Το στερεό αξονικής συμμετρίας του σχήματος (π.χ. κύλινδρος, σφαίρα, κυλινδρικός φλοιός, κοίλη σφαίρα κ.λ.π.) με μάζα m, ακτίνα R και ροπή αδράνειας ως προς τον άξονά του …
Ξεκίνησε χαλαρά σαν μια απλή διερεύνηση και αποδείχθηκε ότι είχε αρκετό βάθος. Αφιερωμένο στον Γιάννη Κυριακόπουλο που δεν κρύβει την συμπάθειά του για το I.P.
Καλημέρα Σπύρο και συγχαρητήρια για την ενδελεχή μελέτη σου!!!
Είναι “οδηγός” για παρεμφερείς ασκήσεις!
Πολλοί από εμάς κάνουμε ασκήσεις με τυχαία δεδομένα, και δεν κάνουμε διερεύνηση για την ισχύ τους και τη συμβατότητα του σεναρίου της.
Είθισται να γίνεται κάτι σχετικό με αυτό που έκανες, όπου οι περιορισμοί που προκύπτουν, ίσως μας κάνουν πιο προσεκτικούς!
Να είσαι καλά και καλές διακοπές.
Σπύρο καλησπέρα.
Μπράβο άρτια μελέτη. Πρώτη φορά είχε ένσταση ο Βαγγέλης Κορφιάτης στην άσκηση του σχολικού και ο Διονύσης μετά από μια σειρά ασκήσεων μελέτησε όλες τις εκφάνσεις της. Δε σου κρύβω όποτε κάνω την άσκηση του σχολικού δίνω την προτεινόμενη λύση αλλά ξεκαθαρίζω ότι δεν είναι αυτή η σωστή.
Εσύ τα έδωσες όλα συγκεντρωτικά. Σαν μια προσθήκη ίσως να έβαζες και την περίπτωση που το εμπόδιο είναι σε μικρότερο κατακόρυφο ύψος από R.
Σίγουρα πρέπει να μελετηθεί από όλους τους συναδέλφους κι όπως λέει και ο Πρόδρομος να είμαστε προσεκτικοί.
Και πάλι συγχαρητήρια.
Χρήστο σ ευχαριστώ. Έχεις δίκιο για το άλλο μισό αλλά το θεώρησα πιο απλό στην αντιμετώπιση του και πιο συνηθισμένο. Ίσως αν βρω το χρόνο και τη διάθεση να το συμπληρώσω για λόγους πληρότητας. Να σαι καλά.
Ξεκίνησε χαλαρά σαν μια απλή διερεύνηση και αποδείχθηκε ότι είχε αρκετό βάθος. Αφιερωμένο στον Γιάννη Κυριακόπουλο που δεν κρύβει την συμπάθειά του για το I.P.
Καλημέρα Σπύρο και συγχαρητήρια για την ενδελεχή μελέτη σου!!!
Είναι “οδηγός” για παρεμφερείς ασκήσεις!
Πολλοί από εμάς κάνουμε ασκήσεις με τυχαία δεδομένα, και δεν κάνουμε διερεύνηση για την ισχύ τους και τη συμβατότητα του σεναρίου της.
Είθισται να γίνεται κάτι σχετικό με αυτό που έκανες, όπου οι περιορισμοί που προκύπτουν, ίσως μας κάνουν πιο προσεκτικούς!
Να είσαι καλά και καλές διακοπές.
Καλησπέρα Σπύρο.
Χρειάστηκα χρόνο.
Πολύ καλή δουλειά, πολύ προσεγμένη και με υπομονή.
Επίσης είναι και πολύ η παρουσίαση.
Συγχαρητήρια!
Προδρομε, Βασίλη σας ευχαριστώ πολύ.
Σπύρο καλησπέρα.
Μπράβο άρτια μελέτη. Πρώτη φορά είχε ένσταση ο Βαγγέλης Κορφιάτης στην άσκηση του σχολικού και ο Διονύσης μετά από μια σειρά ασκήσεων μελέτησε όλες τις εκφάνσεις της. Δε σου κρύβω όποτε κάνω την άσκηση του σχολικού δίνω την προτεινόμενη λύση αλλά ξεκαθαρίζω ότι δεν είναι αυτή η σωστή.
Εσύ τα έδωσες όλα συγκεντρωτικά. Σαν μια προσθήκη ίσως να έβαζες και την περίπτωση που το εμπόδιο είναι σε μικρότερο κατακόρυφο ύψος από R.
Σίγουρα πρέπει να μελετηθεί από όλους τους συναδέλφους κι όπως λέει και ο Πρόδρομος να είμαστε προσεκτικοί.
Και πάλι συγχαρητήρια.
Χρήστο σ ευχαριστώ. Έχεις δίκιο για το άλλο μισό αλλά το θεώρησα πιο απλό στην αντιμετώπιση του και πιο συνηθισμένο. Ίσως αν βρω το χρόνο και τη διάθεση να το συμπληρώσω για λόγους πληρότητας. Να σαι καλά.
καλησπέρα Σπύρο πολύ αξιολογη η μελέτη σου , το ξεσκόνησες το σκαλοπάτι
Γειά σου Μανόλη. Ευχαριστώ.