Τον Ιούνιο υπέπεσε στην αντίληψη μου στο περιοδικό Education in Chemistry της Royal Society of Chemistry, το άρθρο Baking with moles. Πρόκειται για μία πρόταση διδασκαλίας στην οποία επιχειρείται η ανάδειξη της αναλογίας μεταξύ μίας μαγειρικής συνταγής και μίας ισοσταθμισμένης χημικής εξίσωσης καθώς επίσης και η αναλογία μεταξύ φλιτζανιών(cups) που χρησιμοποιούνται ως μονάδα μέτρησης ποσοτήτων των υλικών σε αμερικάνικες συνταγές μαγειρικής και αριθμού moles. Επειδή μου άρεσε ως ιδέα, το δανείστηκα και με τροποποιήσεις/προσθήκες που έκανα, παραθέτω την πρόταση διδασκαλίας. Μέσα από αυτή, πιστεύω πως μπορούν να αναδειχθούν οι έννοια των στοιχειομετρικών υπολογισμών, της περίσσειας καθώς και του ελλειμματικού αντιδρώντος.
Ο πρωτότυπος σύνδεσμός είναι ΑΥΤΟΣ.