Δυο απλές αρμονικές ταλαντώσεις κι ένα σχοινί

Τα δυο σώματα Σ1 και Σ2 μαζών m1 =1 kg και m2 , είναι δεμένα στα άκρα ιδανικών ελατηρίων σταθερών k1 =100 N/m και  k2 = 400 N/m , αντίστοιχα. Τα σώματα αρχικά είναι ακίνητα. 

Η συνέχεια εδώ…

Η άσκηση αφιερώνεται ειδικά σ΄όλα τα παιδιά που από χθες ( ή και από πιο πριν) είτε έμειναν “εκτός στόχων” στις Πανελλαδικές είτε αναγκάστηκαν από κάποιους , εντελώς ετσιθελικά , να συμβιβαστούν με σχολές εκτός των ονείρων και των προσδοκιών τους. Ψηλά το κεφάλι! Είστε μικροί στην ηλικία αλλά είστε πολύ μεγάλοι σε ορμή κι ενέργεια (για να μιλήσουμε με όρους Φυσικής). Πάρτε μια βαθιά ανάσα , και ξανά εμπρός. Κάνατε μια μικρή στάση. Ας γίνει η επιτάχυνση της νιότης σας, ελατήριο για τους στόχους και τα όνειρά σας!

Κι ας μου επιτραπεί , να την αφιερώσω και στην κόρη μου, η οποία από χθες και με το σπαθί της , είναι πρωτοετής φοιτήτρια στο τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α. : Να είσαι πάντα γερή και δυνατή, όπως φέτος. Να μην σταματάς ποτέ να ονειρεύεσαι και να εκπλήσσεις τον εαυτό σου. Να είσαι γερή κι ευτυχισμένη κορίτσι μου και καλές σπουδές.

 

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
7 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
28/08/2021 1:55 ΜΜ

Καλησπέρα Χριστόφορε και συγχαρητήρια για την έμπνευση και την απόδοση!
Προσωπικά όμως οφείλω να πω ότι μου άρεσε κάτι άλλο:
“Πάρτε μια βαθιά ανάσα , και ξανά εμπρός. Κάνατε μια μικρή στάση. Ας γίνει η επιτάχυνση της νιότης σας, ελατήριο για τους στόχους και τα όνειρά σας!”
Πολύ δυνατό!!!

Μαρκαντωνάτος Αριστείδης

Χριστόφορε καλησπέρα και από εμένα. Πολύ ωραία άσκηση. Διόρθωσε το πλάτος Α2 σε Α2=2m από 1,5m που γράφεις (2,5XσυνΘ=2,5Χ0,8=2m και όχι 2,5Χημθ=2,5 Χ 0,6=1,5m). Θα επηρεαστούν και νούμερα του άλλου ερωτήματος.

Μαρκαντωνάτος Αριστείδης

Χριστόφορε το άλλο το ερώτημα δεν επηρεάζεται.

Βασίλειος Μπάφας
30/08/2021 8:55 ΠΜ

Καλημέρα Χριστόφορε, καλημέρα σε όλους.
Πρώτα απ’ όλα συγχαρητήρια για την κόρη σου και καλές σπουδές να έχει.
Πολύ ωραία και απαιτητική η άσκηση που ανάρτησες. Μου αρέσει ιδιαίτερα το β γιατί αιφνιδιάζει με την πρωτοτυπία του το μαθητή δημιουργώντας τον προβληματισμό: τι πρέπει να κάνω για να το αποδείξω αυτό;
Ακριβώς αυτό είναι που έχει ανάγκη η φυσική στο Γυμνάσιο, το λύκειο αλλά και το πανεπιστήμιο, τουλάχιστον κατά τη διάρκεια της χρονιάς.