Subscribe
Ειδοποίηση για
25 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Θοδωρής Βαχλιώτης
2 μήνες πριν

Πάντως ο Σπύρος θέτει συγκεκριμένα ερωτήματα για την επιλογή των μαθητών που χρήζουν θεωρώ συγκεκριμένων απαντήσεων από κάποιον αρμόδιο.

Τίνα Νάντσου
2 μήνες πριν
Απάντηση σε  Θοδωρής Βαχλιώτης

Από τα λίγα που γνωρίζω, ο κάθε μαθητής μπορεί αν το επιθυμεί να δει το γραπτό του παρουσία ενηλίκου και να συζητήσει τις οποιες πιθανές απορίες του σε σχέση με την επίδοσή του. Αυτό ισχύει δε για όλους τους διαγωνισμους που οργανώνονται από τα Πανεπιστήμια όπως ισχύει και για τα γραπτά των φοιτητών. Πολλές φορές οι λύσεις είναι πολύ πιο απλές αρκεί να τις αναζητήσουμε.

Σπύρος Τερλεμές
2 μήνες πριν
Απάντηση σε  Τίνα Νάντσου

Ψαχνοντας στον ιστότοπο της ΕΕΦΕΕ πουθενά δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Τι δεν βλέπω καλά ;

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Ποια ερωτήματα Θοδωρή θέτει ο Σπύρος που χρήζουν συγκεκριμένων απαντήσεων;

Αν και αναρμόδιος, θα επιχειρήσω μια ανακεφαλαίωση

1.”…..Τρεις μέρες πριν την προσομοίωση έρχεται ανακοίνωση ότι τελικά θα είναι “διαγωνισμός” και θα επιλεχτούν οι 5 που θα μπουν στην εθνική ομάδα …”

Η όποια ανακολουθία αν υπάρχει, υπήρξε για όλους τους διαγωνιζόμενους…..εκτός και αν η ΕΕΦΕΕ θεωρούμε πως είχε ενημερώσει συγκεκριμένα σχολεία καιρό πριν, όπως το ΓΕΛ Μυγδονίας……

2.”Ο διαγωνισμός έγινε σε κάθε σχολείο ξεχωριστά. Κάθε καθηγητής θα μπορούσε να βοηθήσει τους μαθητές του. Κάθε μαθητής θα μπορούσε να βοηθήσει τους συμμαθητές του.
3.Ο διαγωνισμός αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι θα είναι 2 ώρες. Τελευταία στιγμή μαθαίνουμε ότι θα είναι 1,5 ώρα (για γέλια..). Όποιος καθηγητής να ναι αφήνει παραπάνω τους μαθητές στο ένα σχολείο, λιγότερο στο άλλο.. φοβερά δίκαιο.”

Θοδωρή, περιμένεις απάντηση για τα παραπάνω;;;;

Μόνο γλαφυρά μπορούν να χαρακτηριστούν….
Ποιος καθηγητής, που προτρέπει μαθητές να λάβουν μέρος σε διαγωνισμό φυσικής,
θα φροντίσει να ευνοήσει τους μαθητές του;;;;

Και αν το μυαλό σας πηγαίνει κάπου, εκεί θα πρέπει να αναζητηθεί κίνητρο….
π.χ: ο συνάδελφος του ΓΕΛ Μυγδονίας πήρε προαγωγή και αύξηση μισθού
Είμαστε σοβαροί;

4.”Τα θέματα ήταν 3. Και τα τρία σε επίπεδο πανελληνίων και ίσως και πιο κάτω. Όποιος να ναι πάει και γράφει και τα λύνει…”

Χωρίς σχόλιο….. Το γεγονός πως τα θέματα μπορεί να ήταν προσαρμοσμένα στη χρονική διάρκεια των 90 λεπτών, ούτε μας περνά από το μυαλό….

Οι δικές μου τοποθετήσεις προκύπτουν ως αποτέλεσμα κοινής λογικής.
Αν οι υπεύθυνοι του διαγωνισμού Αριστοτέλης θεωρούν πως πρέπει να απαντήσουν
ας το κάνουν….

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Ένα απόσπασμα από το κείμενο

“Απολογισμός των Πανελλήνιων Διαγωνισμών Φυσικής / Φυσικών «Αριστοτέλης» 2021”

που συνδέεται με κάποια από τα προηγούμενα σχόλια:

Η εγκυρότητα των θεμάτων και η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων των Διαγωνισμών «Αριστοτέλης» -και των παλαιοτέρων– ουδέποτε αμφισβητήθηκε, ούτε σημειώθηκε ποτέ κάποια αστοχία, παράλειψη ή «διαρροή» στα θέματα. Επίσης, ουδέποτε αμφισβητήθηκαν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης, εκτός μίας περίπτωσης, πριν αρκετά χρόνια, που ζητήθηκε από κάποιον μαθητή η επίδειξη του γραπτού του κατά την οποία αποδείχθηκε η σωστή αξιολόγησή του και οι γονείς του (μαζί με τον εκπαιδευτικό του) ζήτησαν συγνώμη. Αντίθετα, πολλά από τα θέματα –κυρίως τα «πειραματικά»– έχουν αποτελέσει πηγή έμπνευσης για αντίστοιχα θέματα των πανελλήνιων εξετάσεων.

Για κάθε περίπτωση αμφισβήτησης, μετά από αίτημα μαθητή ή μαθήτριας, προγραμματίζεται μετά την 1η Σεπτεμβρίου του έτους της εξέτασης, η επίδειξη σε αυτόν/αυτήν (με την παρουσία των γονέων/κηδεμόνων του/της) του γραπτού, σύμφωνα με τους κανόνες που ισχύουν από την Πολιτεία για την αντίστοιχη διαδικασία στις Πανελλήνιες Εξετάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ.”