Τα δυο σώματα Σ1 και Σ2 μαζών m1 =1 kg και m2 , είναι δεμένα στα άκρα ιδανικών ελατηρίων σταθερών k1 =100 N/m και k2 = 400 N/m , αντίστοιχα. Τα σώματα αρχικά είναι ακίνητα.
Η συνέχεια εδώ…
Η άσκηση αφιερώνεται ειδικά σ΄όλα τα παιδιά που από χθες ( ή και από πιο πριν) είτε έμειναν “εκτός στόχων” στις Πανελλαδικές είτε αναγκάστηκαν από κάποιους , εντελώς ετσιθελικά , να συμβιβαστούν με σχολές εκτός των ονείρων και των προσδοκιών τους. Ψηλά το κεφάλι! Είστε μικροί στην ηλικία αλλά είστε πολύ μεγάλοι σε ορμή κι ενέργεια (για να μιλήσουμε με όρους Φυσικής). Πάρτε μια βαθιά ανάσα , και ξανά εμπρός. Κάνατε μια μικρή στάση. Ας γίνει η επιτάχυνση της νιότης σας, ελατήριο για τους στόχους και τα όνειρά σας!
Κι ας μου επιτραπεί , να την αφιερώσω και στην κόρη μου, η οποία από χθες και με το σπαθί της , είναι πρωτοετής φοιτήτρια στο τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α. : Να είσαι πάντα γερή και δυνατή, όπως φέτος. Να μην σταματάς ποτέ να ονειρεύεσαι και να εκπλήσσεις τον εαυτό σου. Να είσαι γερή κι ευτυχισμένη κορίτσι μου και καλές σπουδές.
Καλησπέρα Χριστόφορε και συγχαρητήρια για την έμπνευση και την απόδοση!
Προσωπικά όμως οφείλω να πω ότι μου άρεσε κάτι άλλο:
“Πάρτε μια βαθιά ανάσα , και ξανά εμπρός. Κάνατε μια μικρή στάση. Ας γίνει η επιτάχυνση της νιότης σας, ελατήριο για τους στόχους και τα όνειρά σας!”
Πολύ δυνατό!!!
Καλησπέρα Διονύση.
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τον σχολιασμό και για τα καλά και τιμητικά σου λόγια.
Και όσον αφορά την αποστροφή του (γραπτού) μου λόγου , είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω για τα παιδιά που έμειναν – προσωρινά – εκτός των σχολών που ονειρεύονταν.
Να είσαι καλά Διονύση!
Χριστόφορε καλησπέρα και από εμένα. Πολύ ωραία άσκηση. Διόρθωσε το πλάτος Α2 σε Α2=2m από 1,5m που γράφεις (2,5XσυνΘ=2,5Χ0,8=2m και όχι 2,5Χημθ=2,5 Χ 0,6=1,5m). Θα επηρεαστούν και νούμερα του άλλου ερωτήματος.
Χριστόφορε το άλλο το ερώτημα δεν επηρεάζεται.
Καλησπέρα Αριστείδη.
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τον σχολιασμό αλλά και για την διόρθωση. Είμαι μεταξύ μαθημάτων και τώρα το είδα κι εγώ, έχεις δίκιο. Το διόρθωσα. Νομίζω πως τώρα είναι εντάξει. Να είσαι καλά κι ευχαριστώ για την ενασχόληση!
Καλημέρα Χριστόφορε, καλημέρα σε όλους.
Πρώτα απ’ όλα συγχαρητήρια για την κόρη σου και καλές σπουδές να έχει.
Πολύ ωραία και απαιτητική η άσκηση που ανάρτησες. Μου αρέσει ιδιαίτερα το β γιατί αιφνιδιάζει με την πρωτοτυπία του το μαθητή δημιουργώντας τον προβληματισμό: τι πρέπει να κάνω για να το αποδείξω αυτό;
Ακριβώς αυτό είναι που έχει ανάγκη η φυσική στο Γυμνάσιο, το λύκειο αλλά και το πανεπιστήμιο, τουλάχιστον κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Καλημέρα Βασίλη, καλημέρα στην παρέα και καλή εβδομάδα.
Βασίλη σ΄ ευχαριστώ τόσο για τις ευχές, όσο και για τα καλά σου λόγια για την ανάρτηση. Ναι, στόχος ήταν η “χρήση” του σχοινιού όσο και η απόδειξη πως τα δυο σώματα βρίσκονται συνεχώς στην ίδια κατακόρυφη (ερώτημα β).
Να είσαι καλά Βασίλη.