Στα “άδυτα” του Βαθμολογικού Κέντρου Χανίων.

– Εδώ βαθμολογούν τα γραπτά των Πανελληνίων

Σε όλες και σε όλους τους συναδέλφους που δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους εν μέσω «κυνικών καυμάτων» για να λειτουργήσουν  άψογα τα βαθμολογικά κέντρα σε όλη τη χώρα.

Ευτυχώς στα Χανιά , σε μια από τις δυο αίθουσες που βαθμολογείται η Φυσική υπάρχει κλιματιστικό.

Με την ευκαιρία μεταφέρω μια πρόταση :

Να γίνει το ψαλίδι έμβλημα της φυσικής και των φυσικών στην Ελλάδα.

Να το υιοθετήσει πρώτα η ΕΕΦ που τόσο λάτρεψε τα φετινά ψαλίδια,  αλλά και τα πανεπιστημιακά τμήματα μιας και οι εκπρόσωποί τους συμμετείχαν στην  ΚΕΕ.

Κι εμείς στα σχολεία,   αφού πρώτα σφραγίσουμε τα εργαστήρια ΦΕ με βουλοκέρι να κρεμάσουμε  έξω  στην πόρτα  ψαλίδια διαφόρων ειδών και χρωμάτων.

Άλλωστε τα εργαστήρια τι έχουν να προσφέρουν στην φυσική των ψαλιδιών;

Και τρεις προτάσεις προς συναδέλφους φυσικούς:

  1. Ασχοληθείτε λίγο παραπάνω με την ενέργεια.

Όχι τυπολατρικά αλλά ουσιαστικά.

Υπάρχουν καλά γραπτά που χάνουν το Γ4.

2. Ασχοληθείτε με την ουσία και τους ορισμούς των φυσικών μεγεθών λίγο περισσότερο.

Είναι κρίμα που αρκετά καλά γραπτά χάνουν το Α3.

3. Και τέλος,  πείτε στα παιδιά , πως ότι γράφει το σχολικό βιβλίο δεν χρειάζεται απόδειξη στις εξετάσεις.

Μέσα σ’ αυτό τρελό κυνήγι του χρόνου ,  είναι σε βάρους τους να κάθονται να αποδεικνύουν πχ ότι Εεπ = Bul ή ότι κατά την ελαστική κεντρική κρούση δυο σωμάτων με ίσες μάζες ανταλλάσσουν ταχύτητες.

«Μου μεταφέρει το άγχος του»

μου είπε μια συνάδελφος κατά τη συζήτηση ενός γραπτού που ήταν φανερό ότι ο μαθητής που υπήρχε πίσω απ’ τα καφέ αυτοκόλλητα , έτρεχε να προλάβει να τα γράψει όλα.

Γιατί τέτοια μοχθηρότητα ρε συνάδελφοι της ΚΕΕ;

Το άρθρο ΕΔΩ

(Visited 2,127 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
17 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Είναι περιττό το να σου πω ότι είσαι ωραίος.
Θα επιχειρήσω να απαντήσω στο:
Γιατί τέτοια μοχθηρότητα ρε συνάδελφοι της ΚΕΕ;
Ίσως όχι μοχθηρότητα Μανώλη. Ίσως είναι θέμα “πίστης”.
Πιστεύουν εις μίαν Γκαούσιαν. Αυτή είναι ιδιαιτέρως αμαρτωλή.
Η Γκαούσιαν και οι αμαρτίες της.
Οι θεματοδότες ενστερνίζονται όλα τα της επιστολής μου.

Το αποτέλεσμα το περιγράφεις καλά εσύ, εντυπωσιακά μάχιμος ακόμα.

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
3 μήνες πριν

Καλή δύναμη Μανώλη!

Βασίλειος Μπάφας
3 μήνες πριν

Καλησπέρα σε όλους. Καλή δύναμη Μανώλη!

Γρηγόρης Μπουλούμπασης

Καλησπέρα. Αρκετά ενημερωτικό το άρθρο για την διαδικασία της βαθμολόγησης.
Θέλω μόνο να επισημάνω κάτι για την διατύπωση << δεν υπάρχει οκτάωρο >> .
Ο κάθε βαθμολόγησης παίρνει ένα πακέτο γραπτών εργολαβικά δηλαδή μπορεί να το τελειώσει σε μια μέρα ή και σε τέσσερις μέρες Δεν εργάζεται κανείς υποχρεωτικά κανένα ωράριο, μπορεί να κάνει όσα διαλείμματα θέλει, να πάει σπίτι του να γυρίσει. Δεν νομίζω ότι θα άντεχε κανείς να εργαστεί κανονικό οκτάωρο, άντε και με διάλειμμα μισής ώρας, και αν κάποιος το κάνει σίγουρα θα είναι σε βάρος της βαθμολόγησης.
Ένιωσα την ανάγκη να αναφερθώ σε αυτό το ζήτημα γιατί στις μέρες μας γίνεται πολύ συζήτηση και όχι μόνο συζήτηση για το οκτάωρο γενικότερα στην εργασία.

Γρηγόρης Μπουλούμπασης
Απάντηση σε  Μανώλης Δρακάκης

Ευχαριστώ Μανώλη.

Βαγγέλης Κουντούρης

καλησπέρα σε όλους
γεια σου Μανώλη, σε χάσαμε…
περί της αναγκαιότητας των ψαλιδιών άμα λάχει
(από σχόλιό μου σε άλλον χώρο, απάντηση σε ερώτηση αν μπορούσαν να μη δοθούν το ημ και το συν της γωνίας))
“πιθανόν ναι, διαθέτουμε άφθονα νήματα, σώματα και ψαλίδια άλλωστε…
οριζόντιο νήμα, προς τα αριστερά, η μία άκρη στον άξονα και στην άλλη, περασμένη από άλλη τροχαλία με κρεμασμένο σώμα Σ4 γνωστής μάζας m4
φωνάζουμε έναν φίλο και του λέμε “πάρε ψαλίδια και όπου υπάρχουν νήματα κόψτα με τη μία”…”

Τσιγαρίδης Κωνσταντίνος

Καλησπέρα και καλή δύναμη!
Μια ερώτηση, όταν παρακολούθησα πέρσι τις επιμορφώσεις στην αρχή της χρονιάς μας είχαν μεταφέρει ότι πρέπει οι μαθητές να αποδείξουν το Εεπ=Bul καθώς δε βρίσκεται στο τεύχος Α του σχολικού. Άλλαξε κάτι φέτος;

Τσιγαρίδης Κωνσταντίνος
Απάντηση σε  Μανώλης Δρακάκης

Σε ευχαριστώ Μανώλη. Φέτος απείχα λόγω ενός προσωπικού θέματος οπότε δεν έχω εικόνα αλλά όπως λες οι λύσεις από την ΚΕΕ δεν ήθελαν την απόδειξη. Εύχομαι καλή δύναμη στη βαθμολόγηση και καλά αποτελέσματα.

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Μανώλη, τυχεροί οι έχοντες κλιματιστικά…. εμείς διορθώναμε με τον ανεμιστήρα
οροφής να μας συνοδεύει και ηχητικά…..γκρρ, γκρρ, γκρρ……
Στα λίγα γραπτά που διόρθωσα
Α3 ποσοστό αποτυχίας 50%
Βαθμολογίες >=80/100: ποσοστό 33,3%
Δύσκολο να επιτευχθεί η Γκαούσιαν στην οποία αναφέρεται ο Γιάννης
Εκτιμώ πως θα υπάρξουν δύο κορυφές, μία σε βαθμολογίες κάτω από τη βάση
και μία σε βαθμολογίες >=80/100
Στην πρώτη θα συσσωρευτούν μαθητές που έκαναν μάθημα από την οθόνη
ενός κινητού….σε διαμέρισμα 70τμ τετραμελούς οικογένειας….
Στη δεύτερη μαθητές που είχαν την απαιτούμενη αυτοπειθαρχία να παρακολουθούν
διαδικτυακά τα μαθήματα ή την οικονομική δυνατότητα για άλλες λύσεις

Να καταθέσω και τη δική μου γνώμη για το Γ4
Ναι, βρήκα λάθη σε καλά γραπτά…Είμαι όμως βέβαιος, πως αν η ποσότητα
των θεμάτων ήταν 20% μικρότερη, θα το έλυναν σωστά….

Τι είχε προηγηθεί του Γ4;;;

Τρία προβλήματα, τα οποία βάφτισαν Β θέματα, το Β1 με τη βούλα του βιβλίου
Τι περισσότερο θα ζητούσαν σε θέμα Γ ρευστού από το Β2;;;;
με αριθμητικά δεδομένα καιι επιμέρους ερωτήματα, θα ήταν πολύ πιο φιλικό για τους μαθητές….
Άσε το Β3 και την ελαστικότητα της κρούσης που παραπλάνησε τουλάχιστον
τους μισούς μαθητές….και τους οδήγησε σε μακροσκελέστερη λύση….

Ξεκινά το Γ1, Γ2 με τις κουραστικές σχέσεις από τα εναλλασσόμενα και τη στιγμιαία ισχύ…..φυσικό μέγεθος τεράστιας εξεταστικής αξίας…..
Ανοιγοκλείνουν διακόπτες και γίνεται άσκηση επαγωγής με διαφορετικά
χαρακτηριστικά στο 0-2s από το 2-5s….Ερώτημα Γ3 που απαιτεί ουσιαστική κατανόηση και μετά ερώτημα Γ4 σε κύκλωμα που δεν είναι το απλούστερο ….και την υπερπαραγωγή του Θέματος Δ να περιμένει και να αγχώνει με τα Δ1 έως Δ5 ερωτήματα ….
Τα παιδιά έπρεπε να λύνουν χωρίς να έχουν ανάσες μεταξύ των ερωτημάτων….και παράλληλα η σκέψη τους να πηδά από το ένα γνωστικό αντικείμενο στο άλλο…..κάτι που εκτός από γνώσεις απαιτεί προπόνηση και εμπειρία που δεν συνάδει με την ηλικία τους……

Αυτό βέβαια στην ΚΕΕ, το ήξεραν πολύ καλά, αλλά μάλλον ήταν ο στόχος…
και η οδηγία…..και μάλλον οι λύτες βρέθηκαν εκεί μόνο για να επικροτήσουν,
ώστε να ξαναβρεθούν…..
εκτός και αν τα θέματα δεν τα έλαβαν στο σύνολό τους αλλά τα έλυναν αποσπασματικά…. όμως έτσι δεν σχηματίζεις εικόνα και δεν μπορείς
να έχεις άποψη…..

Δυστυχώς, η φυσική απογυμνώνεται από την ομορφιά της όταν αντικείμενο εξέτασης
είναι η ταχύτητα επίλυσης…..Δεν αρκεί να μάθεις να οδηγείς …πρέπει να οδηγήσεις με ταχύτητα σε δρόμο γεμάτο στροφές και τον γκρεμό δίπλα…..
Αυτό απαιτεί το σύστημα, αυτό “υπηρετούμε”…..
Την ευθύνη όμως την έχουν συγκεκριμένοι…..

Δημήτριος Μαριόλης
3 μήνες πριν

Εξαιρετικό άρθρο!