Με αφορμή το θέμα Α5α των φετινών επαναληπτικών εξετάσεων στην φυσική, στην ανάρτηση δίνεται μία σύνοψη των κατηγοριών της ασυμπίεστης ροής.
Καλή σχολική χρονιά σε όλους.
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Με αφορμή το θέμα Α5α των φετινών επαναληπτικών εξετάσεων στην φυσική, στην ανάρτηση δίνεται μία σύνοψη των κατηγοριών της ασυμπίεστης ροής.
Καλή σχολική χρονιά σε όλους.
Καλή σχολική χρονιά και καλή αρχή, στις νέες αναρτήσεις Στάθη!
Γεια σου Στάθη.
Και πολύ καλή και χρήσιμη σε μας.
Χαιρετώ.
Σταθη οι κατηγοριες ροης των Ρευστων ειναι μια αρκετα μπλεγμενη τελικα κατασταση .
Χρησιμη λοιπον η αναλυση σου!
Μαλιστα το σημειο αυτο :
➢ Μία στροβιλώδης ή μία αστρόβιλος ροή, μπορεί να είναι είτε μόνιμη, είτε μη μόνιμη.
➢ Η στροβιλώδης ροή δεν ταυτίζεται απαραίτητα με την ύπαρξη δινών στην ροή.
➢ Στην πράξη στροβιλώδης είναι κάθε ροή στην οποία είτε τοπικά δύο γειτονικά στρώματα ρευστού κινούνται με διαφορετικές εφαπτόμενες γραμμικές ταχύτητες, είτε δημιουργείται (ως προς τις χωρικές συντεταγμένες) ασυνέχεια στο πεδίο της ταχύτητας κατά μήκος της συνοριακής γραμμής δύο περιοχών της ροής.
Στην στροβιλωδη ροη δεν ειναι απαραιτητη η υπαρξη δινων δηλαδη κλειστες ρευματικες γραμμες (στροβιλοι) οπως συμβαινει στο πισω μερος μιας σανιδας που βρισκεται ακινητη μεσα σε νερο που ρεει πχ .
Αν λοιπον δεν εχουμε δινες – στροβιλοι στο βιβλιο του Δρυ γραφει οτι μπορουμε να τοποθετησουμε ενα μικρο τροχο στα διαφορα σημεια της ροης, αν αυτος δεν περιστρεφεται για οποιοδηποτε σημειο ροης η ροη ειναι Αστροβιλη στην αντιθετη περιπτωση ειναι Στροβιλη .
Καλη Σχολικη Χρονια σου ευχομαι και καλη αρχη στις νεες αναρτησεις σου!
Διονύση, Γιάννη και Κώστα, ευχαριστώ για το σχόλιο.
Κώστα τα ρευστά είναι όντως πολύπλοκα και τα χαρακτηριστικά με τα οποία κατηγοριοποιούνται οι ροές είναι πολλά και αλληλεπικαλυπτόμενα. Σε αυτό ελπίζω να βοηθήσει λίγο, αυτήν η ανάρτηση.
Καλημέρα Στάθη και καλή σχολική χρονιά.
Πολύ διαφωτιστική ανάρτηση.
Ακόμα και η ορολογία στα αγγλικά είναι χρήσιμη.
Να είσαι καλά!!!
Καλημέρα Στάθη.
Ωθείς επιμορφωτικά και βοηθάς όχι όμως λίγο και σ’ ευχαριστούμε.
Καλή σχολικοχρονιά!
Βασίλη και Παντελεήμονα καλημέρα, ευχαριστώ.
Εύχομαι να πάνε καλύτερα τα πράγματα σε αυτήν την σχολική χρονιά.
Καλημέρα Στάθη.
Η εγγενής δυσκολία στη διαπραγμάτευση θεμάτων υδροδυναμικής καθιστά τις όποιες διευκρινήσεις γύρω από τις έννοιες και τις καταστάσεις πολύ χρήσιμες.
Αν πάρει κανείς υπόψη του και τις ασάφειες του σχολικού βιβλίου η αναγκαιότητα των διευκρινήσεων γίνεται απαραίτητη.
Καλή σου σχολική χρονιά.
Ευχαριστώ Άρη, καλή σχολική χρονιά.
Είναι σημαντικός ο σωστός χαρακτηρισμός της ροής, ώστε να χρησιμοποιηθούν και οι σωστές προσεγγίσεις. Εκεί βέβαια είναι και η δυσκολία.
Στάθη συγχαρητήρια και από εμένα. Περιεκτική και πολυ διαφωτιστική παρουσίαση!
Ευχαριστώ Δημήτρη.
Δράττομαι της ευκαιρίας να πω ότι η συγκεκριμένη ανάρτηση (με όλα τα θετικά και τα αρνητικά της) οφείλει πολλά σε αυτό τον ιστότοπο και ιδιαιτέρα στον Γιάννη τον Κυριακόπουλο και στον Διονύση τον Μάργαρη. Οι επίμονες ερωτήσεις τους και οι καλόπιστες διαφωνίες/συζητήσεις που είχαμε πάνω στο θέμα των ροών, κρύβονται πίσω από αυτήν. Δεν θα μπορούσα να την είχα κάνει πριν το μπω σε αυτήν την παρέα.