ακόμα και στο 2 + 2 =22;
ένα χιουμοριστικό βίντεο που ξεκινά
απ’ το εξωφρενικό για τα μαθηματικά
2+ 2 = 22
για να μπλοκάρει στο ενοχλητικό για τους φορείς της αξιολόγησης
2000$ + 2000$ = 22000$
εκτιμώ ότι η άρνηση συζήτησης για την Αξιολόγηση δεν αποτελεί την προσφορότερη τακτική στους παρόντες καιρούς, αφού παρά τις αδικίες που έχουμε διαπιστώσει, τουλάχιστον και ακόμα απ’ τις εφαρμογές της στην αξιολόγηση για «θέσεις αυξημένης ευθύνης»,
δεν πετυχαίνει τις κοινωνικές συμμαχίες που είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία της Εκπαίδευσης
απ’ την άλλη το δύο ετών χιουμοριστικό βίντεο «Εναλλακτικά Μαθηματικά», μπορεί να τραβάει τις καταστάσεις στα άκρα, «ποιητική αδεία»
κυρίως όμως αυτή η επιμελημένη και ακριβή παραγωγή,
όπως και η σχετική με την χάλκευση των κριτηρίων εισαγωγής στα “καλά” αμερικάνικα πανεπιστήμια απ’ το κανάλι Νέτφλιξ
επισημαίνουν ότι
κάτι σάπιο φαίνεται να υπάρχει στο βασίλειο της Αξιολόγησης και της Αριστείας
το 9 λεπτών βίντεο με τα αγγλικά να μην αποτελούν εμπόδιο
Με Ελληνικούς υποτίτλους.
καλησπέρα Γιάννη
όπως και να το κάνουμε το βίντεο που κοινοποίησες κερδίζει με τον υποτιτλισμό στα ελληνικά
εντυπωσιάζει όμως το ότι ο έλληνας μεταφραστής το χειρίζεται για να αναδείξει ότι:
παράθεμα απ’ την αρχή του βίντεο με τον ελληνικό υποτιτλισμό
σημείο των καιρών όχι μόνο πως ο ισχυρισμός 2 + 2 = 22
αποτελεί δείγμα εναλλακτικών μαθηματικών
αλλά και το ότι θα μπορούσε να αποτελέσει και ενδεχόμενο «καθαρής και ανόθευτης λογικής»
Εξαιρετικό!
Ερώτηση 2
α) Πόσο καλή είναι η αξιολόγηση των καθηγητών και πόσο κακοί καθηγητές είναι όσοι την αρνούνται;
β) Μπορεί η απάντηση της συνδικαλιστικής ηγεσίας των καθηγητών να είναι η κάθετη άρνηση της αξιολόγησης;
Απάντηση στο (β)
“εκτιμώ ότι η άρνηση συζήτησης για την Αξιολόγηση δεν αποτελεί την προσφορότερη τακτική στους παρόντες καιρούς, αφού παρά τις αδικίες που έχουμε διαπιστώσει, τουλάχιστον και ακόμα απ’ τις εφαρμογές της στην αξιολόγηση για «θέσεις αυξημένης ευθύνης»,
δεν πετυχαίνει τις κοινωνικές συμμαχίες που είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία της Εκπαίδευσης”
Ξεκάθαρη η θέση σου Γιώργο.
Πώς λοιπόν θα ξεκινούσες τη συζήτηση για την αξιολόγηση;;;
Θα σε διαβάζω από μακριά για λίγες μέρες
“Η καθαρή και ανόθευτη λογική” νομίζω πως αναφέρεται στην δασκάλα
του 2+2=4
Γιώργο καλημέρα.
Προσωπικά δυσκολεύομαι να κάνω όλες τις συνδέσεις που αναφέρονται στο βίντεο.
Εννοώ πως αντιλαμβάνομαι ότι ο ανορθολογισμός μπορεί στις ημέρες μας να έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις. Αυτό πλέον είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός. Ειδικά στο τέλος ου βίντεο μου είναι δύσκολο να αντιληφθώ το μήνυμα που θέλει να προωθήσει. Δηλαδή, για να επιβιώσεις πρέπει να φερθείς και να αντιμετωπίσεις τα γεγονότα ανορθολογικά;
Νιώθω επίσης ότι κάνω μεγάλη υπέρβαση ώστε να το συνδέσω όλο αυτό με την Αξιολόγηση!
Αλήθεια με ποια Αξιολόγηση;
Με την αξιολόγηση που πραγματοποιούν οι εκπαιδευτικοί στους μαθητές;
Με την αξιολόγηση που πραγματοποιούν οι μαθητές στους εκπαιδευτικούς;
Με την αξιολόγηση που πραγματοποιούν οι γονείς στους εκπαιδευτικούς;
Με την αξιολόγηση που πραγματοποιούν οι διευθυντές στους εκπαιδευτικούς;
Με την αξιολόγηση που πραγματοποιούν οι ασκούντες διοίκηση στην εκπαίδευση;
Με την αξιολόγηση που πραγματοποιούν οι πολιτικοί στην εκπαίδευση;
Βέβαια συμφωνώ απόλυτα μαζί σου όταν αναφέρεις «ότι η άρνηση συζήτησης για την Αξιολόγηση δεν αποτελεί την προσφορότερη τακτική στους παρόντες καιρούς». Συμφωνώ επίσης στο ότι έχουμε διαπιστώσει αδικίες από την εφαρμογή της αξιολόγησης για «θέσεις αυξημένης ευθύνης».
Αλήθεια όμως, σε ποιο θεωρητικό πλαίσιο της παγκόσμιας βιβλιογραφίας στηρίζονται όσοι αρνούνται την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Θα ήθελα πολύ να το μελετήσω …
Βέβαια δεν μπορώ να απαντήσω με ακρίβεια σε κάποια ερωτήματα τα οποία με προβληματίζουν.
1. Ποια πρέπει να είναι ακριβώς τα κριτήρια που θα λαμβάνοντα υπόψη ως θετικά ή αρνητικά;
2. Ποιος θα κάνει την αξιολόγηση;
3. Θα είναι δίκαιος;
4. Ποιες ενέργειες θα πρέπει να ακολουθούνται μετά την αξιολόγηση;
5. Μπορούμε στη χώρα μας να δημιουργήσουμε τις απαραίτητες κοινωνικές συμμαχίες ή τα «στρατόπεδα» είναι απόλυτα περιχαρακωμένα και κάθε προσπάθεια είναι καταδικασμένη να ακυρωθεί από τους επόμενους κυβερνώντες;
καλησπέρα νυχτοπούλια!
σχετικά με τα γύρω – γύρω
Θοδωρή, με καθοδήγησε η άμεση σύνδεση των φορέων της “ανόθευτης λογικής” με αυτούς που αποκαλούμε “ψεκασμένους” για να αντιτεθώ με την εισαγωγή με τ’ άσπρα γράμματα στο μαύρο φόντο
Αντώνη, ένας τρόπος αντιμετώπισης του παραλογισμού 2 + 2 = 22 είναι να τον οδηγήσεις εκεί που αυτός που τον εκφράζει να πρέπει να καταβάλει τίμημα. Δηλαδή, απέναντι στον ανορθολογισμό νομιμοποιείται και ο πλάγιος λόγος, που κάποιες φορές είναι αποτελεσματικότερος απ’ την ευθεία αντιπαράθεση
σχετικά με την ουσία
η συζήτηση για την αξιολόγηση δεν μπορεί να εξελιχθεί χωρίς να αντιμετωπίσουμε αν τα παιδιά μαθαίνουν αυτά που προβλέπει το Α.Π. στις ετήσιες αξιολογήσεις, ως απαραίτητες γνώσεις στις επόμενες τάξεις, τι έχει μείνει απ’ αυτές τις γνώσεις όταν αποφοιτήσουν, ποιες στάσεις διαμόρφωσαν απέναντι σ’ αυτά τα αντικείμενα στη ζωή τους ως πολίτες
να συζητήσουμε αν είναι ίδιο μάθημα η γενική παιδεία και ίδιο η εξειδίκευση για τις εισαγωγικές εξετάσεις στα πανεπιστήμια. Να αναζητήσουμε που συνδέονται και που αποκλίνουν αυτοί δυο διδακτικοί σκοποί. Να αποφασίσουμε για ειδικότερα θέματα: π.χ. γιατί δεν γίνονται πειράματα, απορρίπτοντας τις εύκολες απόψεις του τύπου «είναι τεμπέληδες οι καθηγητές»
να διερευνήσουμε το βαθμό συνεργασίας των εργαζόμενων σε μια σχολική μονάδα. Να αξιολογήσουμε τις αιτίες όπου η συνεργασία έχει ουσία και τα αγκάθια που την υπονομεύουν. Να αναδείξουμε τις κακές πρακτικές επιλογής διευθυντών απ’ τους συλλόγους των καθηγητών, όταν δόθηκε αυτή η ευκαιρία και να θυμίσουμε τι συνέβη στα σχολεία όταν οι επιτυχείς επιλογές αντικαταστάθηκαν από άλλους με υψηλά “τυπικά προσόντα”
να αναδείξουμε επιτυχείς εκδοχές της δημόσιας εκπαίδευσης π.χ. ότι τα σχολεία στάθηκαν όρθια στην οικονομική κρίση, όχι απ’ τους χειρισμούς της Πολιτείας που καταργούσε ειδικότητες στα ΕΠΑΛ και έκανε έλεγχο μεταπτυχιακών χωρίς να πάθουν κάτι παραδειγματικό οι λίγοι. Ήταν αυτονόητο; Σε άλλες χώρες που πέρασαν παρόμοιες καταστάσεις τα εκπαιδευτικά συστήματα κατέρρευσαν. Ήταν προβλέψιμη και αναμενόμενη η μεγάλη ενέργεια που καταβλήθηκε για την προσαρμογή στη συνθήκη των ονλάιν μαθημάτων; απ’ όσους καταβλήθηκε
αυτά τα συμπεράσματα να τα επικοινωνήσουμε με τους γονείς και τους μαθητές αλλά και με όσους βοηθούν τους μαθητές εκτός σχολείου. Οι επιτυχείς συνάδελφοι των φροντιστηρίων είναι ευτυχείς όταν οι σχολικές μονάδες δουλεύουν καλά, δυσκολεύονται όταν αυτό δε συμβαίνει
μετά, μπορούμε να αμφισβητήσουμε πειστικά τη θεσμική ατζέντα
Πιθανότατα Γιώργο τα άσπρα γράμματα με τους ψεκασμένους να είναι προσθήκη και όχι το πρώτο μεταφρασμένο βίντεο. Σ’ αυτό μοιάζει παράδοξο το να επικαλούνται την κοινή λογική κάποιοι μάλλον αρνητές της.
Αν είχα βρει το βίντεο που ανάρτησα τη δεύτερη φορά (video man), θα προτιμούσα αυτό.
Μάλλον το βίντεο και εκλαμβανεται και χρησιμοποιείται ποικιλοτρόπως.
Καλημέρα παιδιά.
Βλέποντας το βίντεο, αναρωτιόμουν…
Το θέμα είναι η αξιολόγηση ή οι παρεμβάσεις στο έργο του δασκάλου και η λογική «τα παιδιά έχουν δίκιο», ή αν θέλετε «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο»;
το θέμα είναι η αξιολόγηση ή οι παρεμβάσεις στο έργο του δασκάλου … μέσα από αξιολογικά σχήματα με κριτήρια που είναι σα λάστιχο
Καλημέρα παιδιά.
Το βίντεο μάλλον το επικαλούνται πολλοί και για διαφορετικούς λόγους.
Εδώ στα σχόλια βλέπουμε αναφορά στην “μετααλήθεια”.
Καλημέρα παιδιά.
Γιάννη η παραπομπή σου, νομίζω διευκρινίζει το θέμα μας.
Προσωπικά είχα σκεφτεί την θέση πολλών σχολείων στην Αμερική (μάλλον πολιτειών…) , να μην διδάσκεται η θεωρία της εξέλιξης στη Βιολογία, αφού έρχεται σε αντίθεση με την Βίβλο και δεν το θέλουν οι γονείς…
Καλημέρα Διονύση.
Πήγε και εμένα το μυαλό μου εκεί, όταν της λένε:
-Δεχθείτε ότι υπάρχει η πιθανότητα ύπαρξης πολλών ορθών απαντήσεων.
Αυτό το βλέπουμε ότα ζητείται μαζί με την εξέλιξη να αναφέρεται και η “θεωρία” της δημιουργίας. Όταν ένα προϊόν πίστης χαρακτηρίζεται “θεωρία”.
Βλέπω όμως ότι επικαλούνται πολλοί το βίντεο και ότι τα σχόλια είναι ποικίλα.
Σχετίζεται με την αξιολόγηση;
Μάλλον διότι παραβιάσεις της κοινής λογικής και υπάρχουν και επικρατούν, οπότε υπάρχει κίνδυνος.
Να εστιάσω σε κάτι άλλο;
Πώς σας φαίνεται ο Διευθυντής, στο παραπάνω βίντεο;
Δεν σας θυμίζει το πρότυπο που θέλει να επιβάλλει ο νέος νόμος;
Ο Διευθυντής- μάνατζερ που θα διοικεί το σχολείο αλλά θα έχει στόχους να εξασφαλίσει χορηγούς, αφού το σχολείο Του θα επιτυγχάνει τους στόχους που η τοπική κοινωνία, θα αναγνωρίζει…
Αυτό είναι το πρότυπο του Διευθυντή…
Καλησπέρα παιδιά.
Διονύση με πρόλαβες. Δύο σημεία που μου έκαναν εντύπωση, εκτός των όσων αναφέρθηκαν ήδη, είναι το πώς παρουσιάζεται το μάναντζμεντ του σχολείου (ο διευθυντής λέει στη δασκάλα: φεύγεις εσύ για να έχω αύριο εγώ…) και τα πανταχού παρόντα ΜΜΕ, ενώπιον των οποίων ανακοινώνεται η απόλυση. Με φοβίζει ιδιαιτέρως το σενάριο της διοίκησης των σχολείων με οικονομικά κριτήρια και ό,τι αυτό συνεπάγεται…