Πρόταση διδασκαλίας Στοιχειομετρίας με τη βοήθεια μαγειρικής

Τον Ιούνιο υπέπεσε στην αντίληψη μου στο περιοδικό Education in Chemistry της Royal Society of Chemistry, το άρθρο Baking with moles. Πρόκειται για μία πρόταση διδασκαλίας στην οποία επιχειρείται η ανάδειξη της αναλογίας μεταξύ μίας μαγειρικής συνταγής και μίας ισοσταθμισμένης χημικής εξίσωσης καθώς επίσης και η αναλογία μεταξύ φλιτζανιών(cups) που χρησιμοποιούνται ως μονάδα μέτρησης ποσοτήτων των υλικών σε αμερικάνικες συνταγές μαγειρικής και αριθμού moles. Επειδή μου άρεσε ως ιδέα, το δανείστηκα και με τροποποιήσεις/προσθήκες που έκανα, παραθέτω την πρόταση διδασκαλίας. Μέσα από αυτή, πιστεύω πως μπορούν να αναδειχθούν οι έννοια των στοιχειομετρικών υπολογισμών, της περίσσειας καθώς και του ελλειμματικού αντιδρώντος.

Ο πρωτότυπος σύνδεσμός είναι ΑΥΤΟΣ.

ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια