Φυσική Α Λυκείου – Κινηματική.

Συνάδελφοι καλησπέρα. Εφαρμόζεται φέτος ο θεσμός της τράπεζας θεμάτων. Ισως  στην πλέον ακατάλληλη στιγμή. Εμείς καλούμαστε να επιτύχουμε το μαθηματικώς  αδύνατο. Αισθανόμενος την ευθύνη  που έχουμε απέναντι στα παιδιά που θα φοιτήσουν φέτος στην Α΄ λυκείου,  έγραψα  αυτά που σκέφτομαι να διδάξω  στην  τάξη, με τα παιδιά  να διαθέτουν το κείμενο εκ των προτέρων .Η προσπάθεια τίθεται στην κρίση των συναδέλφων  τους οποίους παρακαλώ θερμότατα να μου  υποδείξουν , διορθώσεις ,προσθήκες και απαλοιφές ώστε η εργασία να δοθεί στα παι-διά μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου. Το mail  μου είναι:    mandravellis@gmail.com

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

KINHMATIKH σε pdf

Κινηματική σε Word 

(Visited 2.152 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
26 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
9 μήνες πριν

Καλησπέρα Παρμενίων και καλή σχολική χρονιά.
Μια πολύ μεγάλη δουλειά!
Σε ευχαριστώ που την μοιράζεσαι με όλους μας.
Να είσαι καλά.

Χριστόφορος Κατσιλέρος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Παρμενίων.
Συγχαρητήρια για την πολύ ποιοτική και ποσοτική δουλειά σου. Συγχαρητήρια για τον κόπο που κατέβαλες.
Θα την αξιοποιήσω με χαρά. Να είσαι γερός και καλή χρονιά να έχουμε.

Βασίλειος Μπάφας
9 μήνες πριν

Καλημέρα Παρμενίων.
Υπόδειγμα εργατικότητας. Σε ευχαριστούμε για το υλικό που προσφέρεις

Αποστόλης Παπάζογλου
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Παρμενίων και καλή σχολική χρονιά. Άριστη δουλειά και εξαιρετική παρουσίαση!

Θανάσης Καράμπελας
9 μήνες πριν

Εξαιρετική εργασία.
Μια μικρή παρατήρηση μόνο.
Η κλίση σε ένα διάγραμμα γραμμικής συνάρτησης είναι Δy/Δx και ισούται
με την εφθ, μόνο όταν το σύστημα είναι ορθοκανονικό.Εμείς στη Φυσική, σπανίως κάνουμε διαγράμματα σε ορθοκανονικά συστήματα. Μήπως να λέμε απλά: υ=Δx/Δt=κλίση για να μη δημιουργούνται παρερμηνείες;

Θανάσης Καράμπελας
9 μήνες πριν

Παρμενίωνα έγραψα την παρατήρηση στο φόρουμ γιατί ήθελα να διαβαστεί από περισσότερους και να γίνει ευρύτερα γνωστό. Νομίζω το πρόβλημα ξεκινάει από τους μαθηματικούς που λένε κλίση=εφθ ελαφρά τη καρδία, αλλά αυτοί συνήθως δουλεύουν με ορθοκανονικά συστήματα.Κάθε χρόνο σε κάθε Α λυκείου, όταν το επισημαίνω στην τάξη με κοιτάνε αμήχανα. Πρέπει να τους κάνω παράδειγμα με νούμερα και γωνίες για να τους πείσω. Σε ευχαριστώ που το αναγνώρισες και σε ξανασυγχαίρω για την εξαιρετική εργασία σου. Καλή συνέχεια.

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης
9 μήνες πριν

Παρμενίωνα όντως πολύ καλή δουλειά. Σε ευχαριστούμε!
Δυστυχώς το μέλημα του Υπουργείου είναι η τυφλή εφαρμογή νόμων, εγκυκλίων και διατάξεων εκτός πραγματικότητας σχολείου…
Και εμείς καλούμαστε να τα εφαρμόσουμε ως καλά στρατιωτάκια και να τραβήξουμε κλήρο στα θέματα, που έγραψαν κάποιοι, που δε γνωρίζουν τους μαθητές μας, κερδίζοντας 4€ ακαθάριστα για κάθε θέμα…στο βωμό της αξιοπιστίας και αδέκαστης αξιολόγησης!
Αν θυμάσαι όμως, τότε που εφαρμόστηκε ξανά η τράπεζα και έμεναν ένα σωρό μαθητές μετεξεταστέοι, εκδώσαμε δυο ή τρεις φορές αποτελέσματα, αφού το αντίστοιχης νοοτροπίας τότε υπουργείο, έκανε συνεχώς πίσω και άλλαζε τις βάσεις…
Είδαμε με τα κενά Πανεπιστημιακά Τμήματα τι μπορεί να δημιουργήσει η κακή εκτίμηση ή αλαζονεία των υπευθύνων…

Δημήτρης Δημαγκίκας

Τα συγχαρητήριά μου για την καταπληκτική/υποδειγματική εργασία σας.
Να σημειώσω και εγώ ότι η φετινή χρονιά είναι η πλέον ακατάλληλη για εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων σε παιδιά που έρχονται στο λύκειο μετά από 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης. Θα χρειαστεί ένα μεγάλο χρονικό διάστημα για να καλύψουμε/επουλώσουμε τα κενά τους, που σίγουρα δεν θα αφορούν αποκλειστικά τη φυσική αλλά και απλές μαθηματικές γνώσεις.

Δημήτρης Παπαδόπουλος

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά! Πολύ ποιοτική η δουλειά σου Παρμενίων, ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες. Θα την αξιοποιήσω σίγουρα.

Αράβας Γεώργιος
9 μήνες πριν

Πάρα πολύ ωραία δουλειά! Ευχαριστούμε που το μοιράζεσαι!!!