Συνάδελφοι καλησπέρα. Εφαρμόζεται φέτος ο θεσμός της τράπεζας θεμάτων. Ισως στην πλέον ακατάλληλη στιγμή. Εμείς καλούμαστε να επιτύχουμε το μαθηματικώς αδύνατο. Αισθανόμενος την ευθύνη που έχουμε απέναντι στα παιδιά που θα φοιτήσουν φέτος στην Α΄ λυκείου, έγραψα αυτά που σκέφτομαι να διδάξω στην τάξη, με τα παιδιά να διαθέτουν το κείμενο εκ των προτέρων .Η προσπάθεια τίθεται στην κρίση των συναδέλφων τους οποίους παρακαλώ θερμότατα να μου υποδείξουν , διορθώσεις ,προσθήκες και απαλοιφές ώστε η εργασία να δοθεί στα παι-διά μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου. Το mail μου είναι: mandravellis@gmail.com
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλησπέρα Παρμενίων και καλή σχολική χρονιά.
Μια πολύ μεγάλη δουλειά!
Σε ευχαριστώ που την μοιράζεσαι με όλους μας.
Να είσαι καλά.
Διονύση καλησπέρα.
Σ’ ευχαριστώ πολύ.
Η φετινή χρονιά θα είναι πολύ δύσκολη για τα παιδιά της Α Λυκείου. Ο Κινδύνος να “χαθούν ” μαθητές, να απογοητευτουν είναι μεγάλος.Με δύο ώρες μάθημα την εβδομάδα είναι δύσκολο να τα βγάλουμε πέρα.
Θα αξιοποιήσω και το Υλικό δημιουργώντας φυλλάδιο ερωτήσεων ,Β θεμάτων και ότι μπορει να φανεί χρήσιμο.Μη ξεχνάμε ότι η τράπεζα είναι το πρώτο κόσκινο και πρέπει τα παιδιά το γρηγορότερο να καταλάβουν ποιες είναι οι απαιτήσεις τις
Καλησπέρα Παρμενίων.
Συγχαρητήρια για την πολύ ποιοτική και ποσοτική δουλειά σου. Συγχαρητήρια για τον κόπο που κατέβαλες.
Θα την αξιοποιήσω με χαρά. Να είσαι γερός και καλή χρονιά να έχουμε.
Χριστοφορε καλησπέρα.
Σ’ ευχαριστώ πολύ.Ειναι μια πρώτη προσπάθεια να μετρήσω την ύλη σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις της τράπεζας.και τις δύο διδακτικές ώρες ανά εβδομάδα.
Τη χρονιά που εφαρμόστηκε η τραπεζα
είχαμε στο σχολείο αν θυμάμαι καλά 29. Μαθητές της Α λυκείου για επανεξέταση τον Σεπτέμβριο..Η έμμεση αξιολόγηση μας μέσω των επιδόσεων των. των μαθητών. είναι δεδομένη
Καλημέρα Παρμενίων.
Υπόδειγμα εργατικότητας. Σε ευχαριστούμε για το υλικό που προσφέρεις
Καλημέρα Παρμενίων και καλή σχολική χρονιά. Άριστη δουλειά και εξαιρετική παρουσίαση!
Εξαιρετική εργασία.
Μια μικρή παρατήρηση μόνο.
Η κλίση σε ένα διάγραμμα γραμμικής συνάρτησης είναι Δy/Δx και ισούται
με την εφθ, μόνο όταν το σύστημα είναι ορθοκανονικό.Εμείς στη Φυσική, σπανίως κάνουμε διαγράμματα σε ορθοκανονικά συστήματα. Μήπως να λέμε απλά: υ=Δx/Δt=κλίση για να μη δημιουργούνται παρερμηνείες;
Παρμενίωνα όντως πολύ καλή δουλειά. Σε ευχαριστούμε!
Δυστυχώς το μέλημα του Υπουργείου είναι η τυφλή εφαρμογή νόμων, εγκυκλίων και διατάξεων εκτός πραγματικότητας σχολείου…
Και εμείς καλούμαστε να τα εφαρμόσουμε ως καλά στρατιωτάκια και να τραβήξουμε κλήρο στα θέματα, που έγραψαν κάποιοι, που δε γνωρίζουν τους μαθητές μας, κερδίζοντας 4€ ακαθάριστα για κάθε θέμα…στο βωμό της αξιοπιστίας και αδέκαστης αξιολόγησης!
Αν θυμάσαι όμως, τότε που εφαρμόστηκε ξανά η τράπεζα και έμεναν ένα σωρό μαθητές μετεξεταστέοι, εκδώσαμε δυο ή τρεις φορές αποτελέσματα, αφού το αντίστοιχης νοοτροπίας τότε υπουργείο, έκανε συνεχώς πίσω και άλλαζε τις βάσεις…
Είδαμε με τα κενά Πανεπιστημιακά Τμήματα τι μπορεί να δημιουργήσει η κακή εκτίμηση ή αλαζονεία των υπευθύνων…
Τα συγχαρητήριά μου για την καταπληκτική/υποδειγματική εργασία σας.
Να σημειώσω και εγώ ότι η φετινή χρονιά είναι η πλέον ακατάλληλη για εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων σε παιδιά που έρχονται στο λύκειο μετά από 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης. Θα χρειαστεί ένα μεγάλο χρονικό διάστημα για να καλύψουμε/επουλώσουμε τα κενά τους, που σίγουρα δεν θα αφορούν αποκλειστικά τη φυσική αλλά και απλές μαθηματικές γνώσεις.
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά! Πολύ ποιοτική η δουλειά σου Παρμενίων, ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες. Θα την αξιοποιήσω σίγουρα.
Βασίλη καλησπέρα .Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.ταξιδευα από το μεσημέρι.Σ ευχαριστώ για την θετική σου γνώμη.
Αποστόλη καλησπέρα.
Σου εύχομαι και εγώ να είσαι δυνατός να σε διαβάζουμε και φέτος.
Σ’ ευχαριστώ πολύ για τον καλό σου λόγο.
Θανάση καλησπέρα.Σ ευχαριστώ για την βοήθεια.Περιμενω και άλλες επισημάνσεις.εφοσον προκύψουν.Θα δω το κείμενο και θα κάνω την διόρθωση
Ανδρέα καλησπέρα.α.Σ ευχαριστώ πολύ για την θετική σου γνώμη.Ναι θυμάμαι!Έχεις δίκιο .Παρωδία με τι καταστάσεις βαθμολογίας.Τωρα για τους εμπλεκόμενους με την εκπαίδευση και έχοντας σημαντικές θέσεις ως σύμβουλοι του υπουργείου μας. Γι αυτους που καταρτίζουν τα προγράμματα σπουδών καθώς και τα ωρολογια τοιούτα τι να πουμε.Αμοιβονται κιόλας?
Ανδρέα εδώ και χρόνια το που βαδίζει το πράγμα το έχουμε καταλάβει όλοι.Το θέμα είναι τι κανόυμε ? Αποδεχόμαστε το παραμύθι ότι με δύο χρόνια τηλεκπαίδευση ένα βιβλίο 23 ετών ,αίθουσες με 25 παιδιά έξι διαφορετικές ταχύτητες γραφής (αντιγραφής από τον πίνακα) τεράστια ύλη ,υπερτεραστια θεματολογία ,θα ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των περίεργων τύπων που τα προτείνουν αυτά?
ή…….Αλλά στα 60 τι ή.
Όταν λοιπόν τα σκέφτομαι αυτά θυμάμαι τι μου είπε ένας συνταξιούχους τώρα φυσικός όταν του παραπονέθηκα για το πρόγραμμα Πρέπει πάντα για τα παιδια κάτι να μπορείς να κάνεις άσχετα με τις συνθήκες.
Δημήτρη σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .Έκλεισα τα 60.Θεωρω υποχρέωση μου στο όνομα των μαθητών που δίδαξα να καταθέσω την όποια εμπειρία απέκτησα, με την συνδρομή τους, μέσα από την διαδραστικη σχέση που αναπτύξαμε όλα αυτά τα χρονια