Επαναληπτικές εξετάσεις Φυσικής 2021

Δείτε τα σημερινά θέματα των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων στο μάθημα της Φυσικής, με κλικ εδώ.

Τα αντίστοιχα θέματα Ελλήνων του εξωτερικού από εδώ.

Εναλλακτικά:

Για τα θέματα στο μάθημα “ΦΥΣΙΚΗ” πατήστε εδώ.

Για τα θέματα στο μάθημα “ΦΥΣΙΚΗ – ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ” πατήστε εδώ.

Τα θέματα σε Word, μια προσφορά του Χρήστου Τσουκάτου

(Visited 3,769 times, 20 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
21 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Διονύση καλησπέρα.
Επειδή βαρέθηκα να πιάσω μολύβι καταλαβαίνεις τι έκανα.
Πιάνει οριακή ταχύτητα μετά τα 3,5 μέτρα και πριν τα 4 μέτρα.

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Στα 0,8 μέτρα η ταχύτητα είναι κάπου 1,68 m/s.

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καταγραφή:
comment image

Κώστας Ψυλάκος
Αρχισυντάκτης
7 ημέρες πριν
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Διονυση θα συμφωνήσω!
Διονυση έχει γινει και αλλη φορα αυτο βεβαια!

Γιαννη εξαρταται απο την συμβαση που κανει καποιος καθε φορα οπως καταλαβαινεις. Η συνηθης ειναι αυτο που ειπε και ο Διονυσης . Απο εκει και περα αν θελουμε να εχουμε πιο ευκολα διαχειρίσιμα νουμερα καλο ειναι αυτο το 3.2 πχ να το κανουμε αντε το πολυ 3.5 🙂 δηλαδη να παμε ας πουμε στο 6τ περιπου .
comment image

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Κώστας Ψυλάκος

Διονύση και Κώστα προσομοίωση έκανα.
Η πρόβλεψη που αναφέρετε (5τ) επαληθεύεται Όπως φαίνεται στα 3,2 m έχει καταπληκτικά προσεγγίσει τα 2 m/s.

Χρήστος Αγριόδημας
Αρχισυντάκτης
7 ημέρες πριν

Καλησπέρα και από εμένα.
Έχω την εντύπωση πως πλέον γινόμαστε προβλέψιμοι.
Τα ρευστά έχουν μπει από το 2016 και έχει παγιωθεί να μπαίνει ένα θέμα ρευστών ως β θέμα. Στην πραγματικότητα είναι άσκηση χωρίς αριθμούς. Ειναι κάτι αντίστοιχο με το δεύτερο θέμα στα μαθηματικά όταν υπήρχαν οι μιγαδικοί.
Το τρίτο θέμα παγιώνεται σιγά σιγά να είναι θέμα ηλεκτρομαγνητισμού και μάλιστα με την παραλληλία των αντιστατών με κάνα δυο διακόπτες και κάνα δυο μαγνητικά πεδία.
Το τέταρτο ένα ποτ πουρί από όλα όσα περισσεύουν.

Τελευταία διόρθωση7 ημέρες πριν από Χρήστος Αγριόδημας
Δημήτρης Γκενές
Αρχισυντάκτης
7 ημέρες πριν

Α5 α)
ή δεν διαβάζουν πια
ή το κάνουν επίτηδες
εδώ η σχετική συζήτηση

Μίλτος Καδιλτζόγλου
7 ημέρες πριν
Απάντηση σε  Δημήτρης Γκενές

Γνωρίζει κανείς εάν δόθηκε διευκρίνιση στο συγκεκριμένο ερώτημα;

Θοδωρής Παπασγουρίδης

comment image

Εκτιμώ πως το συγκεκριμένο ερώτημα δεν δημιούργησε πρόβλημα
κατανόησης. Οι μαθητές έχουν διδαχτεί αποκλειστικά ροή ιδανικών ρευστών
και όχι τυρβώδη ροή πραγματικών ρευστών

Θα συμφωνήσω όμως πως καλό θα ήταν να υπήρχε η διευκρίνηση
“ιδανικού ρευστού”…..

Δεν έχουμε όμως παράπονο… Δόθηκε η διευκρίνηση πως η ΑΑΤ είναι αμείωτη και η χρονική εξίσωση της κινητικής έχει ως μεταβλητή το χρόνο…

Μην ζητάμε πολλά

Τελευταία διόρθωση7 ημέρες πριν από Διονύσης Μάργαρης
Αθανάσιος Παπαδημητρίου

Και ο μαθητης που θα έχει ακούσει από τον καθηγητή του ότι αυτό ισχύει μόνο στη στρωτή ροή τι απαντά συνάδελφε;

Μίλτος Καδιλτζόγλου
7 ημέρες πριν

Και η δική μου εκτίμηση είναι η ίδια αναφορικά με τους περισσότερους υποψήφιους.

Δυστυχώς όμως, οι προτεινόμενες απαντήσεις σε τέτοια ερωτήματα, καθορίζουν και την “αυστηρότητα” της διδασκαλίας.

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Απαντήσεις

ΘΕΜΑ Α γ-δ-β-α Σ-Σ-Λ-Λ-Σ

ΘΕΜΑ Β Β1 (i) Β2 (ii) Β3 (i)

ΘΕΜΑ Γ Γ1 Τ=4Ν Γ2 Β=1,6π (10^-4)Τ
Γ3 F=8+t (SI) Γ4 q=0,5C

ΘΕΜΑ Δ Δ1 Τ1=50Ν Δ2 Κ=2συν^2(5t+π/2) (SI)
Δ3 x1=-0,2m Δ4 u2=ρίζα(3) m/s

Τελευταία διόρθωση7 ημέρες πριν από Θοδωρής Παπασγουρίδης
Θοδωρής Παπασγουρίδης

Τι μάθαμε από τα θέματα;

α) Πως το συσσωμάτωμα εκτελεί αμείωτη απλή αρμονική ταλάντωση….
Δηλαδή πως υπάρχει και φθίνουσα απλή αρμονική ταλάντωση……

Γηράσκω αεί διδασκόμενος…

β) “Γράψτε τη χρονική εξίσωση της κινητικής ενέργειας ταλάντωσης του m1
ως προς το χρόνο……”
Δηλαδή υπάρχει και χρονική εξίσωση ως προς τη…θέση

Γηράσκω αεί διδασκόμενος…δις….

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Κυρίως όμως μάθαμε αυτό

comment image

Η φωτο είναι από το τελικό διαγώνισμα (Απρίλιος 2021) ομίλου
εκπαιδευτικών-φροντιστών….

Η διάταξη ίδια, απλά το νήμα από οριζόντιο έγινε κατακόρυφο….
Προφανώς η ελάχιστη εξεταζόμενη ύλη και η ανάγκη τα θέματα
να κινούνται σε επαναλαμβανόμενες λογικές είχε ως αποτέλεσμα
τα θέματα να ομοιάζουν με θέματα άλλης εξέτασης που υποτίθεται
πως οι θεματοδότες οφείλουν να γνωρίζουν και να αποφύγουν

Αργά ή γρήγορα θα γινόταν και αυτό….

Τελευταία διόρθωση7 ημέρες πριν από Διονύσης Μάργαρης
Θοδωρής Παπασγουρίδης

Όσο δε για την ομοιότητα των βασικών ερωτημάτων, ας δούμε την προτεινόμενη
λύση, στο διαγώνισμα του Απριλίου 2021

comment image

Τελευταία διόρθωση7 ημέρες πριν από Διονύσης Μάργαρης
Μίλτος Καδιλτζόγλου
7 ημέρες πριν

Όπως και στα θέματα του Ιουνίου, έτσι και στις αντίστοιχες επαναληπτικές, τα σχήματα στο Β θέμα με τα ρευστά θέλουν βελτίωση.

Καθώς πέφτει το νερό και η ταχύτητα αυξάνεται, η διατομή της φλέβας πρέπει να μειώνεται.