Άλλο το ‘να κι άλλο τ’ άλλο…

Στο διπλανό σχήμα οι κόκκινες γραμμές αποτελούν διαδρομές που κάποιες θα ακολουθήσουν τα παιδιά που θα αναφερθούν παρακάτω.

Δεδομένα μήκη :ΑΒ=ΒΓ=ΗΖ=ΖΕ=40m

AΘ=ΘΗ=ΓΔ=ΔΕ=30m

To AΓΕΗ είναι ορθογώνιο παραλληλόγραμμο.

Στον παρακάτω πίνακα θα δείτε:

1η στήλη: τα ονόματα των παιδιών

2η στήλη: την μετατόπιση τους

3η στήλη :το διάστημα που διένυσαν

4η στήλη : μία διαδρομή που ακολούθησαν(πιθανώς να υπάρχουν και άλλες)

5η στήλη :το σημείο που θα βρεθούν τελικά(αν δεν υπάρχει σημειωμένο στο σχήμα, να το σημειώσετε με ένα γράμμα όπως τα υπάρχοντα.

Η συνέχεια …εδώ σε Word    εδώ σε pdf

 

(Visited 264 times, 2 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
6 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Πρόδρομος Κορκίζογλου

Γεια σου Παντελή.
Πρωτότυπο θέμα (παιχνίδι!) για τις έννοιες της μετατόπισης και του διαστήματος, που η προέκτασή του είναι στα ..τετράγωνα των δρόμων μιας πόλης τετραγωνισμένης, μόνο που λείπουν οι δρόμοι (πλάτη) σε αυτό το σενάριο της άσκησης.
Εύγε!!

Τελευταία διόρθωση1 μήνας πριν από Πρόδρομος Κορκίζογλου
Αποστόλης Παπάζογλου
Αρχισυντάκτης

Καλώς ήρθες Παντελή. Είναι όμορφο το θέμα, γίνεται όμως ομορφότερο με την επιλογή των Τέντυ και Αρεζού της διπλανής ανάρτησης!

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
1 μήνας πριν

Καλησπέρα Παντελή, με τις ωραίες σου διαδρομές!
Υπάρχουν και και μερικές δύσκολες…