Subscribe
Ειδοποίηση για
11 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Παναγιώτης Κουτσομπόγερας

Γειά σου αγαπητέ Διονύση, πολύ οργανική αν συμφωνείς ! Σε ευχαριστούμε για τα θέματα.

Θοδωρής Βαχλιώτης
1 μήνας πριν

Καλησπέρα κι από εμένα. Ευχαριστούμε Διονύση. Παναγιώτη στην Κύπρο στη Γ λυκείου νομίζω κάνουν ΜΟΝΟ ΟΡΓΑΝΙΚΗ. Σε μεγαλύτερο βάθος, ναι, με φασματοσκοπία, ναι, με πείραμα, ναι, αλλά μόνο οργανική. Εμείς κάνουμε διαμοριακές-ωσμωτική-θερμοχημεία-χημική κινητική-χημική ισορροπία-ιοντική ισορροπία-δομή ατόμου-ΠΠ-οξειδοαναγωγή-οργανική!!!!! Έλεος, λυπηθείτε μας!

Θοδωρής Βαχλιώτης
1 μήνας πριν

Σας παρακαλούμε, κάντε κάτι με την ύλη! Δεν μπορεί να διδάσκεται ΟΛΗ η χημεία στη γ λυκείου που είναι τάξη Πανελλαδικών εξετάσεων. Βοηθήστε μας!

Παναγιώτης Κουτσομπόγερας
Απάντηση σε  Θοδωρής Βαχλιώτης

Συμφωνώ αγαπητέ Θοδωρή.

Γιώργος Μαρνέρης
1 μήνας πριν

Καλησπέρα και από μένα.Αν φετος με το καλο η χρονιά παει κανονικά τοτε μαθητες καθηγητες θα είναι πολυ δύσκολο εως αδυνατο να διαχειριστούμε με καποια συνέπεια όλη αυτη τη χαοτική υλη.Ας ελπίσουμε η χρονιά νά πάει κανονικα και κάτι να.γινει με.την.υλη.

Θοδωρής Βαχλιώτης
1 μήνας πριν
Απάντηση σε  Γιώργος Μαρνέρης

Γεια σου Γιώργο. Πραγματικά, με αυτήν την ύλη βλέπω εφιάλτες! Δε μπορεί ούτε να διδαχθεί από εμάς ούτε να αφομοιωθεί αυτό το πράγμα από τους μαθητές. Ελπίζω κάποιος υπεύθυνος να ακούει μπας και γίνει τίποτα. Μιλάμε για ύλη που θέλει 1,5-2 χρόνια για να διδαχθεί με αξιοπρέπεια και να γίνει κατανοητή από τους μαθητές στο βάθος που απαιτούν οι εξετάσεις.

Γιώργος Μαρνέρης
1 μήνας πριν

Γεια σου Θοδωρή.Δεν περναει μερα που να μη με απασχολει πως θα βγει ολη αυτη η.υλη .Απλα δεν βγαίνει αν επιχειρήσει κανείς να τη κάνει σωστα και βέβαια νά κάνει και ενα σημαντικό αριθμό συνδυαστικών θεμάτων πού προκύπτουν από ολα αυτα τά κεφαλαια.Ειναι επιτακτική ανάγκη η μείωση υλης.

Θοδωρής Βαχλιώτης
1 μήνας πριν

Κοίταγα τώρα την ύλη που δίναμε εμείς με τις δέσμες από το βιβλίο του Σακελλαρίδη. Ήταν πράγματι μεγάλη, αλλά: Η θεωρία στο βιβλίο ήταν πολύ λιγότερη. Η χημική ισορροπία π.χ. ήταν 5 σελίδες και η ιοντική 14! Χημική κινητική 11 σελίδες και θερμοχημεία μόνο 2 σελ ενσωματωμένη στη χημική κινητική! Τα θέματα ήταν τελείως διαφορετικά. Δύο θέματα μόνο θεωρία-ιστορία από το βιβλίο και 2 προβλήματα. Τέλος. Δεν υπήρχαν ερωτήσεις κρίσεως που να απαιτούν κατανόηση εννοιών και φανομένων σε βάθος και δεν υπήρχαν πολλά ερωτήματα στα θέματα Γ και Δ όπως τώρα.

Ψαρουδάκης Νίκος
1 μήνας πριν
Απάντηση σε  Θοδωρής Βαχλιώτης

Εντελώς διαφορετικο στυλ εξέτασης Θοδωρή. Την δική μου χρονιά της αρωγής και ευδοκίμησης, θεμα θεωρίας ήταν η διατύπωση της αρχής Le Chatelie και το δύσκολο ερώτημα στο 4ο θέμα ήταν μια απλη περίπτωση επίδρασης κοινού ιόντος

Δήμος Φουνταλής
1 μήνας πριν
Απάντηση σε  Θοδωρής Βαχλιώτης

Επιπλέον, στη Β΄Λυκείου γίνονταν μια εισαγωγή στα κεφάλαια που θα συναντούσαν οι μαθητές στη Γ΄Λυκείου. Π.χ. αμφίδρομες αντιδράσεις και απόδοση κ.ά.

Θοδωρής Βαχλιώτης
1 μήνας πριν

Συνάδελφοι νομίζω συμφωνούμε, τουλάχιστον όλοι οι γράφοντες, ότι με τέτοια ύλη και τέτοιων απαιτήσεων θέματα στις εξετάσεις δεν βγαίνει. Ελπίζω αυτοί που έχουν επιφορτιστεί με τα των εξετάσεων (ύλη, θέματα) να δώσουν μια λύση από την επόμενη χρονιά. Επειδή όμως μέσω της θεματοδοσίας δεν ξέρω αν μπορεί να δοθεί λύση, ας δούνε τουλάχιστον την ύλη…