Τι γίνεται με την τράπεζα της Α΄Λυκείου;

Το μήνυμα από τον φίλο Γιάννη, μεταξύ άλλων έλεγε:

“Σου στέλνω αυτό το μήνυμα για να εκφράσω τον προβληματισμό αλλά και την ανησυχία μου σχετικά με την νέα τράπεζα θεμάτων της Α Λυκείου. Παρακολουθώντας καθημερινά τη σελίδα του ΙΕΠ παρατηρώ ότι συνεχώς (μέχρι και χθες)  εμπλουτίζεται με θέματα πέραν των περυσινών. Το σημαντικότερο όμως δεν είναι η ραγδαία αύξηση του αριθμού των θεμάτων, αλλά η ποιότητα και το επίπεδό τους, γεγονός που σε κάποιες περιπτώσεις με σόκαρε. Αναφέρω ενδεικτικά θέματα με έργο δύναμης ελατηρίου, υπολογισμό μέγιστης ταχύτητας σώματος δεμένου σε ελατήριο, πληθώρα εργαστηριακών θεμάτων με εκφωνήσεις που φτάνουν τη μία (!) σελίδα και άλλα. Επειδή δεν έχω δει στο δίκτυο να ανοίγει κάποια συζήτηση (εκτός αν κάνω λάθος) σχετικά με το θέμα, θα με ενδιέφερε να μάθω αν υπάρχει πρόθεση για αυτό, ώστε να ακουστούν οι απόψεις των συναδέλφων, αλλά και γενικότερα η φωνή των μάχιμων Φυσικών, που χρόνο με το χρόνο βλέπουν το μάθημα να υποβαθμίζεται, αλλά και το ενδιαφέρον των μαθητών να μειώνεται.”

Τι λέτε συνάδελφοι; Είναι έτσι;

Μπορούμε να δώσουμε εδώ, τα θέματα που έχουμε επισημάνει ότι έχουν πρόβλημα για τον α ή β λόγο;

(Visited 2,541 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
20 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Περδικουρης Θεοδωρος
11 ημέρες πριν

Χαιρετώ όλους τους συναδέλφους.Η τράπεζα θεμάτων έτσι όπως εφαρμόστηκε το 14 και όπως θα εφαρμοστεί τώρα είναι λάθος εις βάρος των παιδιών και των οικογενειών τους.Δεν είναι λογικό να έχουμε θέματα διαφορετικών επιπέδων,να έχουμε θέματα που δεν αναφέρονται σε ύλη του βιβλίου όπως το έργο δύναμης ελατηρίου και να έχουμε πειραματικά θέματα όταν είναι αδύνατον να κάνουν τα παιδιά τα ίδια τα πειράματα μέσα στο σχολείο. Έχουμε θεοποιήσει τις εξετάσεις με δύσκολα θέματα σε πανελλήνιες με υπερκατασκευές και αυτό τώρα αρχίζουν να το εφαρμόζουν και στην Α λυκείου.Τα παιδιά μαθαίνουν λίγη Φυσική μια και ολόκληρα κομμάτια είναι εκτός σχολικής πραγματικότητας.Πλεον η Φυσική γίνεται μάθημα για μια ελίτ μαθητών . Βλέπω στο σχολείο μου από 100 μαθητές στην Α λυκείου να φτάνουν 5 με 10 παιδιά στην Γ λυκείου να γράφουν πάνω από τη βάση όταν μάλιστα οι 75 από τον Δεκέμβριο της Α λυκείου έχουν αποφασίσει να μην ασχοληθούν σοβαρά με το μάθημα.Αν αυτό δεν το βλέπουμε απορώ μερικές φορές για ποιον τελικά διδάσκουμε. Ευχαριστώ

Καλαθάκης Γιώργης
10 ημέρες πριν

Στο 4.4 του θέματος 13580 θεωρείτε ότι η γραφική παράσταση είναι πλήρως αιτιολογημένη ;

Καλαθάκης Γιώργης
6 ημέρες πριν

Η λανθασμένη εκφώνηση της 13269 διορθώθηκε, χωρίς τη λύση της προς το παρόν.
Η εκφώνηση παραπέμπει στο σχήμα .

comment image

Αν κάποιος μαθητής γράψει : δεν συμφωνώ με καμία επιλογή αφού το σχοινιά δεν είναι και τα δυο κατακόρυφα , τι βαθμό θα πάρει ;

Τελευταία διόρθωση6 ημέρες πριν από Διονύσης Μάργαρης
Καλαθάκης Γιώργης
10 ώρες πριν

Τυπογραφικό λάθος στη λύση του 8009-Β1

comment image