Θέματα Πανελλαδικών εξετάσεων στη Φυσική 2021

Τα σημερινά θέματα Φυσικής, θα αναρτηθούν εδώ, αμέσως μόλις ανακοινωθούν (μετά τις 10.00).

Τα θέματα εδώ  ή από εδώ.

Πρώτες απαντήσεις από το Βασίλη Δουκατζή εδώ και το τελευταίο ερώτημα εδώ.

Τα θέματα σε Word. Μια προσφορά του Χρήστου Τσουκάτου, τον οποίο ευχαριστώ.

Οι απαντήσεις από τον Κώστα Ψυλάκο εδώ και από τον Δημήτρη Παπαδόπουλο εδώ.

Ενδεικτικές λύσεις με μοριοδότηση, από βαθμολογικό κέντρο, εδώ.

(Visited 45.717 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
314 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Γεια σας παιδιά.
Η θεωρία περιορίζεται στο Α΄ θέμα.
Στη συνέχεια έχουμε 7 (τουλάχιστον) ασκήσεις.
Στο Β3 προσφέρει κάτι η “εισαγωγή” και της πλαστικής κρούσης με τον λόγο των κινητικών ενεργειών;
Τα Γ και Δ είναι συρραφή ετερόκλητων ασκήσεων. Δεν είναι συνδυαστικές ασκήσεις αλλά “συνδυαστικές”. Υβρίδια όπως οι ταινίες που προσπαθούν να συνδυάσουν το γουέστερν με την Αγκάθα Κρίστι. Τυλιχτό με κεμπάπ, κόκκινη σάλτσα και παγωτό φράουλα.
Η εξυπνάδα παρέα με τη Φυσική, πήγαν για μπάνιο.
Υ.Γ.
Μπορώ εύκολα να μεγαλώσω κι ‘αλλο τις εκφωνήσεις ώστε να απαιτούνται 3/4 για την πρώτη τους ανάγνωση.

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Η θεωρία περιορίζεται στο Α΄ θέμα.
Στη συνέχεια έχουμε 7 (τουλάχιστον) ασκήσεις.”

Συμφωνώ Γιάννη

Τα προβλήματα του σχολικού 4.58 μετατρέπονται σε “εύκολα” Β1, γιατί η χρονιά
τσούλησε απόλυτα ομαλά

Άγγελος Στεφανίδης

Πολυ σωστη και ευστοχη η τοποθετηση σου Γιαννη. Ειναι ξεκαθαρο πλεον οτι δεν υπαρχει “φιλοσοφια” στην επιλογη των θεματων. Ο μονος παραγοντας ειναι ο βαθμος δυσκολιας απο θεμα χρονου, ειτε απο ανουσια (απο φυσικης σημασιας) ερωτηματα με μπολικες μαθηματικες πραξεις….. θα θυμισω την ευστοχη τοποθετηση καποιου συναδελφου (να με συγχωρεσετε δε θυμαμαι) οτι θα επρεπε να μιλαμε περι πολλων ερωτηματων -μικρων ασκησεων. Αφου ουτως η αλλως ο διαχωρισμος σε θεματα Β, Γ και Δ ειναι καθαρα τυπικος.

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Άγγελε ήμουν ένας από αυτούς που πρότειναν περισσότερα θέματα.
Πρότεινα 7 θέματα.

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Όμως και οι θεματοδότες, αλλά (φευ) και πολλοί συνάδελφοι, προτιμούν “Το νήμα που κόβεται”.

Μιχαήλ Τρούλιαλης
1 έτος πριν

Αναρωτιέμαι αν αυτοί που βάζουν τα θέματα έχουν καταλάβει ακριβώς τη διαφορά που πρέπει να έχουν τα θέματα Β, το θέμα Γ και το θέμα Δ. Δηλαδή μου μοιάζει σαν να βρίσκουν ένα πρόβλημα και να λένε “ας βάλουμε το 1ο ή το 2ο ερώτημα του σαν θέμα Β”.

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Μιχαήλ Τρούλιαλης

Συμφωνώ Μιχάλη.
Είναι η εύκολη οδός. Ότι δεν περάσει σαν Γ ή Δ μετατρέπεται σε Β.
Έτσι βρεθήκαμε με ένα Β που όχι μόνο είναι άσκηση, αλλά έχει και δύο σκέλη (ελαστική και πλαστική).

Αποστόλης Παπάζογλου
Αρχισυντάκτης

Ένα πρώτο σχόλιο: Πάρα πολλά θέματα για ακόμη μια φορά, χωρίς ουσία. Συμφωνώ με το Γιώργο Παναγιωτακόπουλο, ότι η έκφραση: “το σώμα Σ3 συγκρούεται… για πρώτη φορά με το Σ2 … στη ΘΦΜ” είναι άκρως προβληματική. Χρειάστηκα 1,5 ώρα να τα γράψω χωρίς πολλά σχήματα, κάνοντας αρκετά αριθμητικά λάθη. Οι μαθητές πόση ώρα θα χρειαστούν;

Βαγγέλης Κουντούρης

α, χα, Αποστόλη, δεν το είχε σχολιάσει κανείς αυτό το”για πρώτη φορά” νωρίτερα φαίνεται…

Αποστόλης Παπάζογλου
Αρχισυντάκτης

Συγγνώμη Βαγγέλη, δεν είχα δει το σχόλιό σου μέσα στη φούρια…

Ηλίας Νικολαΐδης
1 έτος πριν

Το γεγονός ότι δίνεται η τιμή της σταθεράς k στο Δ2, μήπως απαιτεί διερεύνηση για το αν είναι η πρώτη φορά που περνά από το ΦΜ;

Κωστας Πυροβολου
1 έτος πριν

Να απαντήσω κι εγώ από την πάσα του Γιάννη στο Διονύση
Επιλέγω το…δ δηλαδή μια μέρα εκφώνηση
η γνώμη μου λοιπόν είναι ότι έγινε αυτό για να η φωνάζει κανείς. Θα σου πει δεν έβαλα δύσκολα άρα γιατί διαμαρτυρία;
Ναι αλλά ήταν πολλά
Ε πανελλήνιες γράφεις…..
Βασίλη που τις έχεις ανεβάσει;
Όσο για τα τσίπουρα τώρα είναι αργά. Πέρασε η ώρα πάμε για τις μπύρες!!!!
Καλά αποτελέσματα σε όλα τα παιδιά

Χριστόφορος Κατσιλέρος
Αρχισυντάκτης

Γεια σε όλους και πάλι.
Υπερβολικά σε έκταση. Είναι στη νοοτροπία “δύσκολα δε θέτε , συνδυαστικά τα βρίσκετε πολύ , τι θέτε; πάρτε συρραφές……”. Ναι αλλά τα παιδιά θα γράφουν σαν τρελά…….με κίνδυνο πολλών αριθμητικών σφαλμάτων……”Εμ……..τι θέλετε πια; ότι χάνουμε σε δύναμη κερδίζουμε σε απόσταση ….και το αντίθετο…..”

Η Φυσική πήγε περίπατο……..(που λέει κι ο Γιάννης Κυριακόπουλος)…….ζήτω η στενογραφία…….

Και μια ερώτηση……τέτοια ώρα τέτοια λόγια…….Ποιά η φυσική σημασία του ερωτήματος Γ4;

Τελευταία διόρθωση1 έτος πριν από Χριστόφορος Κατσιλέρος
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Μια εικόνα που εκφράζει τα θέματα:
comment image

Θα τα εξέφραζε περισσότερο αν πρόσθεταν παγωτό φράουλα και σαντιγύ στο εικονιζόμενο κατασκεύασμα.

Δημήτρης Αγαλόπουλος

Γιάννη η εικόνα μαρτυρά και την …γευση των θεματων!
Πριν λίγες μέρες την κατηγορία των θεμάτων αυτών την ονόμασα…σουβλάκι απ’ ολα..λάθος μου! Το σουβλάκι έχει γεύση..εδώ τα νήματα κόβονται και οι διακόπτες ανοιγοκλεινουν με συγχρονισμους τέτοιους που προκύπτουν Χόλιγουντιανες υπερπαραγωγες!
Υ.Γ:3 Νήματα και 3 διακοπτες..τυχαίο;…δεν νομιζω!
Κάποιος μας κοροϊδεύει..όχι πάντως η φυσική ! Μάλλον οι φυσικοί..

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Δημήτρη έχασα κατά κράτος.
Στην ημετέρα υπερπαραγωγή “Το νήμα που κόβεται” κόβω ένα νήμα σε κάθε “επεισόδιο”. Εδώ έκοψαν τρία!!
Και εις ανώτερα.
Του χρόνου θα κόψουν τέσσερα και θα σπάσουν το ρεκόρ.

Δημήτρης Αγαλόπουλος

Σειρά έχουν οι διακόπτες…Μόλις ξεκινησαν..

Δημήτρης Παπαδόπουλος

Βαρυστομαχιάζεις όσο να ναι…

Χριστόφορος Κατσιλέρος
Αρχισυντάκτης

Βρίσκω το αβγουλάκι λίγο υπερβολή, κατά τα άλλα είναι ελαφρύ γεύμα

Αποστόλης Παπάζογλου
Αρχισυντάκτης

Το ίδιο ακριβώς περιέγραψα Γιάννη σε συνάδελφο, που με ρώτησε πώς ήταν τα θέματα…

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα συνάδελφοι. Καλή επιτυχία στα παιδιά και καλή δύναμη σε όσους θα βαθμολογήσουν αυτά τα θέματα, μέσα στον καύσωνα, στις γνωστές συνθήκες υγιεινής που έχει εξασφαλίσει το Υπουργείο και κάτω από την πίεση του χρόνου, αφού είμαστε τελευταίοι και καταϊδρωμένοι…
Θέμα Α: όπως θα έπρεπε, καθαρή θεωρία.
Θέμα Β: θέλουν αρκετή δουλειά. Στο Β3 πλάγια και μάλιστα ελαστική, που δεν τη δουλεύουν και πολύ οι μαθητές, αλλά εντάξει, διαγωνισμός είναι…
Θέμα Γ: Συρραφή…πλούσια σε διακόπτες που ανοιγοκλείνουν την κατάλληλη στιγμή!
Θέμα Δ: Κλασσική Υπερπαραγωγή ευτυχώς με μόνο 2 νήματα που κόβονται ταυτόχρονα και ένα 3ο για μετά(να δεις τι σου ‘χω για μετά …που λέει και ο καλλιτέχνης!)
Μου πήρε 1,5 ώρα για να τα λύσω, λαχανιάζοντας…, με κανα δυο αριθμητικά…

Βασίλειος Μπάφας
1 έτος πριν

Γειά σας και πάλι.
Πολλά θέματα.
Από παιδαγωγική άποψη, αφού ζήτησαν και δύναμη από άξονα το Δ1 πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι Δ5. Αναμένω την κόρη.

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Βασίλειος Μπάφας

Βασίλη καλά αποτελέσματα, αλλά με τέτοιον μπαμπά σίγουρα θα είναι…καλά!

Χριστόφορος Κατσιλέρος
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Βασίλειος Μπάφας

Καλά αποτελέσματα Βασίλη!!!

Χριστόφορος Κατσιλέρος
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Σ΄ευχαριστώ πολύ Διονύση! Να είσαι καλά!

Χριστόφορος Κατσιλέρος
Αρχισυντάκτης

Συνοπτικές (;;;!!!) λύσεις εδώ

Καλά αποτελέσματα σε μαθητές και διδάσκοντες!!!

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Γεια σου Χριστόφορε. Ευχαριστούμε για τις απαντήσεις. Καλά αποτελέσματα στο παιδί!

Τελευταία διόρθωση1 έτος πριν από Ανδρέας Ριζόπουλος
Χριστόφορος Κατσιλέρος
Αρχισυντάκτης

Γεια σου Ανδρέα. Σ΄ευχαριστώ πολύ.

Τελευταία διόρθωση1 έτος πριν από Χριστόφορος Κατσιλέρος