα Στο Επαγωγικό Φαινόμενο

Αφιερωμένο στους μαθητές της Γ τάξης που κάτω από αντίξοες συνθήκες, φετινές και περσινές, δίνουν εξετάσεις από αύριο.

Σε pdf και σε Word

Καλή δύναμη και επιτυχία

(Visited 1,641 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
4 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Βασίλειος Μπάφας
1 μήνας πριν

Κωνσταντίνε πολύ ωραία εργασία.
Σε ευχαριστούμε για τα θέματα.

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης
1 μήνας πριν

Καλημέρα Κωνσταντίνε. Άψογη παρουσίαση των θεμάτων, που θα μπορούσαν να είναι και 5 ξεχωριστές αναρτήσεις. Είχα ασχοληθεί και εγώ με το ΔΕΥΤΕΡΟ, στην
Πειράματα επαγωγής με πλαίσιο και ευθύγραμμο αγωγό
Θα ήθελα μόνο να παρατηρήσω ότι η έννοια δεξιόστροφη και αριστερόστροφη ΗΕΔ και παράσταση με καμπύλο βέλος από το (-) προς το (+) δεν είναι και πολύ γνωστή στους μαθητές, αλλά εύκολα συσχετίζεται με το επαγωγικό ρεύμα που προκαλεί σε κλειστό κύκλωμα.
Ως “οπαδός” του εμβαδικού διανύσματος, περιττό να πω πόσο συμφωνώ με τη χρήση του στην “Χωρίς Λόγια” λύση.
Να είσαι καλά!

Τελευταία διόρθωση1 μήνας πριν από Ανδρέας Ριζόπουλος
Διονύσης Μητρόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Κωνσταντίνε, καλημέρα σε όλους,

Κωνσταντίνε συγχαρητήρια για τα θέματα!

Με την ευκαιρία, βλέπω ότι χρησιμοποιείς τους προσδιορισμούς “δεξιόστροφη / αριστερόστροφη φορά”, ως συνώνυμους των “ωρολογιακή / αντιωρολογιακή”.
Το ίδιο έχω παρατηρήσει και στις αναρτήσεις άλλων συναδέλφων.

Ίσως θα έπρεπε συνάδελφοι να κάνουμε μια σχετική συζήτηση, κατά πόσον οι προσδιορισμοί αυτοί ορθά χρησιμοποιούνται κι αν είναι ξεκάθαρη η σημασία τους και στους μαθητές.

Τελευταία διόρθωση1 μήνας πριν από Διονύσης Μητρόπουλος